Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Ford Focus skončil s věčnými akčními cenami, základ navíc zlevnil na 299 990 Kč
7.4.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Modrý ovál již nehraje na nereálně ceníkové ceny a věčné akční slevy Focusu. Jednodušší ceník přináší už jen dvě úrovně výbavy, vůz je navíc levnější.
Říká se, že přílišná nabídka je mnohdy na škodu. Mezi záplavou výrobků prostě jen vybíráte a vybíráte, až si nakonec nevyberete a jdete domů s prázdnou. Automobilka s modrým oválem ve znaku se proto rozhodla, že nabídku týkající se Fordu Focus co nejvíce zpřehlední. Pryč jsou tak veškeré „ceníkové ceny” a „akční nabídky”, z nichž první reálně neplatily nikdy a druhé platily napořád. Místo nich značka nabízí jen dvě úrovně výbavy, k nimž si můžete dopřát z řady paketů, to vše za jedny ceny.
Transparentnost však není jedinou novinkou, tou další je i nižší cena jako taková. Nově si tedy Ford Focus 1,6 Ti-VCT můžete pořídit od 299 990 Kč. Za to dostanete pětidveřovou karoserii, pětistupňovou manuální převodovku, výkon 85 koní a výbavu Trend, která zahrnuje třeba ESP, čelní, boční a stropní airbagy, manuální klimatizaci, rádio s přehrávačem CD a portem USB, elektricky ovládaná přední okna, palubní počítač s režimem ECOmode, stavitelný volant nebo 16palcová ocelová kola.
Mimo tento základní model ovšem ve výbavě Trend dosáhnete také na benzinové motory 1,6 Ti-VCT o výkonu 105 nebo 125 koní, 1,0 EcoBoost naladěný na 100 a 125 koní či 1,6 EcoBoost produkující 150 koní. Dále pak nechybí ani turbodiesely 1,6 Duratorq TDCi o výkonu 95 a 115 koní, s nimiž je již spřažen šestistupňový manuál (automat PowerShift je na této úrovni k mání pouze pro 1,6 Ti-VCT naladěný na 125 koní).
Ceny se přitom liší nejen podle motorizací, ale rovněž dle zvolené karoserie - vyjma hatchbacku je k mání také sedan nebo kombi, přičemž rozdíl pokaždé činí deset tisíc korun. Za Ford Focus 1,6 Ti-VCT o výkonu 105 koní pětistupňovým manuálem tak dáte 319 990 Kč, 329 990 Kč či 339 990 Kč. Výjimku tvoří turbodiesely, na které může být poskytnuto dodatečné zvýhodnění až po jednání s prodejcem.
Zvolit pak samozřejmě můžete i výše postavenou výbavu Titanium, která vám navrch přihazuje 16palcová litá kola, dvouzónovou klimatizaci, tempomat, startovací tlačítko, asistent rozjezdu do svahu nebo zadní světla s diodami. Ceny přitom startují sumou 404 990 Kč, za kterou dostáváte Focus s pěti dveřmi, šestistupňovým manuálem a motorem 1,0 EcoBoost o výkonu 125 koní.
Vrcholnou benzinovou motorizací na této úrovni výbavy je pak čtyřválec 1,6 EcoBoost produkující 182 koní, který máte za 459 990 Kč jako hatchback, kombi vychází o dvacet tisíc korun dráže. V případě turbodieselů je pak vrcholem dvoulitrový Duratorq TDCi naladěný na 140 koní, který je možné dostat s manuálem za 473 990 Kč, automat vychází na 519 990 Kč.
Ze zmíněných paketů je možné pro Ford Focus Trend vybrat sadu Top Plus, která za 15 000 Kč přihazuje 16palcová litá kola, přední mlhovky, prémiovou středovou konzoli nebo velurové rohože. Více detailů vám prozradí kompletní oficiální ceník (PDF, 237 kB), který si můžete stáhnout na stránkách českého zastoupení.
Nejlevnějším kombíkem v nabídce Fordu Focus je nyní benzinová verze 1,6 Ti-VCT za 339 990 Kč, turbodiesel 1,6 TDCi máte od 468 990 Kč
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
dnes - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
včera - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders včera 09:58
- Startovní listina NTC 2025 včera 08:49
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku včera 08:00
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 4 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
před 5 hodinami - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
před 7 hodinami - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
před 8 hodinami - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
před 10 hodinami
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 01.18. 18:13 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 01.18. 16:22 - abgx1
- IT poradna 01.18. 14:49 - pavproch
- WAZE 01.17. 19:56 - abgx1
- Policejní kontroly a měření 01.17. 19:37 - řidičBOB
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 01.17. 13:31 - řidičBOB
- Rychlodotazy 01.17. 11:42 - Jaggie
- Fiat a vše kolem nich 01.17. 00:55 - Jaggie