Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Fiat Tipo kombi má konečně české ceny, oproti hatchbacku citelně vzrostly
30.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Tipo kombi startuje o 10 procent výše než hatchback. Stejně jako zbylé verze má v základu jedna-čtyřku, lepší typy se cenou vyšplhají až nad půl milionu.
Fiat Tipo kombi byl představen současně s hatchbackem, tedy krátce před loňským ženevským autosalonem. Méně praktický pětidveřový model byl na tuzemský trh uveden již v létě, kombík se cestou do showrooů někde pořádně zapomněl. Jeho české ceny jsou totiž známy teprve nyní.
Hned v úvodu je nutné zmínit, že ve srovnání s hatchbackem Fiat Tipo kombi citelně nepodražil. Jeho ceny startují o 30 tisíc korun výše, což není zase tak vysoký suma, vztáhneme-li si ale k ceně vozu, jde v případe základního provedení o 10 procent, a to je vážně dost. Kombík tak startuje na 329 900 Kč, za což lze počítat s atmosférickou jedna-čtyřkou, která byla naladěna na 95 koní a 127 Nm točivého momentu. Tato pohonná jednotka je spojena s pohonem předních kol a šestistupňovým manuálem.
Spolu se základním motorem je v ceně i základní výbava Tipo. Ta zahrnuje 15palcové ocelové ráfky, černě vyvedené střešní ližiny, manuální klimatizaci či přední okna a zpětná zrcátka v elektrice. Nechybí ani rádio nebo šest airbagů, de facto si tedy z showroomu odvezete vše, co k životu potřebujete. Pochopíme ovšem, pokud zatoužíte po větším luxusu, jde-li u auta této třídy o něčem takovém mluvit.
Střední úroveň Plus již zahrnuje šestnáctipalcová (i nadále ocelová) kola, LEDky pro denní svícení, kůží obšitý volant či kupříkladu audio systém UConnect s pětipalcovým displejem a šesti reproduktory. K tomu jsou kryty zpětných zrcátek v barvě karoserie a kliky dveří chromované. Ceny startují na 356 900 Kč, opět za základní 1,4litrový agregát.
Ještě než zamíříme na vrcholnou úroveň Lounge, v rychlosti zmíníme, že s prostředním stupněm je možné mít i přeplňovanou jedna-čtyřku T-Jet o výkonu 120 koní. Za tu dáte 393 300 Kč, ještě hlouběji do kapsy ovšem musí sáhnout milovníci dieselů. Za základní 1,3 Multijet s 95 koňmi zaplatí 421 900 Kč, za 1,6 MultiJet se 120 koňmi pak dokonce 449 900 Kč.
Nyní již můžeme probrat vrchol italské praktičnosti spárované kupříkladu s 16palcovými litými koly, tempomatem, automatickou klimatizací či multimédii se sedmipalcovým displejem. Kromě toho nechybí ani UConnect Live služby. V případě motorizací jste ale omezeni třemi variacemi - 1,4 T-Jet (421 900 Kč), 1,6 E-Torq (433 900 Kč) a 1,6 Multijet (477 900 Kč).
Tak jako v případě hatchbacku i sedanu, který startuje o 60 tisíc korun níže než kombík, je možné sáhnout rovněž po příplatkové výbavě. Paket Luxury zahrnující kožené čalounění a vyhřívaná sedadla vychází na 24 500 Kč, sada Business Digital se zpětnou kamerou, navigací a sedmipalcovou dotykovou obrazovkou vychází na dalších dvacet tisíc korun.
Kromě manuálu je Tipo kombi 1,6 Multijet k dispozici také s dvouspojkovou převodovkou DCCT. Za tu se připlácí 56 tisíc korun, šestistupňový automat je pro změnu spojen s motorem 1,6 E-Torg naladěným na 110 koní standardně. Oficiální ceník dodáme, jakmile jej české zastoupení Fiatu pustí do světa - zatím není k dispozici ani ten, ani fungující online-konfigurátor.












Fiat Tipo kombi konečně dorazil na český trh, k mání je od 330 tisíc korun
Zdroj: Auto.cz
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025Už to prasklo. Nové Audi A6 je i na papíře ve všem podstatném horší než jeho předchůdce, ukazuje míru úpadku německé značky
22.4.2025
Nejnovější články
Dlouholetý šéfdesignér Škody v práci pro Číňany nelení. Navrhl jim i vlastní Rolls-Royce, pro který nedávno pracoval, říká si Perla Číny
před hodinouKupte si skutečný Jaguar, dokud ještě můžete, i nejetý vrchol s víc jak 500 koňmi dnes pořídíte za pakatel
před 2 hodinamiEU chce nařídit nesmyslné kontroly u STK každý rok pro starší auta, to asi aby vám znepříjemnila jejich používání
včeraUž tak sympatické malé Suzuki se dočkalo ještě sympatičtější verze pro dobrodruhy, je to takové Porsche 911 Dakar pro chudé
včeraBugatti poprvé ukázalo svůj nový motor 8,3 V16 zevnitř, dostal nevídaný systém časování ventilů
včera
Živá témata na fóru
- Táhneme na Brusel 04.28. 08:18 - HondaMan
- VZKAZY 04.28. 07:12 - Brus
- Jednostopé okénko 04.27. 20:12 - řidičBOB
- Onboard videa 04.27. 15:24 - brnenska.odchytova
- Cyklistické vlákno 04.27. 15:20 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.26. 22:41 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.25. 14:50 - pavproch