Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Fiat Avventura: koncept malého SUV pro Indii ukazuje rezervu
6.2.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Podobně jako VW Taigun, i koncept Fiatu Avventura má rezervu vzadu zvenčí. Oproti Puntu, na kterém stojí, má navíc novou příď, kola nebo kompas.
Indie je velmi slibným odbytištěm kompaktních aut, ať už sedanů, hatchbacků nebo crossoverů. U poslední jmenované kategorie dost často k úspěchu stačí nějaké ty plasty a větší světlá výška, pohon může klidně zůstat úkolem přední nápravy.
Tento recept stojí i za Fiatem Avventura, konceptem odhaleným v Dillí. Kromě nepřehlédnutelné oranžové barvy a nějakých plastů navíc ze všech stran dostal také velká tažná oka pod předním nárazníkem, která snad jsou pravá, nová kola a LEDky denního svícení. Kousek výš jsou upravené světlomety a mezi nimi pozměněná maska chladiče. Vzadu pod nárazníkem najdeme dvě koncovky výfuku a na obdiv vystavenou rezervu, podobně jako u včera odhalené nové verze Volkswagenu Taigun.
Otevírání pátých dveří zde však funguje trochu jinak, jak je ostatně vidět i na fotkách. Také je to svým způsobem dvoudílný proces, ale napřed je nutné odklopit rezervní kolo na rameně, pochopitelně doprava, protože v Indii se jezdí vlevo. Potom je třeba zvednout celé páté dveře jako u normálního Punta, na kterém je Avventura postavena, a přístup ke kufrům je volný. Na palubní desku přibyly ukazatele náklonů a kompas a detaily včetně prošívání jsou oranžové barvy.
Oproti standardnímu Fiatu Punto, které se v Indii prodává, má Avventura také větší světlou výšku, konkrétně 20 cm. Ani přes drsnější vzezření však neočekávejte pohon všech kol. Pod kapotou očekávejme standardní naftovou třináctistovku Multijet o výkonu 90 koní a 209 Nm, která by měla hnát přední kola přes manuální šestistupňovou převodovku.
Dovoz do České republiky patrně v plánu nebude, avšak u Avventury není jasné ani to, zda se vůbec bude vyrábět. Zákazníky by si ale jistě našla.
Fiat ukázal v Dillí koncept Avventura. Pohon všech kol nečekejte, uvnitř však přibyl kompas
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 4 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejčtenější články
- Dobíjecí hybridy měly být tím nejlepším z obou světů, nakonec jsou tím nejhorším, spojují nevýhody obou koncepcí
23.10.2024 - Pokus VW o elektrické MPV a dodávku v jednom nechce skoro nikdo, prodaná auta s minimálním nájezdem ztratila na ceně až 600 tisíc
24.10.2024 - Šéf Fordu už půl roku jezdí čínským autem a říká, že je fantastické. „Nechci se ho vzdát,” praví
24.10.2024 - Audi potichu zbavilo dieselovou S6 falešných výfuků ještě před jejím skonem, náhrada je snad ještě horší
24.10.2024 - Marketingový šéf VW a autor sloganu Das Auto to asi přehnal s propagací Phaetonu, vyhostili ho z Číny po testu na drogy
24.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva