Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Fiat 500X zná všechny české ceny, předokolka startuje na 347 900 Kč
2.2.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Italské SUV je k mání se dvěma benzinovými i dvěma diseselovými motory. Zvolit můžete také systém 4x4, se kterým cena šplhá nad 700 tisíc korun.
O příchodu nového Fiatu 500X na český trh jsme již před nedávnem informovali. Jednalo se však o výbavu Opening Edition, která počítá s maximem položek a tím pádem také nemalou cenou. Pokud vás totiž sžírala nedočkavost, pak jste si museli připravit minimálně 475 900 Kč na verzi s pohonem předních kol, zatímco čtyřkolka byla (a samozřejmě i nadále je) k mání za 718 900 Kč. Základní provedení ovšem startuje o poznání níže.
Abychom zbytečně nechodili kolem horké kaše, pak rovnou uvedeme, že dvojče Jeepu Renegade je v českých luzích a hájích k dispozici od 347 900 Kč. Za tuto částku dostáváte benzinovou jedna-šestku E-torq naladěnou na 110 koní, se kterou je spárována pětistupňová manuální převodovka a výbava Pop zahrnující třeba 16palcová ocelová kola, ovládání oken i zrcátek v elektrice, tempomat, monitoring tlaku v pneumatikách, šest airbagů, elektronickou parkovací brzdu či 3,5palcový TFT displej.
Za dalšími motory se musíme přesunout na úroveň Plus, kde standardem jsou třeba lité sedmnáctky, kůží obšitý volant, manuální klimatizace nebo multimediální systém UConnect s pětipalcovým displejem. Ceny startují na sumě 413 900 Kč za výše zmíněný 1,6litrový motor, zatímco za přeplňovanou jedna-čtyřku MultiAir o výkonu 140 koní dáte 465 900 Kč a za diesel 1,6 MultiJet (120 koní) 491 900 Kč.
Další je na řadě úroveň Lounge, se kterou jsou spojeny 18palcové disky, xenonové světlomety, dvouzónová klimatizace nebo zadní parkovací senzory. Chybět pak nebude ani navigace či systém start-stop. K mání je přitom pouze motor 1,4 MultiAir (za 540 900 Kč) nebo 1,6litrový diesel (za 566 900 Kč), přičemž oba agregáty doplňuje stejně jako v předchozím případě šestistupňový manuál.
Dostáváme se ke stupni Cross, který již počítá s terénním paketem, jehož součástí jsou unikátní nárazníky, střešní ližiny nebo chromové doplňky. Tato úroveň startuje na částce 487 900 Kč za benzinový MultiAir, což oproti stupni Lounge představuje razantní pokles. Důvodem je ovšem ten fakt, že dostáváte kupříkladu jen manuální klimatizaci a musíte se obejít i bez navigace či xenonů.
Na druhou stranu však na této úrovni můžete sáhnout také po dvoulitrovém dieselu, jehož 140 koní přenáší na všechna čtyři kola devítistupňový automat. Platit přitom v tu chvíli budete 633 900 Kč. Pokud ovšem chcete zpět automatickou klimatizaci či navigaci a návdavkem barevný displej mediálního systému, musíte zvolit stupeň Cross Plus, který s tímto dieselem vychází na 708 900 Kč.
Dále je zde samozřejmě ona úroveň Opening Edition, o té jsme se však již podrobně rozepsali. Nyní tak můžeme dodat pouze tolik, že standardní ceník sice prozatím na stránkách českého zastoupení Fiatu chybí, konfigurátor ale již spuštěn byl. Projít si tak můžete nejen kompletní ceny, ale také seznam příplatkové výbavy.
Nový Fiat 500X si můžete seskládat k obrazu svému, ceny přitom startují na 348 tisících korun
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 30 minutami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
- Augusto Fernandez bude testovacím pilotem Yamaha MotoGP 20.11.2024
- Testu vévodil Alex Marquez 19.11.2024
Nejčtenější články
- První automobilka začala vyvážet levné modely z Indie na vyspělé trhy, výsledkem je kouzelná nabídka
23.10.2024 - Stellantisu teče do bot proudem a náklady řeže, kde může. Na na prodej je teď i jeho testovací areál
23.10.2024 - Designér „spravil” vzhled nového vrcholného Ferrari. Stačilo pár tahů myší a největší kontroverze jsou pryč
23.10.2024 - K mání je dodnes zánovní auto, které vás vrátí do dob, kdy byl Opel králem Evropy, zastavila ho až rez a poruchovost
23.10.2024 - Dobíjecí hybridy měly být tím nejlepším z obou světů, nakonec jsou tím nejhorším, spojují nevýhody obou koncepcí
23.10.2024
Živá témata na fóru
- Pneu koutek 11.22. 14:09 - Zajda
- Onboard videa 11.22. 14:01 - řidičBOB
- S větrem ve vlasech.... 11.22. 13:40 - pavproch
- Mercedes - auto pro masy 11.22. 12:47 - mattonecz
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.22. 10:55 - denis
- Fiat a vše kolem nich 11.22. 10:34 - pavproch
- Toyota obecně 11.22. 10:20 - Stepan
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.22. 09:48 - GeneHawkins