Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Ferrari FF Coupe: atraktivnější FF má přijít dříve než za rok, bude větší než F12
10.4.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Ferrari pracuje na dvoumístném modelu FF, který se zbaví zádi typu shooting brake. Technika by měla být totožná, tedy 660 koní z V12 a 4x4.
Příznivci vrcholných GT italského Ferrari mohou mít se současným FF řadu problémů. Jedním z nich pravděpodobně bude jeho karoserie shooting brake, která jej ve výsledku činí hatchbackem a tím také dává zádi karoserie trochu zvláštní proporce. Maranello údajně plánuje nabízet model FF i jen se dvěma sedačkami.
Designem se dvoumístné FF od čtyřmístného bude lišit nejvíce v oblasti kabiny, která bude vypadat skutečně jako kupé. Také přední nárazník dozná změn a na kapotě a po stranách by se mohly objevit výdechy, podobně jako na přiložené ilustraci.
Pod kapotou bude s největší pravděpodobností stejný motor, jako ve čtyřmístném FF, tedy vidlicový dvanáctiválec o objemu 6,3 litru a výkonu 660 koní a 683 Nm. I zbytek techniky pod rudým kabátem bude nejspíš stejný, očekávejme tedy dvouspojkovou převodovku a pohon všech kol. Hodnoty zrychlení a maximální rychlosti asi také zůstanou na 3,7 vteřinách na stovku a 335 km/h.
Problém může představovat divočejší sestra, F12berlinetta, kterou je možno vidět jako špičkové GT a tak vůz přesně v místě plánovaného FF kupé. F12 má stejnou 6,3litrovou V12 jako FF, avšak naladěnou na 740 koní a 690 Nm, což ji posouvá o kousek výše. Pro větší a asi i klidnější FF kupé by se tak nejspíš v nabídce místo našlo. Jak to dopadne, se dozvíme snad už na přelomu let 2014 a 2015, kdy se má FF kupé ukázat.
Ilustrace ukazuje, jak by mohlo vypadat Ferrari FF coupé
Podle některých Ferrari FF příliš krásy nepobralo. Verze kupé by to mohla změnit
Zdroj: Car and Driver
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 8 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
před 10 hodinami - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
před 11 hodinami - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva