Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Ferrari F12 TRS oficiálně: skládá hold 250 Testa Rossa, bez KERSu
23.6.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ videa) Zakázkový speciál přišel o střechu, navíc však dostal průhledný kryt motoru. Za ním najdeme zcela standardní motor s 740 koňmi.
O nejnovějším projektu divize Special Projects jsme se naposledy zmiňovali během minulého týdne, kdy na internet zamířila druhá dávka fotografií pořízených během akce Cavalcade 2014. Přitom jsme uvedli, že nejpozději o víkendu se dočkáme oficiálního odhalení. Tak se skutečně i stalo, posvítit si tedy konečně můžeme na motorový prostor, který od počátku vyvolává nejvíce otázek. Podle mnohých by totiž spalovacímu motoru měl asistovat systém KERS.
Jak se ovšem nyní ukazuje, o hybridním systému si Ferrari F12 TRS může nechat jen zdát. Jeho pohon má tak nadále na starosti „pouze“ 6,3litrový dvanáctiválec naladěný na 740 koní a 690 Nm točivého momentu. Italská automobilka přitom dodává, že navzdory pozměněné karoserii nedošlo ke změně jízdní dynamiky - sprint na stovku tak vůz nadále zvládá za 3,1 sekundy při cestě za nejvyšší rychlostí 340 km/h.
Díky zachování standardní mechaniky je tak opětovně potvrzeno, že divize SP může měnit pouze vizuál. Přičemž ten skládá hold především modelu 250 Testa Rossa z roku 1957, ze kterého novinka přebírá i samotný název. Vyjma odstranění střechy a výrazného zaoblení čelního okna je přitom nový i prosklený kryt na kapotě motoru, postranní otvory upravující proudění vzduchu však zůstaly zachovány.
Uvnitř pak Ferrari F12 TRS dostalo mnohem čistší středovou konzoli, neboť anonymní zákazník trval na odstranění prakticky všech ovladačů. Místo toho tu máme výrazný mix Alcantary, kůže a matného černého karbonu. To vše pak korunuje cena, kterou italská automobilka oficiálně nezveřejnila, ale jež podle dohadů měla narůst na neskutečných 3,1 milionu Eur (cca 85,25 milionu korun).
Oficiální fotogalerie nového Ferrari F12 TRS moc bohatá není. Posloužit ovšem můžeme celou řadou neoficiálních videí
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 5 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Bez odborníka do bazarů ani nevkračujte, radí Němci po testu ojetého elektrického VW Golf
před 2 hodinami - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
před 4 hodinami - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 5 hodinami - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
před 6 hodinami - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva