Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Faceliftovaný VW Golf dostal též nový základ a čtyřkolku, známe i první ceny
23.12.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Odhalení inovovaného eRka s výkonem přes 300 koní provází také doplnění nabídky o dvě skromnější verze. Ovšem stále s neskromnými cenami.
Se včerejším představením faceliftovaného Volkswagenu Golf R německá automobilka vypustila do světa také zmínky o dvou nových variantách, které se staví na poněkud opačné spektrum nabídky. Jejím základem se totiž stejně jako u Škody Octavia stává hatchback osazený litrovým tříválcem o výkonu 85 koní a točivém momentu 175 Nm. Na domácím trhu zákazníci tento model mohou již objednávat, přičemž ceny startují na 17 850 Eur (cca 482 500 Kč).
Tuzemská cena nejspíše bude o trochu nižší, nicméně i tak je třeba počítat se stále vyšším sebevědomím koncernu. Patrné je to ostatně při pohledu na silnější provedení tohoto motoru, které dává k dobru 110 koní a 200 Nm. Na úrovni Trendline za něj totiž budete platit 19 625 Eur (530 500 Kč). Stále je přitom třeba mít na paměti, že si pořizujete třídvířko s tříválcem a patnáctipalcovými ocelovými koly.
Dále Volkswagen rozšiřuje nabídku o dvoulitrový turbodiesel se 150 koňmi, který je možné spárovat se systémem 4Motion. V takovém případě ovšem již musíte zamířit na vyšší úroveň výbavy Comfortline, kde se standardem stávají třeba 16palcová litá kola. Cena však u třídvířka narůstá na 29 600 Eur (800 100 Kč), u kombi Variant pak na 30 750 Eur (831 200 Kč).
Jak jsme uvedli výše, české ceny budou dozajista nižší, nicméně i tak neskromné. Pitvat je ale budeme až ve chvíli, kdy faceliftovaný Golf na tuzemský trh dorazí. Překvapivě však u toho i nadále nebude zcela nový motor 1,5 TSI Evo, ačkoliv jej původní tisková zpráva zmiňovala. Ten dorazí do prodeje až později, místo něj je zatím v prodeji jen dobře známý 1,4 TSI.
Faceliftovaný Volkswagen Golf již má první ceny. S paketem R Line a motory 1,0 TSI či 2,0 TDI 4Motion počítá, zcela nové provedení 1,5 TSI Evo však zatím v nabídce chybí
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 5 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den včera 22:28
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
- Augusto Fernandez bude testovacím pilotem Yamaha MotoGP 20.11.2024
Nejčtenější články
- Stellantisu teče do bot proudem a náklady řeže, kde může. Na na prodej je teď i jeho testovací areál
23.10.2024 - Designér „spravil” vzhled nového vrcholného Ferrari. Stačilo pár tahů myší a největší kontroverze jsou pryč
23.10.2024 - K mání je dodnes zánovní auto, které vás vrátí do dob, kdy byl Opel králem Evropy, zastavila ho až rez a poruchovost
23.10.2024 - Dobíjecí hybridy měly být tím nejlepším z obou světů, nakonec jsou tím nejhorším, spojují nevýhody obou koncepcí
23.10.2024 - Pokus VW o elektrické MPV a dodávku v jednom nechce skoro nikdo, prodaná auta s minimálním nájezdem ztratila na ceně až 600 tisíc
24.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva