Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Čtyřválcové Porsche Macan už je k mání i v Německu. Je levnější, ne však levné
9.3.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Za dvoulitr naladěný na 252 koní a 370 Nm, 18palcová litá kola či vcelku bohatou standardní výbavu dáte u našich sousedů 1,5 milionu korun.
O příchodu čtyřválcového Porsche Macan do Evropy jsme se zmiňovali již před dvěma roky. Dosud přitom verze 2,0 Turbo byla k mání pouze ve Velké Británii, a to ještě navíc ne zcela oficiálně - museli jste ji výslovně chtít, pak vám ji Porsche dodalo, v běžné nabídce nebylo. Teď už je a nejen v ní - varianta osazená přeplňovaným dvoulitrem zamířila také do německé nabídky, a tak je jistě jen otázkou času, než se objeví v té české.
S čím tedy můžeme počítat? Ve srovnání s původní britskou nabídkou s poněkud schopnějším SUV, neboť výkon motoru byl v mezičase navýšen na 252 koní v 5 000 otáčkách a 370 Nm při 1 600 ot./min. Standardem je sedmistupňový dvouspojkový automat PDK, sprint z klidu na stovku pak dvoulitrová verze zvládne za 6,7 sekundy. Pokud ovšem sáhnete po příplatkovém paketu Sport Chrono, zlepší se čas na 6,5 sekundy a maximálka na 229 km/h.
V závislosti na volbě litých kol a pneumatik (standardem jsou osmnáctky) se bude průměrná spotřeba pohybovat mezi 7,2 a 7,4 litry na sto kilometrů. Cena pak byla stanovena na 55 669 Eur (cca 1 506 500 Kč), což žádná láce ani nadále není. Nicméně ve srovnání s dosud nejlevnějším Porsche Macan S Diesel uspoříte nemalou sumu, neboť za „producenta sazí“ dáte v Německu 60 548 Eur (1 638 500 Kč).
Česká cena nejspíše bude o chloupek vyšší, otázkou je pak samozřejmě výbava. U našich sousedů ovšem již v základu nechybí sedadla stavitelná elektricky v osmi směrech a ve středu čalouněná Alcantarou, multimediální systém PCM, elektricky ovládaná záď, monitoring jízdy ve zvoleném pruhu nebo černé lemy oken a černé brzdové třmeny. Dorazit pak má i odlišný výfuk s dvěma koncovkami.
Více si o 1 770 kilogramů vážící novince řekneme u příležitosti příchodu na český trh, pročež aktuálně jen dodáme, že v Německu je již možné zasílat dealerům objednávky. První vozy by pak k zákazníkům měly dorazit v červnu.
Čtyřválcové Porsche Macan již dorazilo i na německý trh, u nás tak bude k mání co nevidět
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 10 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejčtenější články
- Splňte plán, nebo zemřete: Šéf popsal, jak automobilky musí přestat prodávat auta, aby mohly dál prodávat auta
23.10.2024 - Prodeje nových aut v Evropě se dál propadají. Žádaná auta už se ani nevyrábí a vnucování těch nechtěných to nespraví
23.10.2024 - Dvě Bugatti Chiron se srazila při pokusu o předjetí náklaďáku. I ten od nich schytal takovou ránu, že šel „přes boudu”
23.10.2024 - První automobilka začala vyvážet levné modely z Indie na vyspělé trhy, výsledkem je kouzelná nabídka
23.10.2024 - Stellantisu teče do bot proudem a náklady řeže, kde může. Na na prodej je teď i jeho testovací areál
23.10.2024
Živá témata na fóru
- Výběr grafické karty do počítače 11.23. 00:03 - redicisfollows
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.22. 23:30 - Truck Daškam
- Onboard videa 11.22. 21:14 - Truck Daškam
- Toyota obecně 11.22. 20:55 - abgx1
- Pneu koutek 11.22. 15:11 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 11.22. 13:40 - pavproch
- Mercedes - auto pro masy 11.22. 12:47 - mattonecz
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.22. 10:55 - denis