Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Citroën C4 L 2013: prodloužená C4 v detailech
3.12.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Změna dimenzí není jedinou novinkou. C4 L se pyšní také novými motory, s nimiž lze spárovat dvě převodovky a výbavu zahrnující masážní strojky či DVD.
Tříprostorová vozidla jsou na čínském trhu favorizovaným zbožím. Zvláště, pokud se mohou pochlubit evropským designem doplněným velkým množstvím chromu. Typickým příkladem může být nový Citroën C4 L, který se před dvěma týdny představil na autosalonu v Kantonu. Francouzská automobilka ho bude vyrábět v závodě ve Wutanu (či ruské Kaluze) ve spolupráci se značkou Dongfeng, přičemž oproti dobře známému hatchbacku nabídne o 10 cm delší rozvor.
Nárůst mezi nápravami samozřejmě doprovází také změna délky na 4,62 metru, zavazadelník se rozrostl na 440 l (standardní hatchback nabízí 4,33 m a 380 l). Tím ale jakékoliv odlišnosti končí. Šířka 1,78 m zůstala nezměněna, stejně jako je i u nás dobře známý přeplňovaný čtyřválcový motor 1,6 THP. V Číně či Rusku jej můžete pořídit i ve verzi naladěné na 163 koní, přičemž jedinou dodávanou převodovkou je šestistupňový automat.
S pětistupňovým manuálem je k dispozici atmosférický motor 1,6 VTI o výkonu 120 koní, během příštího roku by pak měl dorazit ještě čtyřválec 1,8 VTI. Tato pohonná jednotka, produkující 136 koní, by ovšem měla být dostupná jen v Číně. Systém start/stop ale bude součástí všech agregátů ve všech zemích, kde se C4 L dostane do prodeje.
V závislosti na lokalitě se bude lišit také standardní výbava. V Číně je ovšem možné počítat s ionizérem klimatizace, bezklíčovým vstupem a startováním, adaptivním tempomatem, předními sedadly s masážním strojkem či duální klimatizací. Chybět nebude ani kožené čalounění, monitor tlaku v pneu, navigace, audio systém JBL nebo přehrávač DVD.
První vozy budou v prodeji v lednu, přičemž cena startuje na částce 120 000 čínských juanů (cca 384 000 Kč) za model 1,6 VTI. Přeplňovaná verze 1,6 THP pak bude k mání za 180 000 CNY (576 000 Kč).




















Oproti evropskému hatchbacku se čínský sedan Citroën C4 L pyšní delším rozvorem i větším zavazadlovým prostorem
Zdroj: Autoblog Spanish
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Poslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
před 8 hodinamiChystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
21.2.2025Startování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Tato auta jsou dnes největší „držáky” za peníze: Nestojí moc, a přesto mají vydržet skoro věčnost
před hodinouPutinovu limuzínu si teď v pancéřované prodloužené verzi může koupit každý, k dispozici je i luxusní obrněné SUV
před 4 hodinamiElektromobily stále více kupuje už jen jeden typ zákazníků, mezi obyčejnými lidmi se zájem o ně vytrácí i v Nizozemsku
před 5 hodinamiNěkdo si v lednu 2025 koupil v Evropě úplně novou Alfu Romeo 147. Bledneme závistí, musel zažít neskutečnou cestu časem
před 7 hodinamiPoslechněte si legendární Schumacherovo Ferrari s motorem V10, jak řádí v rukou 80letého miliardáře, tohle chce zpátky šéf F1
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva