před 4 hodinami | Petr Miler
Jsme přesvědčeni, že nikdo nemá skutečně přesnou představu o tom, jaký celkový dopad má automobilový průmysl na evropské hospodářství. Jedno je ale ji...
před 5 hodinami | Petr Prokopec
Nemáme nic proti tomu, když automobilky dávají mladším prostor k projevení jejich kreativity, právě naopak. Jenže by nikdy neměly rezignovat na kontak...
před 7 hodinami | Petr Prokopec
Až náš čtenář a zjevně příznivce Mazdy nás musel upozornit, že tu značka za cenu velmi tuctové Octavie začala prodávat velmi netuctové provedení model...
před 11 hodinami | Petr Miler
Sama automobilka nesměle ukázala, že při vývoji Tourbillonu dotáhla až od stádia modelu v měříku 1:1 alternativní design vozu, který nakonec nepoužila...
dnes | Petr Miler
Situace v největší automobilové firmě celé Evropy se zjevně zhoršuje před očima. Výhled na letošní rok byl naposledy přehodnocen směrem k horšímu 1. s...
včera | Petr Miler
Jeden neuspěl, druhý ano, vypadá to ale, že oba umí o současnosti hovořit realističtěji než politici. Ti dnes radí německým automobilkám: „Udělejte el...
včera | Petr Prokopec
Chvíli se zdálo, že to je „ten typ auta”, kterému hlavně v prémiovém segmentu pokvete pšenka, nakonec se ale nikdy neuchytil tak, jak si automobilky m...
včera | Petr Prokopec
Jeden milion. Tolik aut už rumunská automobilka prodala s pohonem, na který se prakticky všichni ostatní vybodli - s motory uzpůsobenými ke spalování ...
včera | Petr Miler
„Proč si člověk uvědomí, co vlastně měl, až když všechno ztratí, co je to za úděl,” zaznívá v jednom songu. Zní to skoro dojemně, kdyby to ale v tomto...
26.9.2024 | Petr Prokopec
„Nejameričtější” z amerických aut jen připomínají, jak daleko mají k zejména evropským trendům v podobě downsizingu a elektrifikace. Diesel 6,7 V8 ani...
26.9.2024 | Petr Prokopec
Moderní škodovky neprosluly jako nějaká ořezávátka, také proto jsou populární, jejich odolnost ale běžně končí u schopnosti zvládat vysoké porce kilom...
26.9.2024 | Petr Prokopec
Jak se ukazuje, elektrický pohon a s ním spojené výhody úplně nevyhovují ani klientům britské značky, tedy rozhodně ne všem. Přesto i ta hodlá ukázat ...
25.9.2024 | Petr Prokopec
Němci pořád vymýšlí, jak obejít fakt, že elektrická auta jsou drahým a nekonkurenceschopným zbožím, které většina lidí prostě nechce. Místo akceptace ...
25.9.2024 | Petr Miler
„Make oil history!” vyjede na vás na webu firmy hned po jeho otevření. Zatím to ale vypadá, že tržní realita pomalu dělá kus historie z jejích aktivit...
25.9.2024 | Petr Prokopec
Na první pohled se zdá, že mohou zabodovat, však jde o auta začínající pod půl milionem korun, která pracují s drahým elektrickým pohonem. Jenže jsou ...
25.9.2024 | Petr Miler
Škoda se navzdory velmi srozumitelným signálům od zákazníků dál drží roky starého plánu postaveného kolem docela jiných očekávání a techniky, která ne...
25.9.2024 | Petr Miler
Zdá se, že někdejší superhvězda mezi manažery automobilových firem naštvala příliš mnoho lidí na to, aby mohla dál pokračovat ve své krasojízdě. Věci ...
24.9.2024 | Petr Prokopec
Automobilky soustavně brečí, jak jim teče do bot. Ale má smysl je litovat, když si díru v nich soustavně zvětšují ignorací přání zákazníků a nabízením...
24.9.2024 | Petr Miler
Ze snů o výrobě jen a pouze elektrických aut se ještě nikdo nenajedl, pochopil to už i Mercedes. Po zrušení plánu prodávat jen elektrická auta za pár ...
24.9.2024 | Petr Miler
Fabia je dobré auto, ale za 400 tisíc s ničím pod kapotou a s ničím uvnitř? Kdo taková auta vůbec kupuje? Pokud se ceníky Škody budou ještě chvíli poh...