Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Chevrolet Volt 2016 poodhalil interiér, nabídne nezávislé regenerativní brzdění
19.12.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
(video) GM poodhalil něco o regenerativním brzdění nového Voltu, které bude možno použít nezávisle na provozních brzdách. Vidíme i kus kabiny.
S blížícím se oficiálním odhalením na detroitském autosalonu NAIAS v lednu 2015 přiživuje Chevrolet napětí ohledně nového Voltu. Aktuálně je na světě nové oficiální video, které, třebaže velmi krátce, trochu poodhaluje stále dobře maskovaný interiér a také hovoří o regenerativním brzdění. To bude řidič moci do jisté míry ovládat, nebude se o něj starat jen automatika.
Podle Marka Reusse, viceprezidenta globálního produktového vývoje u GM, se regenerativní brzdění ovládá páčkami pod volantem a řidič jej může uvést do činnosti i bez sešlápnutí brzdového pedálu, například když pojede z prudkého kopce nebo bude dojíždět na křižovatku. Princip ovládání (nikoliv funkce) by mohl být podobný motorové brzdě u nákladních automobilů, kterou může řidič také aktivovat nezávisle na provozních brzdách.
Podle Reusse je tento systém ještě lepší než v případě Cadillacu ELR, který je založen na dosluhujícím Voltu, ale je silnější, luxusnější a dražší a přišel na trh až výrazně později. Novou generaci tohoto vozu tedy v nejbližších letech očekávat nemůžeme. GM by si nejspíš dalo s jejím vývojem načas každopádně, aby byla schopna nabídnout komfort, který od Cadillacu zákazníci očekávají.
Video také poodhaluje něco z designu, a to jak uvnitř, tak i zvenčí. Zatímco volant bude asi tomu ve stávajícím Voltu dost podobný, středová konzole bude pravděpodobně mít větší displej a také klasický ručičkový přístrojový štít nahradí rozměrný displej. Dá se také očekávat jiný design vrchní části palubní desky a okna předních dveří nebudou dělená, jako tomu je u dosluhujícího modelu.
Jak víme již delší dobu, v útrobách nového Voltu bude zcela nové pohonné ústrojí, které je oproti tomu současnému efektivnější, výkonnější a také asi o 45 kg lehčí. Vůz je označen jako EREV, tedy Extended Range Electric Vehicle, přestože spalovací motor může pohánět i kola a vůz je de facto plug-in hybridem (PHEV). Také už známe vzhled části přídě, na zbytek si ale budeme muset počkat do Detroitu.
Krátké video poodhaluje jak kousek interiéru, tak i regenerativní brzdění
Nový Chevrolet Volt již dříve poodhalil svou techniku
Víme také, jak bude vypadat kousek přídě...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 10 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Bez odborníka do bazarů ani nevkračujte, radí Němci po testu ojetého elektrického VW Golf
před 8 hodinami - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
před 9 hodinami - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 10 hodinami - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
před 11 hodinami - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva