Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Chevrolet Orlando 2014: facelift odhalen v Koreji, Evropa se dočká záhy
29.7.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Letošní modernizace již není neviditelná. Nový je nárazník, litá kola či zpětná zrcátka, vyměněn byl také automat a kabina se dočkala větší výbavy.
O korejském až sedmimístném přepravníku s off-roadovou vizáží jsme se naposledy zmiňovali v souvislosti s jeho loňským faceliftem. Ten byl zejména v rodné Koreji prakticky neviditelný (Evropa oproti tomu dostala navíc novou pohonnou jednotku), další modernizaci se tak opravdu nemůžeme divit. Tentokráte Chevrolet Orlando omládl poněkud více, posun k lepšímu tak můžeme evidovat ve všech směrech od vzhledu až po mechaniku.
Změny pod kapotou se soustředí hlavně na novou šestistupňovou automatickou převodovku. Ta je k mání pro obě pohonné jednotky, které zůstávají v nezměněné podobě. U dvoulitrového dieselu lze nadále počítat s výkonem 163 koní, motor 2,0 Ecotec LPGi produkující 140 koní opětovně umožňuje spalování benzinu či plynu.
Tím výčet mechanických změn končí a my se můžeme přesunout k té vzhledu. U něj je seznam přeci jen rozsáhlejší. Nový je jak přední nárazník s mlhovkami, tak i větší (až 18palcová) litá kola s účinnějšími brzdami. Do zpětných zrcátek byla instalována LEDková směrová světla, do zrcátek samotných byl přidán indikátor přítomnosti aut ve slepém úhlu.
Kromě toho se rozšířila také výbava. Zvenčí je Orlando možno oháknout do nového modrého hávu, uvnitř přibyly kvalitnější plasty. Standardem je i zpětná kamera nebo vyhřívaná sedadla, v Evropě ale zřejmě tyto prvky budou záviset hlavně na úrovni výbavy. To platí i o výše zminěné převodovce, neboť u nás bude možné sáhnout také po manuálu.
Otázkou přitom není, zda tento facelift dorazí na Starý kontinent, na to je odpověď kladná. Stejně jako na dotaz o zachování širší palety motorů, která v Evropě zahrnuje také agregáty 2,0 VCDI (130 koní), 1,4 Turbo (140 koní) nebo 1,8i (141 koní). Neznámé je ovšem datum, kdy se tak stane. V úvahu přichází letošní Frankfurt, na potvrzení ale bude třeba ještě chvíli počkat.
Letošní facelift Chevroletu Orlando je rozsáhlejší než ten loňský. Změny lze tak evidovat pod kapotou i na karoserii
Zdroj: Autoblog Spanish
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024 - Kontroverzní Ferrari, které teď má i Leclerc, je dokonce horší než předchůdce, ač se pyšní slavným označením
18.11.2024
Nejnovější články
- Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
před hodinou - Jednání VW s odbory nikam nevedou. Tisíce zaměstnanců demonstrují, stávka je na spadnutí, akcie firmy klesly na 13leté minimum
před 3 hodinami - Jaguar ukázal víc ze svého přelomového modelu a přerodu vůbec, něco tak ujetého svět ještě neviděl
před 4 hodinami - Nové vrcholné Hyundai vypadá jako z jiné planety, z planety „Bizár”. A jeho cena též, stojí devětkrát víc než základní model
před 6 hodinami - Prodeje elektrických aut v Evropě se dál propadají, navzdory tomu, že celý trh míří k růstu
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva