Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Chevrolet Corvette Stingray C7 má své ceny, v USA stojí jako dieselový Superb
29.4.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Chevrolet zveřejnil ceník zbrusu nové Corvette. Ve Spojených státech ji dostanete v přepočtu už od milionu.
Americká sportovní legenda koncernu General Motors v kterékoli z šesti předchozích generací nevynikala pouze svými výkonnými motory, její atraktivita spočívala také v mimořádně příznivých cenách. Nálepky překvapivě dostupného vozu se Corvette nezbavuje ani ve své sedmé inkarnaci.
Za základní model kupé bude Chevrolet od svých amerických zákazníků požadovat 51 995 dolarů a objednávka kabrioletu je vyjde o pět tisíc dráž, a to včetně poplatku ve výši 995 dolarů za přepravu. V přepočtu na koruny to znamená, že tamní klient GM může mít Corvette vybavenou vidlicovým osmiválcem o výkonu 456 koní už za milion korun a nějakých pětadvacet tisíc navrch a otevřená varianta jej vyjede na 1,12 milionu.
Jen pro ilustraci, za stejnou částku si můžete v ČR koupit třeba BMW 328i xDrive s dvoulitrem, naftový Mercedes E 220 CDI, případně Škodu Superb Combi 2,0 TDI 4x4 Exclusive. Více k tomu snad ani není co dodat. Vlastně něco přeci jen ano - třeba seznam standardní výbavy, kterou vám k tomu Chevrolet přibalí.
C7 má bez jakýchkoli dalších příplatků třeba audio Bose s devíti reproduktory, satelitním rádiem a přípojkou USB, bezklíčové odemykání a startování, volič Drive Mode nastavující vůz do jednoho z dvanácti dostupných režimů či multimediální rozhraní MyLink.
I když vůz napěchujete vší dostupnou výbavou včetně magnetických tlumičů, karbonové střechy, čalounění kombinujícího semiš a alcantaru, jinými odstíny lakovaných kol či třmenů, stejně se s cenovkou kupé nepřehoupnete přes 1,45 milionu. A to navíc dostanete paket Z51 obsahující těsněji poskládané převody včetně chladiče převodovky, větší devatenáctky vpředu a dvacítky vzadu, větší brzdové kotouče, elektronicky řízený samosvorný diferenciál (opět s chladičem) a jiné nastavení podvozku. A aby vám nebylo líto nějaké té komfortní výbavy, bez dalšího doplácení je vaše i výkonnější stereo, barevný head-up, navigace, vyhřívaná a ventilovaná sedadla a na přání kožené čalounění zahrnující palubní desku, středovou konzoli a dveře. Našli byste v Evropě paralelu?

























































C7 je ve srovnání s předchůdkyní o zhruba osmadvacet tisíc korun dražší
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Brutální silniční stíhačka od autora nejlepších ef-jedniček se dostala do rukou Stiga, zajel s ní nový rekord Top Gearu
před 2 hodinamiŘízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
včeraHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025
Nejnovější články
Brutální silniční stíhačka od autora nejlepších ef-jedniček se dostala do rukou Stiga, zajel s ní nový rekord Top Gearu
před 2 hodinamiDodnes novou, zapomenutou Škodu Superb Combi v nabušené verzi nikdo nechce, stojí už míň než polovinu ceny nového auta
před 3 hodinamiZájem Němců o elektromobily zůstává u dna, jejich nařizování odmítají úplně. Jsou si velmi dobře vědomi jejich nedostatků
před 4 hodinamiBrusel už vám jde i po řidičáku. Chce celoevropské zákazy řízení, smysl to nedává z podstaty
včeraTakhle VW reaguje na svůj úpadek? Chce, aby sama řídila i jeho spalovací auta, to ho opravdu nespasí
včera
Živá témata na fóru
- Politický koutek 04.02. 09:03 - jerry
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.02. 08:10 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 04.01. 21:35 - jerry
- databáze radarů v ČR (a jeden konkrétní v Krchlebích) 04.01. 21:21 - řidičBOB
- Rychlodotazy 04.01. 20:46 - řidičBOB
- Onboard videa 04.01. 20:28 - řidičBOB
- Jednostopé okénko 04.01. 20:20 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.01. 17:05 - řidičBOB