Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Chevrolet Corvette Stingray C7 má své ceny, v USA stojí jako dieselový Superb
29.4.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Chevrolet zveřejnil ceník zbrusu nové Corvette. Ve Spojených státech ji dostanete v přepočtu už od milionu.
Americká sportovní legenda koncernu General Motors v kterékoli z šesti předchozích generací nevynikala pouze svými výkonnými motory, její atraktivita spočívala také v mimořádně příznivých cenách. Nálepky překvapivě dostupného vozu se Corvette nezbavuje ani ve své sedmé inkarnaci.
Za základní model kupé bude Chevrolet od svých amerických zákazníků požadovat 51 995 dolarů a objednávka kabrioletu je vyjde o pět tisíc dráž, a to včetně poplatku ve výši 995 dolarů za přepravu. V přepočtu na koruny to znamená, že tamní klient GM může mít Corvette vybavenou vidlicovým osmiválcem o výkonu 456 koní už za milion korun a nějakých pětadvacet tisíc navrch a otevřená varianta jej vyjede na 1,12 milionu.
Jen pro ilustraci, za stejnou částku si můžete v ČR koupit třeba BMW 328i xDrive s dvoulitrem, naftový Mercedes E 220 CDI, případně Škodu Superb Combi 2,0 TDI 4x4 Exclusive. Více k tomu snad ani není co dodat. Vlastně něco přeci jen ano - třeba seznam standardní výbavy, kterou vám k tomu Chevrolet přibalí.
C7 má bez jakýchkoli dalších příplatků třeba audio Bose s devíti reproduktory, satelitním rádiem a přípojkou USB, bezklíčové odemykání a startování, volič Drive Mode nastavující vůz do jednoho z dvanácti dostupných režimů či multimediální rozhraní MyLink.
I když vůz napěchujete vší dostupnou výbavou včetně magnetických tlumičů, karbonové střechy, čalounění kombinujícího semiš a alcantaru, jinými odstíny lakovaných kol či třmenů, stejně se s cenovkou kupé nepřehoupnete přes 1,45 milionu. A to navíc dostanete paket Z51 obsahující těsněji poskládané převody včetně chladiče převodovky, větší devatenáctky vpředu a dvacítky vzadu, větší brzdové kotouče, elektronicky řízený samosvorný diferenciál (opět s chladičem) a jiné nastavení podvozku. A aby vám nebylo líto nějaké té komfortní výbavy, bez dalšího doplácení je vaše i výkonnější stereo, barevný head-up, navigace, vyhřívaná a ventilovaná sedadla a na přání kožené čalounění zahrnující palubní desku, středovou konzoli a dveře. Našli byste v Evropě paralelu?
C7 je ve srovnání s předchůdkyní o zhruba osmadvacet tisíc korun dražší
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 6 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Bez odborníka do bazarů ani nevkračujte, radí Němci po testu ojetého elektrického VW Golf
před 3 hodinami - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
před 5 hodinami - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 6 hodinami - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
před 7 hodinami - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva