Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Cadillac půjde v Evropě po krku Audi a BMW, ale až za čtyři roky
2.10.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Hlavní evropská expanze Cadillacu se podle nového šéfa dá očekávat v letech 2018 - 2019. Značka prý musí na Evropu nejprve řádně připravit své portfolio.
Nový šéf Cadillaku Johan de Nysschen, který sem o prázdninách přišel z Infiniti, se rozhovořil o budoucnosti „své” značky v Evropě. Cadillac chce na starém kontinentu prorazit, ale podle de Nysschena na to nebude připraven dříve, než v letech 2018 - 2019. „Evropa je pro nás důležitá, ale musíme tam jít se správným portfoliem. Pokud chcete v Evropě něco znamenat, potřebujete nabídnout správné výrobky,” řekl Autocaru.
To v případě Cadillaku znamená zejména diesely. „Cadillac potřebuje nabídku pohonných ústrojí, abychom v Evropě uspěli,” říká de Nysschen. „Musíme nabídnout diesel a menší benzínové motory. A také zvážit plug-in hybridy,” dodává. Diesely jsou samozřejmostí, bez těch v Evropě neuspějete, a menší či alespoň podladěný benzín by se pro ukonejšení úředníků také hodil.
V nabídce by ale také měly být i šestiválcové motory, jak na benzín, tak i na naftu, aby měly sedany a kupé nějakou šanci proti německým rivalům. Jak CTS, tak i ATS Coupe tu jsou totiž v nabídce jen se čtyřválcovými motory. 276 koní je sice fajn číslo, ale dva válce navíc jsou proti BMW nutností do stejné míry jako diesely.
De Nysschen hovořil také o rozšíření modelové nabídky. Na jednom konci má stát luxusní sedan, soupeřící s Mercedesem třídy S, a na druhém malý sedan, stojící proti Audi A3, ale s pohonem zadních kol. Ten by v nabídce Cadillaku stál ještě pod modelem ATS a se správnou cenovou politikou by byl vynikající volbou pro ty, kteří chtějí zadokolku, ale trojkové BMW je pro ně moc drahé.
A konečně, i na poli SUV chce Cadillac rozšiřovat působnost. Má přijít mimo jiné menší vůz, soupeřící s Audi Q3 či Mercedesem GLA, a snad se dá očekávat i něco mezi tímto strojem a Escaladem, tedy něco jako Mercedes ML či BMW X5. Budeme se opakovat, ale i tady je diesel nepostradatelný. Jak to dopadne, se necháme překvapit; Cadillac by mohl nabídnout zajímavou alternativu k německému trojlístku, ale musí to udělat pořádně, aby se tu udržel.
Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2014, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo z Paříže.
Cadillac ATS Coupé pro Evropu se nedávno ukázal na nových fotkách
Zdroj: Autocar
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024 - Kontroverzní Ferrari, které teď má i Leclerc, je dokonce horší než předchůdce, ač se pyšní slavným označením
18.11.2024
Nejnovější články
- Nové vrcholné Hyundai vypadá jako z jiné planety, z planety „Bizár”. A jeho cena též, stojí devětkrát víc než základní model
před hodinou - Prodeje elektrických aut v Evropě se dál propadají, navzdory tomu, že celý trh míří k růstu
před 3 hodinami - Brabus stvořil skutečný pojízdný palác luxusu, cena ale odpovídá jeho noblese a výjimečnosti
včera - Šetření ukázalo, jaký průšvih je výroba baterií elektromobilů v Evropě, hotové pakety ve velkém bez užitku míří do šrotu
včera - Dealera Mercedesu už nebavilo omezovat zákazníky při testovacích jízdách, a tak si pro ně koupil celé letiště
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva