Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Cadillac ATS Coupe pro Evropu na nových fotkách, přijde jen se čtyřválcem
29.9.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
ATS Coupe na evropské trhy vstoupí už v říjnu. Pod kapotou však bude jen čtyřválcový motor s automatickým šestikvaltem, V6 a manuál zůstanou Americe.
Expanze Cadillacu na starý kontinent bude pokračovat modelem ATS Coupé. Jak již víme, k mání by zde tento vůz měl být už od října tohoto roku. Jeho ceny zatím neznáme, dostaly se k nám však nové fotografie evropské varianty tohoto stroje s německou registrační značkou. Co také víme je, že podobně jako u modelu CTS, i v případě ATS Coupé se Evropa bude muset spokojit se čtyřválcem.
Evropská varianta ATS Coupé bude v podstatě stejná, jako ta americká, až na drobné odlišnosti v osvětlení vozu; máme na mysli zejména zadní směrovky, které budou oranžové, a boční poziční světla v předním nárazníku. Ta pro Evropu zmizí a budou nahrazena bílými odrazkami. Také, jak již stojí výše, bude nabídka motorů a převodovek o něco chudší - atmosférickou V6 o výkonu 321 koní a 373 Nm ani manuální převodovku pro čtyřválec v nabídce neočekávejme.
Jediný motor, který se do Evropy, tedy i k nám oficiálně dostane, bude přeplňovaný dvoulitr, který na kola pošle 276 koní a 350 Nm. I v ATS Coupé bude moci pohánět zadní nebo všechna kola, avšak jedině přes automatickou převodovku. Ta bude mít šest stupňů a zrychlení na stovku má trvat 5,8 vteřiny. Brzdy Brembo se čtyřpístkovými kotouči vpředu budou v základní výbavě všech variant.
Po podvozkové stránce budou čtyřdveřová i dvoudveřová varianta ATS stejné, což znamená zavěšení McPherson vpředu a pětiprvková náprava vzadu. Papírová spotřeba sedanu ATS se stejným motorem i převodovkou je v kombinovaném režimu 8,2 litru na 100 km, resp. 8,4 litru s pohonem všech kol; kupé na tom bude podobně.
Kde na rozdíl od motorů "evropské" ATS Coupé za mnichovskou konkurencí zaostávat nebude, je výbava. Očekávejme konfigurovatelný displej s úhlopříčkou 5,7" v přístrojovém štítu a druhý, osmipalcový dotykový displej ve středové konzoli. Přes ten bude možno ovládat většinu funkcí vozu včetně soundsystému Bose, který kromě konektorů USB a AUX zvládne také paměťové karty SD a hudbu z různých nosičů přehraje přes celkem 12 reproduktorů. Umí také aktivně rušit hluk zvenčí nebo přečíst došlou textovou zprávu. V nabídce budou také jízdní hlídači proti opuštění jízdního pruhu, rozpoznávání dopravních značek apod.
Jak již víme, Cadillac ATS Coupé v evropské nabídce doplní sedany ATS a CTS. V nadcházejících měsících se sem dostane také Escalade, a to i ve verzi ESV, a bude v Německu začínat v přepočtu na 2,6 mil. korun. V roce 2015 by také měl přijít plug-in hybrid ELR, založený na Opelu Ampera.
Jak se bude ATS Coupé dařit proti BMW řady 4, to se dá částečně předpovědět - bez šestiválcového motoru a manuální převodovky nebude Američan mít na růžích ustláno. Cadillac přitom nevstupuje na evropské trhy poprvé, pár nezdařených pokusů už za sebou má; člověk by čekal, že se poučí a že hned zkraje nabídne třeba diesel pod kapotu Escaladu a sedanů a atmosférické benzínové šestiválce tam, kde je zákazníci chtějí po konkurenci.
Cadillac ATS Coupé pro Evropu se ukázal na nových fotkách
Americká verze se odlišuje v podstatě jen detaily, například pozičními světly před předními koly
Zdroj: WorldCarFans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 55 minutami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejčtenější články
- Škoda stvořila historický propadák, oslovuje 17krát míň lidí než nejžádanější Octavie
22.10.2024 - Ostuda pro Evropu? Řadu místních hypersportů včetně nového vrcholného Ferrari překonává americký sporťák za pár milionů
22.10.2024 - Němci začali ve velkém tankovat syntetická paliva, i když jsou dražší. Snáz pak projdou STK
22.10.2024 - Audi dokázalo ze svého největšího moderního propadáku udělat 19 let po jeho zaříznutí ještě větší nesmysl
22.10.2024 - Nové Ferrari za 90 milionů předvedlo svůj zvuk. I nuda je silné slovo, není slyšet prakticky vůbec
22.10.2024
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.22. 15:19 - řidičBOB
- Pneu koutek 11.22. 15:11 - pavproch
- Onboard videa 11.22. 14:01 - řidičBOB
- S větrem ve vlasech.... 11.22. 13:40 - pavproch
- Mercedes - auto pro masy 11.22. 12:47 - mattonecz
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.22. 10:55 - denis
- Fiat a vše kolem nich 11.22. 10:34 - pavproch
- Toyota obecně 11.22. 10:20 - Stepan