Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Buick Verano Turbo: tuhle Astru Sedan v Evropě určitě nekoupíte
12.6.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Nejvýkonnější Opel Astra mimo OPC je poháněná motorem 1,6 turbo o výkonu 180 koní. V USA ji můžete mít i jako nenápadný sedan s 254 koňmi.
Koncern General Motors už delší dobu koordinuje činnost svých značek tak, aby americký Buick sdílel více než polovinu svých modelů s vozy evropské divize Opel. Model, který u nás známe jako Insignia, je ve Spojených státech prodávaný pod jménem Buick Regal a kompaktní německý crossover Mokka má svůj americký protějšek v typové řadě Encore. Stejným způsobem se situace opakuje i v případě Astry Sedan a jejího zámořského sourozence Buicku Verano, akorát s tím rozdílem, že ten se tam na rozdíl od Opelu v Evropě dávno prodává.
Verano bylo uvedeno na trh v roce 2011 a GM už nyní představilo novinky modelového roku 2013, které budou dostupné ještě letos. Kromě nových metalických odstínů laků Luxo Blue a Carbon Black, standardně dodávané zadní parkovací kamery nebo systému kontroly mrtvého úhlu se ve voze objevuje také nový motor.
Jedná se o dvoulitrový čtyřválec Ecotec doplněný turbodmychadlem, který produkuje 254 koní a točivý moment 353 newtonmetrů. Standardem bude šestistupňová automatická převodovka, ale Buick nabídne také šestistupňový manuál, což v USA zase není tak nevídané, jak by si někdo mohl myslet. Automobilka uvádí čas akcelerace z 0 na 60 mil v hodině (97 km/h) za 6,2 sekundy, a jelikož nespecifikuje, se kterou rychlostní skříní, budeme předpokládat, že s tou standardní, automatickou.
Verano Turbo se dostane do prodeje ještě letos, před koncem roku a jeho bohatá základní výbava bude obsahovat třeba kožené čalounění, vyhřívaný volant i sedačky, audio Bose s devíti reproduktory, kovové pedály, zdvojenou koncovku výfuku nebo zadní spoiler.
Ceny zatím nejsou známé, americká média ale vesměs pějí ódy už na výchozí Verano a po představení verze Turbo se dokonce někteří ptají, jestli je vůbec důvod pořizovat si větší model Regal. U nás si každopádně můžeme nechat zajít chuť, místní Astra tak vysoko zkrátka nemíří.












Dvoulitrové turbo Ecotec má v evropském OPC výkon 280 koní, Buick Regal GS je naladěný na 274 koní a nové Verano Turbo bude mít 254 koňských sil
Zdroj: Autoblog
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
„Bugatti pro chudé” znovu vytřelo podlahu s drahou konkurencí, potichu stanovilo další rekord okruhu
dnes
Žena jela autem po dálnici a najednou jí na střeše přistálo letadlo. Video zachycuje vše
11.12.2025
Muž si nechal na zimu hodit své Ferrari jeřábem na balkon jen aby zjistil, že Vídeň není Dubaj
10.12.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Bývalý hokejista si jako první převzal nové nejrychlejší civilní letadlo světa od dob Concordu, překoná i rychlost zvuku
před 8 hodinami
V dalším „zeleném království” zjistili, že silnice se samy neopraví, majitelé elektromobilů budou platit za každý ujetý km
před 10 hodinami
Britové montují do lehounké malé Mazdy 380koňový motor V6, výsledkem bude levné auto schopné pokořit i supersporty
před 11 hodinami
Prodeje Tesly šly skutečně do kopru. A hodně. Přesto ze současné situace silně profituje
dnes
Nové Smarty jsou až absurdně obří auta, ten nejnovější měří skoro 5 metrů. A Mercedesy nepřipomínají náhodou
dnes
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
