Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Buick Envision 2015: příští Opel Antara odhalen, sází hlavně na luxus
1.9.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Novinka pro čínský trh dostala do vínku dřevěné dekory, kožené čalounění či audio Bose. Pod kapotou pak nabídne 260 koní, s nimiž dá stovku za 8,4 s.
S novým Buickem Envision jsme vás seznámili již na sklonku minulého týdne, kdy automobilka uvolnila oficiální fotky interiéru a kdy se na světlo světa dostaly také záběry exteriéru. Při té příležitosti jsme zmínili, že novinka koncernu General Motors by neměla působit pouze na čínském trhu, ale že zamíří také na ten severoamerický. Chybět by ovšem neměla ani na Starém kontinentu, i když zde nebude prezentována jako Buick. Místo toho dorazí jako nová generace Opelu Antara, je ale otázkou, zda si ponechá tento název či zda skočí po nějakém novém označení.
Odpověď na tuto otázku bychom mohli dostat v březnu v Ženevě, přičemž jsme zvědavi, jaký dostane evropská verze interiér. Ta čínská totiž staví na luxusu, který představují dřevěné dekory, metalické doplňky a lány hnědé kůže. Mimo to Buick Envision dostal ambientní podsvícení, vyhřívaná a klimatizovaná přední sedadla, multimediální systém MyLink s osmipalcovým dotykovým displejem či panoramatickou střechu.
Dále lze za příplatek počítat s audio aparaturou Bose, která dostala aktivní systém potlačování hluku. A aby toho nebylo málo, pak opravdové finesy skrývá víko zavazadelníku, které lze vyklápět ve třech výškových úrovních. U nejvyšších stupňů výbavy pak navíc k jeho otevření postačí náznak kopance pod nárazník, tím však kapitolu luxusních prvků můžeme uzavřít.
Přesunout se můžeme k oblasti bezpečnostní, která staví na nové konstrukci postavené ze 75 procent z vysokopevnostní oceli. Dalších 13 procent pak bylo vyrobeno z tzv. ultra vysokopevnostní oceli, kterou najdeme na sloupcích nebo na podlaze před řidičem. Zhotoveny jsou z ní i dveře, o nichž Buick prohlašuje, že jsou čtyřikrát pevnější, než kdyby byla použita běžná ocel.
Jen skeletem ale snahy automobilky o maximální ochranu posádky neskončily, zmínit tedy můžeme adaptivní tempomat, monitoring jízdy ve správném pruhu, přednárazový bezpečnostní systém, autonomní brzdy nebo klasické prvky jako stabilizační a trakční kontrolu. Za příplatek pak dorazí automatické parkování nebo systém HDC umožňující sjetí kopce bez použití brzd.
Přesunout se můžeme pod kapotu, kde je Buick Envision osazen přeplňovaným dvoulitrovým čtyřválcem. Ten produkuje 260 koní a 353 Nm točivého momentu, které na všechna čtyři kola přenáší šestistupňový automat se standardně zakomponovaným systémem start/stop. Stovku má přitom crossover pokořit za 8,4 sekundy, zatímco průměrná spotřeba činí 8,8 l/100 km.
Abychom představení měli kompletní, nesmíme zapomínat také na exteriér, který se chlubí předními xenony s LEDkami pro denní svícení. Čelní maska pak dostala automatické lamely, které se při vyšších rychlostech uzavírají, čímž zlepšují aerodynamiku a snižují spotřebu. Zmínit pak můžeme ještě 19palcová kola či pětici barev (bílá, stříbrná, černá, hnědá a purpurová) na výběr.
V rámci rozměrů pak Envision měří 4 667 mm na délku, 1 839 mm na šířku a 1 696 mm na výšku. Díky tomu stávající Opel Antara překonává ve všech směrech, což ostatně platí také o rozvoru 2 750 mm či zavazadelníku, který při sklopených zadních sedadlech nabízí 1 550 litrů objemu. To je ale pro dnešek skutečně vše.




























Buick Envision staví na čínském trhu hlavně na luxusním interiéru. Zároveň přitom předznamenává druhou generaci Opelu Antara, přivítat jej tedy budeme moci také v Evropě
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
BMW M2 vyzvalo na souboj stejně drahý Chevrolet Corvette, nad letištěm je dodnes slyšet řev litující té troufalosti
před 3 hodinamiNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025
Nejčtenější články
Volvo žádá majitele tisíců dobíjecích aut, aby je okamžitě přestali nabíjet. Hoří, tedy pardon, stíhají je „termální události”
28.3.2025Někdo najel s nezničitelným Mercedesem 1,4 milionu km a prodává ho dál, pro současný Mercedes je to hořká pilulka
28.3.2025Japonci znovu staví legendární americké muscle cary z levné Hondy Civic, teď dokonce i v její nejúspornější verzi
28.3.2025Peugeot nedokáže rozprodat ani 14 elektrických 308 na celém kontinentu, auto nechce prakticky nikdo
28.3.2025Jeden z mála lidí, kteří mohou k Michaelu Schumacherovi, popsal „velmi smutný” stav, ve kterém se legenda F1 nachází
28.3.2025
Živá témata na fóru
- Táhneme na Brusel 04.28. 13:35 - Zajda
- VZKAZY 04.28. 12:11 - Brus
- Jednostopé okénko 04.28. 09:28 - abgx1
- Onboard videa 04.27. 15:24 - brnenska.odchytova
- Cyklistické vlákno 04.27. 15:20 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.26. 22:41 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.25. 14:50 - pavproch