před 9 hodinami | Petr Prokopec
Krizi VW lze vyřešit lusknutím prstu návratům ke kořenům za současného úspěšného lobbování za zrušení nesmyslných mechanismů EU, které by Němcům akorá...
před 10 hodinami | Petr Prokopec
Jen jste suše polkli? To nejste sami. Jsme si zatraceně jisti, že to poslední, na co dnes mladí lidé mají pomyšlení, je utopit velké peníze v nákladné...
včera | Petr Prokopec
A na to přišel dnes? Ale no tak. Sázka na elektrickou mobilitu a nenaplněná očekávání s ní spojená automobilkám dál lámou vaz a nezbývá jim než zmenšo...
včera | Petr Miler
Takhle dopadnete, když se se místo zákazníků a jejich preferencí začnete spoléhat na to, že „někdo” zařídí, aby kupovali, co si vy sami přejete. Dlouh...
23.11.2024 | Petr Prokopec
A není to vtip ani omyl, tohle touhu vyvolávající auto míří do prodeje. Problém? Není přímo od Jaguaru, ten už se zjevně rozhodl dokráčet po elektrick...
23.11.2024 | Petr Prokopec
Jsou kroky, nad kterými můžete jen pozdvihnout obočí, hořce se usmát a hodit je za hlavu. Přesně to je to jediné, čím lze zareagovat na krok Abarthu. ...
23.11.2024 | Petr Prokopec
Firma proslulá v oblasti jaderné energetiky je asi tou poslední, od které byste čekali nové auto, přesto je na cestě. Přijít má se značkou Voyt a takh...
23.11.2024 | Petr Miler
Odboráři dali dohromady „seznam jedů”, které si na ně přichystalo vedení Volkswagenu. A jejich první antidotum si říká stávka. Je nevyhnutelná, do kon...
23.11.2024 | Petr Miler
Kolik důkazů je třeba, aby někteří uznali, že evropská sázka na elektromobilitu je jen devastující hazard? A to prosím za situace, kdy do ní bylo nain...
22.11.2024 | Petr Prokopec
Takhle napravuje absurdní ideologické cíle ekonomická realita. Přejít jen na elektrický pohon do roku 2028 by bylo nesmyslné pro kohokoli a kdekoli, a...
22.11.2024 | Petr Prokopec
Z obdobné ankety v Evropě se stala fraška a letošní finalisté jsou skoro tak nudní, jak jen mohou být. Člověk by něco podobného čekal skoro všude na Z...
22.11.2024 | Petr Miler
Situace ve Volkswagenu po krátkém uklidnění opět rychle eskaluje a ukazuje, jak hluboké problémy firmy jsou. Zdá se, že představy jejího vedení a odbo...
22.11.2024 | Petr Miler
Poznali jsme už hodně odvážných pokusů změnit běh automobilových dějin, snad žádný se ale ani zdaleka neblížil tomu, s čím teď přišel Jaguar. Podle ná...
22.11.2024 | Petr Prokopec
Hyundai proslulo tím, že za málo nabízí hodně, tento model chce ale konkurovat autům jako Range Rover. Velký a prostorný je, to ano, přesto si jej pře...
22.11.2024 | Petr Miler
Zdá se, že letošní rok skončí pro elektrická auta v Evropě v červených číslech, což je po letech pumpování miliard do nich a snaze ohýbat v jejich pro...
21.11.2024 | Petr Prokopec
Není to ten typ auta, který byste si s tuningovou firmou z Bottropu automaticky spojili, o úpravu Mercedesu tu ale nakonec částečně pořád jde. Jen ten...
21.11.2024 | Petr Prokopec
Pokud si někdo myslel, že elektromobily začnou být pro zákazníky atraktivní, jakmile více zlevní, mýlil se. Ford je zlevňuje už nějaký ten pátek, vypr...
21.11.2024 | Petr Miler
To se otočilo rychle. Ještě před pár týdny odboráři trvali na navýšení mezd o 7 procent, teď už akceptují i jejich snížení. Je to nevídané, přesto se ...
21.11.2024 | Petr Prokopec
Pokud kreativní šéf prestižní automobilky na tiskové konferenci musí přesvědčovat novináře, že vedení společnosti „nefetuje”, víte, že je něco hodně š...
21.11.2024 | Petr Miler
„2 000 zaměstnanců Fordu v Kolíně nad Rýnem slaví návrat legendy,” stojí v popisu hlavní fotky tohoto článku. Tušíme, že pouhé čtyři měsíce po jejím z...