Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Bugatti Veyron Legends Meo Costantini: další „legenda“ se klaní Tarze Florio
5.11.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nová limitovaná edice Bugatti se ohákla do leštěného hliníku, jemuž společnost dělá hnědé čalounění či mapky sicilského okruhu zvenčí i zevnitř.
Toulky Bugatti ve vlastní minulosti pokračují také na dubajské motor show. Německo-francouzská značka totiž právě dnes odhalila další část šestidílné série nazvané Les Légendes de Bugatti, která je zasvěcena slavným závodníkům a osobnostem, kteří jsou spjati především s meziválečným obdobím značky. Po Jean-Pierre Wimillovi a Jeanu Bugatti přišla řada na Bartolomeo „Mea“ Costantiniho, který s modelem Type 35 vyhrál hned dvakrát slavný závod Targa Florio.
Ve srovnání se standardem nabídne novinka speciální modrý kabát, který nám ovšem není neznámý. Stejný odstín totiž dekoroval i edici Wimille. Tentokráte jej však již nedoprovází zbytek karoserie vyvedený v tmavě modrém karbonu, ale v leštěném hliníku překrytém čirým lakem. Unikátní jsou také litá kola, zatímco na víčku palivové nádrže se objevuje gravírované jméno závodníka, spodní část zadního křídla pak zdobí mapka sicilského okruhu.
Tím změny zvenčí končí, přesunout se tak můžeme do interiéru. Ani zde samozřejmě nechybí plánek okruhu Targa Florio, přičemž společnost mu dělá speciální hnědé čalounění, modré kontrastní švy a dekory z tmavě modrého karbonu. Na opěradla sedadel pak bylo vyšito jméno Meo Costantiniho, zatímco spodní část středového tunelu zdobí vzepjatý slon - tím je pro změnu odkázáno na Rembrandta Bugattiho, sochaře a bratra zakladatele automobilky.
Po stránce mechanické samozřejmě již žádnou změnu očekávat nemůžeme. Šestnáctiválcový motor tak nadále produkuje 1 200 koní a 1 500 Nm, s nimiž vůz zvládne akceleraci z klidu na stovku za 2,6 sekundy a nejvyšší rychlost 408 km/h. Tentokráte ovšem data o dynamice doplňuje v parametrech cena 2,09 milionu Eur (cca 54,34 milionů korun) před zdaněním. K mání jsou pak jen tři exempláře.



















Nová speciální edice opětovně řeší jen vizáž exteriéru a interiéru. Pod kapotou zůstává vše ve standardu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- První kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
před 46 minutami Nejoblíbenější produkt VW nestrádá. Jeho loňské prodeje se dokonce vyšplhaly na rekordní úroveň, za vším hledejte cenu
včeraU Volva už nemyslí hlavou. Stáhli bizarní reklamu vytvořenou AI z toho nejabsurdnějšího důvodu: Kvůli emisím CO2
12.3.2025
Nejnovější články
- První kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
před 47 minutami Němci najeli 100 tisíc km s moderním Opelem a rozebrali ho na díly. Problémy ale našli spíš předtím než potom
včeraNejoblíbenější produkt VW nestrádá. Jeho loňské prodeje se dokonce vyšplhaly na rekordní úroveň, za vším hledejte cenu
včeraElektrická party zdarma v Rakousku končí. Elektromobily budou podléhat silniční dani, majitelé zaplatí až desítky tisíc ročně
včeraVW přiznává, že svůj „levný” elektrický model nedokáže prodávat se ziskem, ztráty zmírní čínskými díly a portugalskou výrobou
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva