před 2 hodinami | Petr Prokopec
Je to auto, které nikdy nemělo vzniknout - nedává smysl z podstaty a zákazníci si o něj rozhodně neřekli. Jenže vzniklo a prodává se. Tedy vlastně nep...
před 3 hodinami | Petr Prokopec
Nedá se říci, že by si dnes mezi motocykly nebylo z čeho vybírat, logo prestižní automobilové značky ale dosud nenesla jediná. Tato je výjimkou a u lo...
před 5 hodinami | Petr Prokopec
Korejská automobilka odhalila své plány do roku 2030 a není to jen samá elektrika, jak se může zdát. Dvě třetiny jejích aut mají i za pět let dostat s...
před 6 hodinami | Petr Miler
Pocit obrovského nevděku a velké nespravedlnosti nyní musí mít lidé z prestižních německých automobilek, kteří udělali první poslední, aby jejich auta...
před 8 hodinami | Petr Prokopec
Na co šetřit násobky, že? Zatímco jiným by bylo dost dobré, kdyby auta značek jako Audi, BMW, Mercedes a Porsche vyrovnali či lehce překonali, Číňané ...
včera | Petr Prokopec
Dvě dlouhodobě problematické značky se stále nezvládají odrazit ode dna a mateřskému koncernu zjevně dochází trpělivost. Současná situace okolo americ...
včera | Petr Miler
Takzvaná deindustrializace Evropy pod taktovkou Bruselu už není obava či riziko, ale reálně probíhající proces. V Itálii bychom se museli vrátit skoro...
včera | Petr Prokopec
Volkswagen za velkou zdí stále více ztrácí půdu pod nohama a pevnou zem nachází jen pod svými klasicky střiženými spalovacími modely. Ty elektrické ne...
včera | Petr Miler
Nespletli jsme si měnu, řád, počet aut ani kontinent, skutečně se bavíme o tři čtvrtě milionu korun okamžitého zdražení jediného auta v některých zemí...
včera | Petr Prokopec
Marně přemýšlíme, zda jsme kdy někoho viděli něco takového prodávat, připomíná to snad jen některá kupé s korbou kdysi dostupná v USA. Tohle auto je a...
9.4.2025 | Petr Prokopec
Není to elektrické a je to zajímavé, takže to není pro Evropu, to dá rozum. Němci se tentokrát vyhnuli spolupráci s Fordem, sami si ale auto ani v tom...
9.4.2025 | Petr Prokopec
Chytrému napověz, s Bentley nevíme co dělat. Pokud ale někdo ani tváří v tvář mizerným výsledkům daným nezájmem o určité technické řešení aut nedokáže...
9.4.2025 | Petr Prokopec
Je to opravdu radikální obrat, neboť dosud byla pro Ferrari rychlost vším, s čím šel ruku v ruce i konec ručně řazených převodovek. I ty se tedy nakon...
9.4.2025 | Petr Prokopec
Už tu vůbec nejde o pohony, ty jsou v tuto chvíli zcela druhotné a samy o sobě nic neřeší. Hakan Samuelsson vidí konec časů, kdy většina světa byla je...
8.4.2025 | Petr Prokopec
Vzhled obvykle nebyl tím, čím Corvette okouzlovala davy, třebaže pár generací mělo i v tomto směru co říci. Ta devátá chce svým vizuálním pojetím všec...
8.4.2025 | Petr Miler
Porsche mělo být automobilkou, kterou budou cla na dovoz nových aut do USA ničit, tak jak jí teď mohla pomoci? Stačí se podívat na výsledky firmy za p...
8.4.2025 | Petr Miler
Dva věrohodné zdroje zevnitř Mercedesu nezávisle na době tvrdí, že automobilka nakonec došla k závěru, že jeden ze svých největších přehmatů posledníc...
8.4.2025 | Petr Miler
Když někdo z odpovědně tvářících se politiků či manažerů automobilek hovoří o podobných zákazech, obvykle v jejich prospěch argumentuje vyzpytatelnost...
7.4.2025 | Petr Prokopec
Objemný motor? Se spoustou válců? Se čtyřmi turby? A s extrémním výkonem? To snad musí být stroj starý aspoň 20 let. Jenže není, patří do auta, které ...
7.4.2025 | Petr Prokopec
Elektromobily se dnes zabývá skoro každá automobilka, kolik z nich ale na těchto autech vydělává? Skoro žádná. Nebýt Číňanů, řeč je o jediné. A v příp...