Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
BMW 1 Sedan: předokolka odhaluje další detaily, počítá až s 231 koňmi
6.9.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Mnichovská předokolka chce zatím ohromit jen čínské zákazníky. K mání bude ve verzích 118i, 120i a 125i, prodej odstartuje příští rok.
Nové BMW 1 Sedan jsme si mohli představit před necelými dvěma měsíci, kdy mnichovská automobilka pustila do světa první snímky a informace. Dozvěděli jsme se tedy, že Evropu prozatím tento model postavený na platformě UKL a tedy disponující v základu pohonem předních kol mine. Místo toho míří primárně na čínský trh, kde jej BMW hodlá vyrábět ve spolupráci se svým partnerem, tamní značkou Brilliance.
Nyní si tento vůz můžeme představit o trochu více, čínské zdroje totiž odhalily mnohá data o motorizacích i výbavě. My ovšem nejprve zamíříme k rozměrům, kde se počítá s délkou 4 456 milimetrů, šířkou 1 803 mm, výškou 1 446 mm a rozvorem 2 670 mm. Ve srovnání s konkurenčním Audi A3 Sedan tak jde sice o kratší, ale zároveň širší, vyšší a větším prostorem mezi nápravami disponující vůz.
K dispozici přitom bude zmiňovaný pohon předních kol, který bude možné za příplatek nahradit systémem xDrive. Dále mohou zákazníci vybírat mezi verzemi 118i, 120i a 125i, přičemž první zmiňovaná počítá s 1,5litrovým tříválcem o výkonu 136 koní. U druhých dvou modelů již úřaduje přeplňovaný dvoulitr, který produkuje 192, respektive 231 koní.
Základní model ve standardu počítá s 16palcovými koly, ty je však možné vyměnit za sedmnáctky či osmnáctky. U zbývající dvojky jsou pak základem 17palcové ráfky, i zde ovšem zůstává volba 18palcového provedení. Další informace zazní v souvislosti s debutem na listopadovém autosalonu v Guangzhou, do prodeje pak vůz zamíří zkraje roku 2017.
Nové BMW 1 Sedan se ukázalo hned ve třech verzích, ve kterých bude příští rok na čínském trhu k mání
Zdroj: Autohome China
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den 22.11.2024
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejnovější články
- Venku je nový Jaguar, po kterém zase zatoužíte, má motor 5,6 V12 a manuální převodovkou
včera - Vtip týdne: Abarth v Evropě skončil se spalovacími auty, i když jeho elektrické novinky nikdo nechce ani s velkými slevami
včera - K mání je auto, které snadno přežije vás i konec světa. Tento skoro nezničitelný Mercedes je dodnes zánovní
včera - Únik odhalil první auto Rosatomu. Jaderný reaktor ho pohánět nebude, karbonu ale dostane hromadu
včera - Potvrzeno: Stávky zaměstnanců VW začnou v prosinci. „Lidé ve všech továrnách jsou připraveni na konflikt,” říkají odbory
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.24. 00:25 - petr_riha
- Výběr grafické karty do počítače 11.23. 22:32 - mattonecz
- Toyota obecně 11.23. 14:33 - M.Z.
- Onboard videa 11.23. 11:48 - řidičBOB
- Pneu koutek 11.22. 15:11 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 11.22. 13:40 - pavproch
- Mercedes - auto pro masy 11.22. 12:47 - mattonecz
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.22. 10:55 - denis