Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Bentley Continental GT V8 S: ostřejší verze dostala 528 koní, stovku pokoří za 4,5 s
3.9.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
(+ videa, živé foto) Posílené kupé má navzdory vyššímu výkonu a lepší akceleraci stejnou spotřebu. To samé se týká kabrioletu, který dá stovku za 4,7 s.
Již od počátku bylo jasné, že jen s jedním modelem Bentley na frankfurtský autosalon nedorazí. Na stánku britské firmy tak kromě limitovaného Mulsanne Le Mans Edition najdeme rovněž Continental GT V8 S, tedy výkonnější provedení kupé a kabrioletu vybavené osmiválcovým motorem. Ten nově produkuje 528 koní a 680 Nm (hodnoty standardního provedení činí 500 koní a 660 Nm), což v obou případech redukuje časy potřebné ke zrychlení na stovku a zároveň navyšuje maximální rychlost.
Kupé k akceleraci potřebuje jen 4,5 sekundy (standardně o tři desetiny více), kabriolet je na tom s časem 4,7 s trochu hůře. Sprint 0-160 km/h model s pevnou střechou zvládne za 10,3 sekundy (kabrio o tři desetiny pomaleji), nejvyšší rychlost v jeho případě vrcholí hodnotou 309 km/h (o šest kilometrů více než standard). Otevřený model se pro změnu rozjede „jen“ na 308 km/h.
Navzdory vyššímu výkonu i schopnostem v přímce ale podle automobilky nedošlo k navýšení spotřeby. Kupé si tak v průměru nadále řekne o 10,6 l/100 km, zatímco kabriolet je na tom o tři desetiny litru hůře. I v jejich případě navíc můžete počítat s deaktivací poloviny válců, pokud netlačíte plynový pedál hluboko do koberečku.
Jen o navýšení výkonu motoru ale nová verze S není. O 10 mm byl snížen podvozek, přední pružiny byly přitvrzeny o 45 a zadní o 33 %. Modifikovány pak byly i tlumiče a stabilizátory a stabilizační kontrola má nový program odpovídající vyššímu výkonu a tužšímu podvozku.
Po stránce designové již tolik úprav nenajdeme. Zvenčí se totiž víceméně jedná jen o lemy předního nárazníku a bočních prahů, ke kterým se přidává zadní difuzor a unikátní 20palcová kola. Uvnitř Continental GT V8 S profituje jen z navýšené standardní výbavy.
Tip: Projděte si všechny novinky frankfurtského autosalonu 2013, máme pro vás i galerii živých fotografií přímo z Frankfurtu
Výkonnější osmiválcové Bentley nové barvy bohužel ve Frankfurtu nepředvedlo
Nové Bentley Continental GT V8 S se po stránce designové od standardu příliš neliší. V motorovém prostoru ale nabízí o 28 koní a 60 Nm více
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024 - Kontroverzní Ferrari, které teď má i Leclerc, je dokonce horší než předchůdce, ač se pyšní slavným označením
18.11.2024
Nejnovější články
- Nové vrcholné Hyundai vypadá jako z jiné planety, z planety „Bizár”. A jeho cena též, stojí devětkrát víc než základní model
před 2 hodinami - Prodeje elektrických aut v Evropě se dál propadají, navzdory tomu, že celý trh míří k růstu
před 3 hodinami - Brabus stvořil skutečný pojízdný palác luxusu, cena ale odpovídá jeho noblese a výjimečnosti
včera - Šetření ukázalo, jaký průšvih je výroba baterií elektromobilů v Evropě, hotové pakety ve velkém bez užitku míří do šrotu
včera - Dealera Mercedesu už nebavilo omezovat zákazníky při testovacích jízdách, a tak si pro ně koupil celé letiště
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva