Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Audi RS7 Sportback 2015: facelift už po roce a půl mnoho nezměnil
2.6.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Modernizace řady A7 se dotkla i vrcholné verze RS. Mechanika zůstala při starém, změn se tak dočkaly jen vnitřní a venkovní detaily.
Vrcholná verze „sedmičkové“ řady čtyř kruhů není na trhu zrovna dlouhou dobu, představena totiž byla loni v lednu. Přesto však i Audi RS7 prošlo faceliftem, který se nedávno podepsal také na běžnějších modelech A7 a S7. V případě druhého zmiňovaného přitom modernizace přinesla hned 450 koní, u vlajkové lodi však na podobné posílení motorového prostoru můžeme zapomenout. Čtyřlitrový osmiválec TFSI s technologií deaktivující polovinu válců tak i nadále produkuje 560 koní a 700 Nm točivého momentu.
S tímto výkonem se RS7 Sportback rozjede z klidu na stovku za pouhých 3,9 sekundy, přičemž nejvyšší rychlost zůstává standardně omezena na 250 km/h, s paketem Dynamic Plus ovšem můžete maximální tempo navýšit až na 305 km/h. Normovaná spotřeba pak byla vypočítána na 9,5 l/100 km, k jejímu dosažení je však třeba vypustit veškerou ctižádostivost a osmistupňový automat přepnout z polohy „S“ na „D“ a neopomenout ani přepnutí na nějaké ekonomický jízdní režim.
Tato fakta jsou však již více než rok známa, přesunout se tedy můžeme k novinkám. Těm zvenčí vévodí příplatkové světlomety Matrix LED a pozměněná čelní maska s ostřejšími rohy, přeprofilován byl i přední nárazník, který nyní hostí výraznější vstupy vzduchu. Mimo to se rozšířila paleta barev o odstíny Sepang Blue, Mythos Black, Glacier White a Floret Silver, k dispozici je i dodatečný karbonový paket.
Zmínit pak můžeme ještě standardní 20palcová litá kola, která lze nahradit jednadvacítkami ve třech barevných provedeních, tím však exteriérové změny končí. Ty interiérové jsou přitom ještě nicotnější - nová je jen zrevidovaná středová konzole s několika novými ovladači. Jiný tvar pak mají výdechy klimatizace nebo pádla řazení, zatímco multimediální systém MMI profituje z nového softwaru. To je ale skutečně vše.
Prodej faceliftovaného Audi RS7 Sportback má začít ve třetím čtvrtletí letošního roku, přičemž ceny na německém trhu startují na sumě 113 300 Eur (cca 3 116 000 Kč). Finální účet ovšem můžete navýšit o zmíněné příplatky, k nimž mohou přibýt také karbon-keramické kotoučové brzdy.









Facelift změnil Audi RS7 Sportback jen v detailech, technika pak zůstala nedotčená
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Už se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
včeraKia vrátila Rusko do svých prodejních plánů, s válkou a sankcemi zjevně nepočítá už letos
15.4.2025Nové BMW M5 kombi dostalo ostudně nakopáno od 6 let starého soka druhé bavorské značky, svůj výkon zabilo absurdní hmotností
14.4.2025
Nejnovější články
Žaloba odhalila další úskalí vzdálené moci výrobců nad vašimi auty, Tesla tak má podvádět se zárukami
před 9 hodinamiRychlý a mohutný úpadek nizozemského automobilového parku už teď ukazuje, co pod tíhou zelené ideologie stihne celou EU
před 11 hodinamiČíňané obsadí každý segment, na který Evropané zanevřou, jejich nový sexy kombík nabízí za cenu základní Octavie opravdu hodně
včeraMini otočilo, se spalovacími motory neskončí. Bez nich by mnohde ani nemělo co prodávat
včeraUž se ví, kde má nové Bugatti schovaný klíč na odemykání nejvyšší rychlosti, až po jeho použití jede 445 km/h
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva