Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Audi Q3 2015: facelift má české ceny, předokolka začíná na 746 900 Kč
1.12.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nejlevnější dieselové provedení osazené pohonem Quattro vychází na 816 900 Kč, v rámci benzinových motorů si ale připravte o sto tisíc korun více.
S faceliftem Audi Q3 jsme vás mohli seznámit vcelku nedávno, kupodivu u toho ovšem nechyběly ani první živé dojmy. Automobilka se čtyřmi kruhy ve znaku totiž namísto prezentace na autosalonu zvolila poněkud osobitější přístup a nechala rozvést pár exemplářů po celém světě. Jeden takový zabloudil i do Prahy, pročež jsme neskoukli a nenafotili pouze exteriér, ale mohli rovněž usednout do interiéru. Ten i nadále působí prvotřídně, pročež bychom se asi neměli divit vcelku razantnímu nárůstu cen.
Než se dostaneme k novinkám, jen rychle zmíníme situaci před faceliftem. Audi Q3 dorazilo na český trh v druhé půlce roku 2011, kdy zpočátku bylo k mání pouze se systémem quattro. Jako nejlevnější motorizace se v takové chvíli prezentoval benzinový dvoulitr o výkonu 170 koní, za který jste dali 802 000 Kč. Posléze však dorazily také verze osazené pohonem předních kol, díky čemuž vám postačilo nějakých sedm set tisíc korun. Nově ovšem musíte sáhnout do peněženky poněkud hlouběji.
Základní Audi Q3 osazené motorem 1,4 TFSI startuje na sumě 746 900 Kč, což je shodou okolností ta samá částka, jakou dáte za dieselový dvoulitr. V obou případech míří na přední kola 150 koní skrze šestistupňový manuál, přičemž výbava zahrnuje 16palcová litá kola, xenony, čelní, boční a hlavové airbagy, kontrolu tlaku v pneumatikách, černé střešní ližiny, manuální klimatizaci, látkové čalounění, čtyřramenný kůží obšitý volant, multimediální systém MMI nebo stavitelná přední a dělená zadní sedadla.
Na této úrovni ovšem můžete sáhnout také po ostatních motorizacích, kdy kupříkladu za dieselový dvoulitr spárovaný s pohonem Quattro dáte 816 900 Kč. Opět je přitom manuál, za automat S tronic je totiž třeba vyplatit prodejci dalších 63 tisíc korun. Tato převodovka je pak standardem pro vrcholný benzinový motor 2,0 TFSI, za jehož 180 koní dáte 912 900 Kč. O chloupek výše pak šplhá silnější verze dvoulitrového turbodieselu naladěná na 184 koní, která je v kombinaci s automatem k mání o 10 000 Kč dráže.
Přesunout se můžeme na úroveň Sport, kde se již standardem stávají 17palcová litá kola, sportovní přední sedadla nebo systém Audi drive select. Motorizace se nemění, ve srovnání s předchozím stupněm výbavy ovšem připlácíte 47 tisíc korun. První cena předokolek 1,4 TFSI a 2,0 TDI tak vychází na 793 900 Kč, za pohon všech kol Quattro dáte v případě dieselu 863 900 Kč a u benzinu 959 900 Kč (zde pozor na chybu v českém ceníku, jež uvádí částku o 100 tisíc korun nižší, konfigurátor ale již vše napravuje).
Absolutním vrcholem se ovšem v rámci výbavy Sport stává benzinový dvoulitr TFSI, který produkuje 211 koní. Za ten přitom dáte 996 900 Kč. K mání je přitom pouze na této úrovni, při volbě stupně Design se již nabídka vrací k „běžnějším“ motorizacím. Opět přitom můžete počítat s nárůstem 47 000 Kč oproti základu, přičemž ve výbavě dostáváte navíc třeba kontrastní lakování, nástupní lišty s hliníkovými dekoracemi či již zmiňovaná 17palcová kola a systém Audi drive select.
Více podrobností najdete jako obvykle v kompletním oficiálním ceníku (PDF, 617 kB), který si můžete stáhnout z webových stránek českého zastoupení Audi. Ještě jednou přitom upozorňujeme na chybu u slabšího benzinového dvoulitru ve výbavě Sport, kdy skutečná cena je o 100 000 Kč vyšší, než je uvedeno.
Modernizované Audi Q3 startuje na českém trhu na sumě 746 900 Kč. Oproti verzi před faceliftem tak lehce podražilo
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024 - Kontroverzní Ferrari, které teď má i Leclerc, je dokonce horší než předchůdce, ač se pyšní slavným označením
18.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
- Augusto Fernandez bude testovacím pilotem Yamaha MotoGP 20.11.2024
- Testu vévodil Alex Marquez 19.11.2024
Nejnovější články
- Brabus stvořil skutečný pojízdný palác luxusu, cena ale odpovídá jeho noblese a výjimečnosti
před 8 hodinami - Šetření ukázalo, jaký průšvih je výroba baterií elektromobilů v Evropě, hotové pakety ve velkém bez užitku míří do šrotu
před 9 hodinami - Dealera Mercedesu už nebavilo omezovat zákazníky při testovacích jízdách, a tak si pro ně koupil celé letiště
před 11 hodinami - Nezájem o elektromobily je tak velký, že Ford musel zvýšit jejich už tak vysoké slevy. Jde teď o úplně nejlevnější auta
včera - Nevídané, sami odboráři přiznali, že si zaměstnanci VW žijí nad poměry. Navrhují snížení platů, aby firma mohla přežít
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva