včera | Petr Miler
Italská mašina na peníze se zasekává, o tom už teď není nutné diskutovat. Je otázkou, co si brát ze zacházení firmy s „levnými” modely typu Roma, v př...
včera | Petr Miler
Tohle auto je stále větší propadák a nedivíme se tomu ani v nejmenším. Zásadní otázkou jde, zda ho lidé odmítají proto, že je mimořádně ošklivé, anebo...
29.3.2025 | Petr Prokopec
Zatímco evropské automobilky se trápí, aby si byly schopny udržet optikou nabízené hodnoty za peníze aspoň svou někdejší úroveň, Číňané dál zvyšují sv...
28.3.2025 | Petr Prokopec
Koupit si skutečný americký muscle car není zase tak těžké, ale kdo jej bude živit? A jak s ním půjde obstarávat běžné denní ježdění? Na takové otázky...
28.3.2025 | Petr Prokopec
S tím, jak podobných aut přibývá v provozu, přibývá i podobných problémů. Ten nejnovější se týká Volv S90, V90, S60, V60, XC60 a XC90, tedy opravdu mn...
28.3.2025 | Petr Miler
Věříme, že za to bude „po zásluze” potrestána, neboť pravda dnes stále více spadá do kategorie „nehodící se škrtněte”. Faktem ale je, že správně pouka...
27.3.2025 | Petr Prokopec
S Nissanem to jde od pěti k nule a jednoduše musí udělat něco velkého, aby se aspoň seriózně pokusil odvrátit vlastní úpadek. Ivan Espinosa na nic neč...
27.3.2025 | Petr Prokopec
U čtyř kruhů stále nepochopili, co je táhne ke dnu, tak a jsou připraveni dál pracovat na svém sebepoškozování až do hořkého konce. Tedy pokud dříve f...
27.3.2025 | Petr Prokopec
Uvážíme-li, kolik modelů dnes Mazda nabízí, je to skutečně razantní krok. Jeden z těchto vozů u nás už skončil a konce dalšího si asi ani nevšimnete, ...
27.3.2025 | Petr Prokopec
Tohle auto musí dělat vrásky na čele konkurentům z celého světa od první chvíle, kdy se ukázalo světu, postupem času ale má tu moc dělat to samé víc a...
27.3.2025 | Petr Miler
Jestli lze někoho označit za vítěze údajné elektrické revoluce, pak je to Toyota. A to jednoduše proto, že se k ní nepřidala. Výjimečně racionálním př...
26.3.2025 | Petr Prokopec
Audi se prodejně trápí, pokud ale něco má nakopnout prodeje nového liftbacku a kombíku, který by se správně měl jmenovat A4, rozhodně to není hybridní...
26.3.2025 | Petr Prokopec
Elektromobily? S těmi se tu Číňané budou prosazovat obtížně, neboť zájem o ně je obecně omezený, místní automobilky je všem tlačí horem dolem a čínská...
26.3.2025 | Petr Prokopec
S ostrými auty Francouzi skončili už před čtyřmi roky a dlouho se nezdálo, že by se do stejných vod chtěli vrátit. Nyní to udělat chtějí, ale nejásejt...
26.3.2025 | Petr Miler
Tušíte, kde se automobilky dočetly, že lidé mají neomezené množství peněz a budou jim ochotně platit víc a víc za míň a míň? My nemáme ponětí. Ale něk...
25.3.2025 | Petr Miler
Z průběžných zpráv, slov z rádií, z novin i z televizí... Nejen Jiřími Macháčkovi se z toho všeho může zdát, že vládu nad automobilovou Evropou přebír...
25.3.2025 | Petr Prokopec
Už na prvních fotkách, na kterých se nechal zvěčnit po svém příjezdu do Maranella, dal najevo, pro jaké Ferrari jeho srdce bije především. Může překva...
25.3.2025 | Petr Prokopec
A nejenže se vrátí k tomu, co už dělal, přijdou inovované a dokonce i zcela nové typy jednotek, které svět zatím nepoznal. Po odchodu žáby na prameni ...
25.3.2025 | Petr Miler
Je to další ukázka zoufalého stavu automobilového průmyslu, který si ještě nedávno myslel, že miliony lidí pracujících v oboru bez problémů upotřebí. ...
24.3.2025 | Petr Prokopec
Už nenese jeho jméno a ani organizačně s ním nemá nic společného, což je nakonec možná jen dobře. Jako Karma žije dál a plánuje expanzi, kterou sladil...