Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Aston Martin Rapide 2013: facelift bez maskování nachytán uprostřed Londýna
4.12.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Modernizace čtyřdveřovému modelu přinesla novou čelní masku, vzadu se objevilo kachní křídlo. Spekuluje se také o verzi S a zástavbě motoru V8.
Přestože Aston Martin v posledním roce představil hned dva modernizované modely - DB9 a Vanquish - a na další se chystá, nedá se situace, v jaké se aktuálně nachází britská automobilka, rozhodně nazvat lichotivou. Po stránce finanční se musí potýkat se ztrátou, jako investiční příležitost pak musí čelit pádu do skupiny B3 znamenající vysoký risk. To může odradit i potenciální zájemce o kontrolní balík 64 % akcií, které by za zhruba 800 milionů dolarů (cca 15,2 miliardy korun) velmi rád prodal jejich dosavadní vlastník, společnost Investment Dar.
Jedinou cestou ven je oslovit více zákazníků. V posledních dnech byl v centru Londýna opakovaně nachytán nový čtyřdveřový Rapide. Jen tak, bez maskování, dávající na odiv svůj nový nárazník a čelní masku i zadní spoiler, jehož vizáž snad každému připomene legendární kachní ocas Porsche 911. Právě díky tomuto prvku přitom okamžitě vyvstaly spekulace o chystané verzi S, ke kterým se značka nevyjádřila. Je tedy možné, že se jí nakonec opravdu dočkáme.
Pokud k tomu opravdu dojde, dá se předpokládat, že si automobilka nebude komplikovat život vývojem verze s jiným motorem. Spekulace o možné zástavbě motoru V8 tak asi zůstane jen spekulací. Pod kapotou spíše i nadále zůstane šestilitrový dvanáctiválec. S ohledem na výkony konkurenčního Porsche Panamera Turbo S ale zřejmě bude naladěn na 573 koní a 620 Nm, tedy stejně jako u nového Vanquishe.
Jistotu budeme mít až po ženevském autosalonu, kde se odhalení novinky očekává. Ještě zajímavější než pohled na finální technické parametry ale bude řeč Dr. Ulricha Beze o budoucnosti značky. Pokud totiž stávající či chystané modernizace nezabodují, čeká Aston Martin pád na dno investiční propasti. A poté zřejmě odchod do propadliště dějin.
Faceliftovaný Aston Martin Rapide byl nachytán v centru Londýna. Bez maskování, zato s novým zadním spoilerem připomínajícím kachní ocas Porsche 911
Zdroj: Autoblog.nl
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 4 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den včera 22:28
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
- Augusto Fernandez bude testovacím pilotem Yamaha MotoGP 20.11.2024
Nejnovější články
- Bez odborníka do bazarů ani nevkračujte, radí Němci po testu ojetého elektrického VW Golf
před 2 hodinami - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
před 3 hodinami - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 4 hodinami - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
před 5 hodinami - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva