Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Aston Martin Lagonda odhalen na pořádné sadě fotek, dostane 600koňový V12
7.9.2014 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Jeden z nejúchvatnějších sedanů planety míří nepokrytě pouze tam, kde se bezpečně prodá, na Střední východ. Tohle jsou jeho dosud nejlepší fotky.
O novodobém Astonu Martin Lagonda se na našich stránkách nezmiňujeme zdaleka poprvé a frekvence článků na toto téma se v poslední době jen zvyšuje. Není divu, po přistižení maskovaného a posléze i zcela nemaskovaného vozu bylo jasné, že odhalení tohoto auta je na spadnutí a Britové si jej pořádně vychutnají.
Po předchozích, troufneme si říci, že ne zcela náhodných poodhaleních svou nejžhavější novinku představili světu i oficiálně, jenže neukázali a neřekli ani zdaleka tolik, abychom mohli předpokládat cokoli jiného než další sérii článků. Tento je další z nich - Aston nám prostě chce ukázat, jak vypadá jeho představa o dokonalém luxusně-sportovním sedanu a bude to dělat i přesto, že do Evropy nehodlá dodat jeden jediný kus.
Jak již zaznělo v předchozích článcích, automobilka Lagondu nabídne ve striktně limitované sérii pouze v zemích, kde některým peníze tryskají ze země proudem ve formě ropy. Teď už víme, že majitelů bude mít přesně 100. Dotyčným to můžeme závidět a nebo se prostě radovat z toho, že takové auto vůbec vzniklo, neboť na něčem podobném musí se zalíbením spočinou zrak každého příznivce výjimečných aut.
Design vozu jsme již probrali horem dolem, přesto si jej na přiložené třicítce fotek můžete prohlédnout zatím zdaleka nejlépe. Znovu tak můžete zhlédnout veskrze noblesní příď, rezervovanou záď i svérázný profil vozu. Do interiéru můžeme nahlédnout jen velmi částečně, to ale až tak nepřekvapí - něco v zásobě si Aston ještě musí nechat na další (a další) tiskové zprávy.
Nové snímky pochází jako v předchozím případě z Ománu, kde vůz podstupuje testy v náročných klimatických podmínkách (teploty od 30 do 50°C) s nimiž se bude v praxi setkávat nejčastěji. Cílem Britů je najezdit přes 22,5 tisíce kilometrů předtím, než se pustí do závěrečného dolaďování opět v Británii. Zatím prý urazili asi 8 tisíc km a nepřekvapí, že v tiskových materiálech hovoří o tom, jak výsledky zkoušek zatím překonávají očekávání.
Můžete se ptát, proč chce firma vůz prodávat jen někde. Sama říká, že míří za uspokojením specifických potřeb zákazníků, máme ale spíše zato, že přece jen volnější podmínky v těchto destinacích ji dovolí vůz udělat lépe i snáze než pokud by byla svázána také evropskými a americkými regulacemi. Bonita tamních zákazníků jistě také hraje svou roli, těžko ale bude tou jedinou - nezdá se nám, že by auto bylo designově či technicky něčím, po čemž by klientela z tradičnějších odbytišť netoužila, nebo co by nebyla schopna zaplatit.
Vzhled posuďte sami, ale dozajista by se i zde našlo pár zákazníků, kterým by se líbila představa auta z karbonovou karoserií stojícím na astonovské platformě VH, která bude spjata s šestilitrovým (5,9 l) dvanáctiválcem o výkonu 447 kW (600 koní). Ten bude mířit na zadní kola přes osmistupňový automat a postará se o akceleraci vozu na stovku za 4,2 sekundy. Maximální rychlost známa není, cifrou 3 ale bude ta v klilometrech za hodinu začínat zcela nepochybně.
Další detaily nám Aston ještě bude muset povědět, stejně jako bude muset upřesnit cenu. Hovoří se o cifře okolo 13 milionů Kč za jeden kus, máme ale pocit, že říci by si mohl i o víc. Časem budeme chytřejší...

































































Aston Martin Lagonda na nových fotkách designově opět nezklamal a jeho technika nevypadá, že by měla způsobit odlišné pocity. Všechny detaily nám ale Britové ještě budou muset odhalit...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
BMW M2 vyzvalo na souboj stejně drahý Chevrolet Corvette, nad letištěm je dodnes slyšet řev litující té troufalosti
před 4 hodinamiNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včeraFaceliftované Porsche 911 Turbo S natočili na okruhu zřejmě s hybridním pohonem, za jeho zvuk by se už i vysavač styděl
24.4.2025
Nejčtenější články
Motoristé, vyhněte se Paříži. Opakujeme, vyhněte se s autem Paříži
28.3.2025Český svaz autoprůmyslu si dovolil kritizovat vnucování nechtěných aut, připomíná to Kocábovu diverzi v živém vysílání v létě 1989
29.3.2025Někdo najel s elektrickým Hyundai 666 tisíc km za pár let. Na jednu baterii to ale nedal, cena náhrady hatí vše
29.3.2025Kia říká, že vzhled snad nejošklivějšího nového auta posledních let napravila jedinou úpravou. Za nás tedy opravdu ne
29.3.2025VW začal konečně znovu nabízet auta, po kterých lidé touží, vytáhnout je ale musel z muzea
29.3.2025
Živá témata na fóru
- Táhneme na Brusel 04.28. 13:35 - Zajda
- VZKAZY 04.28. 12:11 - Brus
- Jednostopé okénko 04.28. 09:28 - abgx1
- Onboard videa 04.27. 15:24 - brnenska.odchytova
- Cyklistické vlákno 04.27. 15:20 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.26. 22:41 - petr_riha
- S větrem ve vlasech.... 04.25. 14:50 - pavproch