Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Arrinera Hussarya 2014: toto je finální design, prodej má začít letos
31.3.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Díky novému vzhledu můžeme polské Lambo překřtít na polský McLaren. Stále ale nemáme jistotu, že „Husar“ zamíří v příštích měsících do showroomů.
O „polském Lamborghini“ již byla napsána celá řada článků. Loni jsme si dokonce mohli prohlédnout pojízdné šasí v akci. Mimo to se za volant posadil také Lee Noble, který je u značky Arrinera Automotive zodpovědný za nastavení podvozku. Vše tak nasvědčuje tomu, že Hussarya by opravdu mohla letos zamířit do showroomů, kde by zákazníky okouzlovala působivými jízdními vlastnostmi. Mimo to si ovšem Poláci chtějí být jisti také vzhledem, a proto designéra Pavla Burkatskyho poslali zpátky k rýsovacímu prknu.
Nově si tak můžeme prohlédnout zřejmě již finální návrhy, jež oproti těm předchozím představují nově stylizované čelní vstupy vzduchu a zadní difuzor. Mimo to se ovšem změnily také světlomety a lehce přepracována byla i celková silueta vozu. Hussarya tak vypadá mnohem unikátněji, i když z některých úhlů nyní podle našeho názoru mnohem více připomíná McLaren než zuřícího býka.
V rámci techniky by ale již ke změnám dojít nemělo. Za sedadly tak nadále můžete počítat s přítomností přeplňovaného 6,2litrového osmiválce od General Motors, jenž má produkovat 650 koní a 820 Nm točivého momentu. Ty bude na zadní kola přenášet převodovka Graziano, přičemž díky hmotnosti pouhých 1 300 kg sprint z klidu na stovku proběhne za 3,2 sekundy.
Více chce ovšem Arrinera zaujmout v zatáčkách, kde prý zvládne přetížení až 1,3 g. Zda ale svým slibům dostojí, na to si musíme počkat. Stejně jako stále není jisté, zda sériová výroba letos skutečně začne. Rozloučit se tak můžeme jedinou jistotou - a to inspirací názvu Hussarya. Ta totiž skutečně vzešla z polských Husarů, obávaných to válečníků 16. až 18. století.
Nová vizáž přibližuje polský supersport Hussarya spíše k McLarenu než k Lamborghini, jak tak činily předchozí ilustrace
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den včera 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejnovější články
- Bez technika po ruce se mu v bazarech rovnou vyhněte, radí Němci po testu ojetého elektrického Golfu
včera - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
včera - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Lékař si doma postavil repliku auta snů svého dětství. Ferrari mu ji nechalo zničit a dál mu jde po krku
včera - Finalisté auta roku v USA ukazují, jak jiný svět to je, elektromobily téměř bez výjimky ostrouhaly
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva