Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Alfa Romeo Giulia: projděte si úplný český ceník, základ má dosud neznámý motor
2.6.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nová Giulia dorazila na český trh a je skutečně k dispozici od 839 tisíc Kč. Ovšem ve spojení s motorem, o němž se zatím nikde ve světě nemluvilo.
Příchod Alfy Romeo Giulia na český trh jsme v krátkosti probírali již minulý týden. V té době se začalo mluvit o vstupní ceně, která by měla startovat na 839 tisících korun. Tato suma byla aktuálně kompletním oficiálním ceníkem potvrzena, v souvislosti s tím ovšem vyšla najevo jedna velmi zajímavá skutečnost, o které se dosud nemluvilo - za danou částku totiž sice dostáváte 2,2litrový turbodiesel, ovšem naladěný nikoliv na 150, nýbrž pouze na 136 koní.
Tato varianta motoru bude zřejmě dostupná pouze na vybraných trzích, kde je tlak na co nejnižší cenu. Jízdní dynamika Giulie s touto pohonnou jednotkou je pochopitelně nejhorší - zrychlení z klidu na stovku zabere vozu 9,2 sekundy a nejvyšší rychlost činí 215 km/h. Oproti tomu třeba model se 150 dieselovými koňmi a stejným šestistupňovým manuálem počítá s 8,4 sekundami a 220 km/h, kombinovaná spotřeba 4,2 l/100 km je v obou případech stejná.
Nejslabší motorizace je přitom dostupná pouze na úrovni Giulia, kdy lze standardně očekávat 16palcová litá kola, mlhovky, automatické brzdy s funkcí detekce chodců, monitoring jízdních pruhů, automatickou klimatizaci, tempomat, kůží obšitý volant či ambientní podsvícení. Na stejném stupni je pak ještě k mání zmiňovaný diesel se 150 koňmi, za který dáte 880 000 Kč. Tedy méně než za stejně silné BMW 318d, které vychází na 945 100 Kč.
Za další nabídkou se musíme přesunout na úroveň Super, kde lze kromě 2,2litrového turbodieselu se 150 koňmi sáhnout také po verzi se 180 koňmi. Kromě manuálu lze přitom obě varianty osadit také osmistupňovým automatem, za který se vůči ručně řazené převodovce připlácí 60 tisíc korun. Základní ceny přitom startují na 919 tisících korun, respektive na 969 000 Kč, a výbava zahrnuje navíc 17palcová kola či polokožené čalounění.
Dále již nabídka zahrnuje pouze variantu Quadrifoglio Verde, která je aktuálně jedinou nabízenou s benzinovým motorem. Tím je 2,9litrový šestiválec naladěný na 510 koní, za který zaplatíte minimálně 2 045 000 Kč. Ve srovnání s německou konkurencí v podobě BMW M3 přitom již rozdíl není tak enormní, neboť za sedan z Mnichova dáte 2 070 900 Kč. Šestiválec pak sice dostanete třílitrový, ovšem naladěný „pouze“ na 431 koní.
Srovnávání si ovšem nechme na jindy, aktuálně tak jen zmíníme, že výbava QV kromě silného motoru zahrnuje také 19palová litá kola, adaptivní bi-xenony, speciální kožené čalounění či detekci vozů ve slepém úhlu. Pokud ovšem chcete karbonová sedadla Sparco, musíte si připravit extra 97 tisíc korun. A za karbon-keramické brzdy utratíte dalších 205 000 Kč.
Kompletní český ceník Alfy Romeo Giulia 2016
Přehled cen základních cen aktuálně dostupných verzí nové Giulie i příplatkových prvků
Nejsou to přitom jediné příplatkové prvky, za které můžete navýšit finální účet. To samé pak ostatně platí o výbavách Giulia a Super, jak se můžete přesvědčit v oficiálním ceníku (PDF, 236 kB). My pak jen můžeme dodat, že všechny ceny jsou platné od včerejšího dne. Kdy ovšem dorazí modely osazené přeplňovaným benzinovým dvoulitrem, to zatím není jisté.
Dieselová Alfa Romeo Giulia startuje na českém trhu na 839 000 Kč
Za variantu QV dáte více než dva miliony korun
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024 - Kontroverzní Ferrari, které teď má i Leclerc, je dokonce horší než předchůdce, ač se pyšní slavným označením
18.11.2024
Nejnovější články
- Nové vrcholné Hyundai vypadá jako z jiné planety, z planety „Bizár”. A jeho cena též, stojí devětkrát víc než základní model
před hodinou - Prodeje elektrických aut v Evropě se dál propadají, navzdory tomu, že celý trh míří k růstu
před 3 hodinami - Brabus stvořil skutečný pojízdný palác luxusu, cena ale odpovídá jeho noblese a výjimečnosti
včera - Šetření ukázalo, jaký průšvih je výroba baterií elektromobilů v Evropě, hotové pakety ve velkém bez užitku míří do šrotu
včera - Dealera Mercedesu už nebavilo omezovat zákazníky při testovacích jízdách, a tak si pro ně koupil celé letiště
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva