Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Alfa Romeo Giulia konečně přistižena ve své karoserii, připomíná BMW 3
13.6.2015 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Není jisté, že toto je Giulia, když ale teď nafotíte v Itálii zadokolku s kamufláží, není mnoho alternativ.
Je to další z velkých automobilových návratů letošního roku. Už toto léto se italská Alfa Romeo znovu pokusí získat zákazníky sedanů střední třídy, o které v posledních letech bojovala marně. Nebudeme daleko od pravdy, kdy předchozí pokus s označením 159 označíme za propadák, který ani důstojně nedožil konce svého životního cyklu. Auto možná bylo designově zajímavé, technicky, funkčně a kvalitativně ale nemohlo ani též ne zcela přesvědčivým produktům německé prémiové trojky konkurovat a zákazníky si hledalo obtížně. Tuto kapitolu ale Alfa Romeo uzavřela a velmi razantně hodlá otevřít zcela novou.
Již toto léto chce světu ukázat nový Model Giulia, který ve šlépějích svých předchůdců bude kráčet akorát tím, že ponese stejné logo. Zapomeňte na přední pohon, koncernové motory a nepřesvědčivé výkony i ve špičkových verzích. Nový sedan má být jiný, úplně jiný a snad vám nepřijde uměle dramatické, když řekneme, že pro Alfu je to zřejmě poslední možnost prorazit zpět na výsluní. Tohle auto zkrátka může značku znovu „udělat”. Pokud se ji to s ním ale nepovede, velmi pravděpodobně ji oddělá.
S ohledem na výše naznačenou letní premiéru je zvláštní, že se vůz dosud nepodařilo přistihnout při testech. Nafoceny byly pouze údajné muly nesoucí karoserie Maserati, které ale vůbec novými Giuliemi být nemusely. Ruku na srdce, Giulia nemusí být ani auto, které vidíte na přiložených fotkách, že to je klíčová novinka Alfy je ale přinejmenším extrémně pravděpodobné. Podívejte se na ten minimální přední převis, tohle je jasná zadokolka. A teď se ptejme, kdo jiný než Alfa Romeo může v Itálii před létem 2015 testovat vůz střední třídy zatím nepoznaných tvarů se zadním náhonem. Možností mnoho věru nezbývá...
Téměř jistě před sebou tedy vůbec poprvé v produkční karoserii vidíme to, z čeho Alfa oficiálně strhne plachtu příští měsíc. A nevypadá to vůbec nezajímavě - onen minimální přední převis, velmi dynamický profil a avizovaná technika čítající i výkonné čtyřválce a šestiválce slibuje mnohé. S ohledem na předchozí neúspěchy Italů ve vás raději budit příliš vysoká očekávání, tohle auto by ale mohlo být tím, čím BMW 3 dekády bylo a poslední roky jím být přestává - řidičsky emotivním sportovním sedanem střední třídy.
Jak tenhle příběh dopadne, ukáže až čas. Zatím si prohlédněte přiložené fotky a jednu novou (a též slibnou, též poněkud „bavorskou”) ilustraci možné finální podoby, která doplňuje mnoho předchozích, teď už ovšem na základě skutečných fotek. Nezbývá než si alespoň do chvíle premiéry či prvního testu přát, aby tohle auto bylo tak zajímavé, jak se nyní jeví být. Německá prémiová trojka by podle nás potřebovala nastavit zrcadlo své počínající sportovní nemohoucnosti jako sůl. A kdo jiný by s tím měl začít než peprná italská klasika ověnčená tolika úspěchy ze závodních kolbišť...





Je prakticky jisté, že tohle je první pohled na novou Alfu Giluia ve své kůži, byť maskované
Ilustrace možné výsledné podoby
Zdroj: Autoitaliaevo přes Carscoops
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche se chlubí časem vrcholného elektromobilu, který je o 5 s pomalejší než jeho 6 let stará spalovací obdoba. Tomu se říká pokrok
včeraPrvní kradené znaky čínského Porsche za cenu Octavie se začaly objevovat v prodeji, automobilka si za jejich „popularitu” může sama
včeraNejoblíbenější produkt VW nestrádá. Jeho loňské prodeje se dokonce vyšplhaly na rekordní úroveň, za vším hledejte cenu
13.3.2025
Nejnovější články
Škoda začala odhalovat svou novou vlajkovou loď, bude to další velmi kontroverzní novinka
před 3 hodinamiUž i Němci chápou: „Automobilky kvůli elektromobilům uvízly v katastrofální spirále ztrát.” Uniknout z ní nebude snadné
před 4 hodinamiBMW poprvé ukázalo novou elektrickou řadu 3. Vypadá to, že ji znovu trápí stejný problém jako dnešní pětku
před 6 hodinamiNová Audi nedostala prakticky žádná tlačítka na palubní desce, zato ve dveřích jich mají až 23. Je to vrchol okaté láce
před 7 hodinamiŠkoda ukáže elektrickou Octavii poprvé už letos, postupná poprava bestselleru začne v srpnu
včera
Živá témata na fóru
- Chlubítko univerzální 03.15. 13:16 - řidičBOB
- Výběr autopojištění 03.15. 09:26 - Zajda
- Politický koutek 03.14. 17:16 - Zajda
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 03.14. 10:22 - pavproch
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 03.14. 10:16 - Brus
- vyber motorky 03.13. 16:35 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 03.13. 14:26 - jerry
- Rodinné a pohodlné auto pro malé 3 děti 03.13. 09:47 - koffee