Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Alfa Romeo Giulia je venku i v základní verzi. Agrese ubylo, přitažlivosti ne
29.2.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Civilní verze italského sedanu se musí obejít bez kapoty s ventilačními otvory či zadního difuzoru. Styl jí však nechybí a nabízet bude až 330 koní.
Příchod nové Alfy Romeo Giulia bychom prozatím mohli považovat za nemalou blamáž. Vrcholná verze Quadrifoglio Verde totiž byla představena již před devíti měsíci, svézt se v ní ovšem i nadále nemůžete. A to přesto, že Italové slibovali zahájení prodeje ještě na závěr loňského roku. Jak jsme ovšem již několikrát informovali, kvůli jistým problémům došlo k posunutí zahájení výroby. Nedávno se ukázalo, že Giulia prý nezvládá crash testy, značka však veškeré tyto zvěsti popřela.
Zda se jedná o pravdu či pouze spekulace, to je opravdu sporné. Každopádně již za dva týdny budeme mít jistotu, zda se Giulia opravdu letos skutečně dostane do prodeje. Šéf koncernu FCA Sergio Marchionne opětovně potvrdil, že výroba nového sedanu začne 15. března. Prozatím se montážní linky v továrně Cassino budou soustředit pouze na již zmiňované vrcholné provedení QV, posléze by ovšem měly produkovat také základní provedení.
Běžnější Giulia bude odhalena během následujících hodin na ženevském autosalonu, již nyní tu ovšem máme první oficiální fotky. Ty odhalují o trochu méně agresivní čelní partie či menší litá kola, chybí také ventilační otvory na kapotě či výrazný zadní difuzor. Nicméně i nadále je Giulia velmi přitažlivým sedanem, který bude dozajista přitahovat více pohledů než typická německá nuda a šeď, zvláště ve vhodně zvoleném laku.
Vůči „zelenému čtyřlístku“ pak základní modely nebudou až tak výrazně zaostávat ani v motorovém prostoru, kde se objeví čtyřválcové motory. Po stránce benzinové lze počítat s dvoulitrem naladěným na 180, 250 a 330 koní, přičemž poslední zmiňované provedení bude nejspíše tím, které by podle prohlášení Alfy mělo pokořit Severní smyčku za méně než osm minut.
Kromě vonnějších výparů ovšem Giulia dostane pod kapotu také 2,2litrový turbodiesel, v jehož případě bude možné vybírat mezi 135, 180 a 210 koňmi. Portfolio je to tedy patřičně květnaté, v kombinaci s vhodně zvolenou cenou by tak Alfa skutečně mohla pomýšlet na nárůst prodejů. 400 tisíc registrací v roce 2018 sice zřejmě nedosáhne, nicméně polovina této kvóty již nezní nereálně.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2016.



Základní Alfa Romeo Giulia vypadá stále šarmantně, i když již ne tak agresivně jako verze QV
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Jízda s vzácným posledním Ferrari s motorem V12 a manuální převodovkou je italská extáze se vším všudy, selhání vozu nevyjímaje
dnesPo letech objevená reklama Hondy s Ayrtonem Sennou pro její domácí trh je bizarní připomínkou jedné slavné éry
včeraNová vlajková loď Škody předčasně ukázala svůj vzhled na ilustracích, takhle to žádná krasavice nebude
20.3.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Francouzský rodinný ideál skončil po 4 letech pro nezájem, dnes jako levná ojetina překvapí svou spolehlivostí, hlavně jako diesel
před 5 hodinamiMezi 20 aktuálně nejprodávanějšími auty v Evropě nenajdete ani jeden elektromobil. A i pak se dějí věci
před 7 hodinamiFerrari F44, to bude nové superauto Lewise Hamiltona
před 8 hodinamiVládní průzkum v Nizozemsku potvrdil, že většina majitelů elektromobilů bude chtít zpět svá spalovací auta
před 10 hodinamiYoutuber zopakoval kontroverzní test Tesly se zdí přemalovanou na pokračující silnici, dosáhl úplně jiných výsledků
před 11 hodinami
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 03.25. 21:39 - Truck Daškam
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 03.25. 20:13 - Brus
- Policejní kontroly a měření 03.25. 15:16 - stst2
- Přívěs. vozík Vezeko Vario B08.2 (2013) 03.25. 12:56 - pavproch
- databáze radarů v ČR (a jeden konkrétní v Krchlebích) 03.24. 20:57 - stst2
- Lampárna (stěžovatelna) 03.24. 20:44 - M.Z.
- Toyota obecně 03.24. 20:12 - abgx1
- Přituhuje 03.24. 18:16 - abgx1