Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Alfa Romeo Giulia je venku i v základní verzi. Agrese ubylo, přitažlivosti ne
29.2.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Civilní verze italského sedanu se musí obejít bez kapoty s ventilačními otvory či zadního difuzoru. Styl jí však nechybí a nabízet bude až 330 koní.
Příchod nové Alfy Romeo Giulia bychom prozatím mohli považovat za nemalou blamáž. Vrcholná verze Quadrifoglio Verde totiž byla představena již před devíti měsíci, svézt se v ní ovšem i nadále nemůžete. A to přesto, že Italové slibovali zahájení prodeje ještě na závěr loňského roku. Jak jsme ovšem již několikrát informovali, kvůli jistým problémům došlo k posunutí zahájení výroby. Nedávno se ukázalo, že Giulia prý nezvládá crash testy, značka však veškeré tyto zvěsti popřela.
Zda se jedná o pravdu či pouze spekulace, to je opravdu sporné. Každopádně již za dva týdny budeme mít jistotu, zda se Giulia opravdu letos skutečně dostane do prodeje. Šéf koncernu FCA Sergio Marchionne opětovně potvrdil, že výroba nového sedanu začne 15. března. Prozatím se montážní linky v továrně Cassino budou soustředit pouze na již zmiňované vrcholné provedení QV, posléze by ovšem měly produkovat také základní provedení.
Běžnější Giulia bude odhalena během následujících hodin na ženevském autosalonu, již nyní tu ovšem máme první oficiální fotky. Ty odhalují o trochu méně agresivní čelní partie či menší litá kola, chybí také ventilační otvory na kapotě či výrazný zadní difuzor. Nicméně i nadále je Giulia velmi přitažlivým sedanem, který bude dozajista přitahovat více pohledů než typická německá nuda a šeď, zvláště ve vhodně zvoleném laku.
Vůči „zelenému čtyřlístku“ pak základní modely nebudou až tak výrazně zaostávat ani v motorovém prostoru, kde se objeví čtyřválcové motory. Po stránce benzinové lze počítat s dvoulitrem naladěným na 180, 250 a 330 koní, přičemž poslední zmiňované provedení bude nejspíše tím, které by podle prohlášení Alfy mělo pokořit Severní smyčku za méně než osm minut.
Kromě vonnějších výparů ovšem Giulia dostane pod kapotu také 2,2litrový turbodiesel, v jehož případě bude možné vybírat mezi 135, 180 a 210 koňmi. Portfolio je to tedy patřičně květnaté, v kombinaci s vhodně zvolenou cenou by tak Alfa skutečně mohla pomýšlet na nárůst prodejů. 400 tisíc registrací v roce 2018 sice zřejmě nedosáhne, nicméně polovina této kvóty již nezní nereálně.
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2016.



Základní Alfa Romeo Giulia vypadá stále šarmantně, i když již ne tak agresivně jako verze QV
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Kia vrátila Rusko do svých prodejních plánů, s válkou a sankcemi zjevně nepočítá už letos
15.4.2025Nové BMW M5 kombi dostalo ostudně nakopáno od 6 let starého soka druhé bavorské značky, svůj výkon zabilo absurdní hmotností
14.4.2025Nejnadějnější nováček letošní Formule 1 přelstil italské zákony, svůj víc jak 600koňový Mercedes může řídit okamžitě
13.4.2025
Nejčtenější články
Lidé možná ještě neztratili soudnost, největším propadákem BMW je jeho nejošklivější a nejabsurdnější model
18.3.2025Šéf Seatu jako drsňák nejen vypadá. Přes tlak říká, že do roku 2030 nenabídne ani elektromobil, nedá se na nich vydělat
18.3.2025Nissan může vrátit do nabídky auto, po kterém na přelomu milénia Češi toužili, bere to ale znovu za špatný konec
18.3.2025Ferrari má poprvé po letech problémy s prodejem, o až ošklivý nový model není zájem. A nejen o něj, říká automobilový guru
18.3.2025Němci vyzkoušeli líbivé laciné SUV Peugeotu jako ojetinu. Boduje hlavně motorem, s jakým už se nové neprodává
18.3.2025
Živá témata na fóru
- Rychlodotazy 04.17. 22:50 - HondaMan
- Onboard videa 04.17. 21:59 - řidičBOB
- Cyklistické vlákno 04.17. 21:19 - Kavis
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.17. 21:09 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 04.17. 20:39 - řidičBOB
- S větrem ve vlasech.... 04.17. 19:42 - M.Z.
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.17. 19:10 - GeneHawkins
- Sraz AutoForařů na Nurburgring Nordschleife 04.17. 15:00 - Vrooom