před 3 hodinami | Petr Prokopec
Lidé slabší na matematiku mají tendenci říkat, že někdo udělal obrat o víc jak 180 stupňů, aby dali svým slovům důraz. A i když je to racionálně vzato...
před 6 hodinami | Petr Miler
Z průběžných zpráv, slov z rádií, z novin i z televizí... Nejen Jiřími Macháčkovi se z toho všeho může zdát, že vládu nad automobilovou Evropou přebír...
včera | Petr Prokopec
To už snad ani není mrtvý kůň, to je tlející torzo, ze kterého se Němci z nějakého důvodu odmítají sesednout. Přitom jsou tak nekonkurenceschopní, že ...
včera | Petr Miler
Němci v rámci vývoje nových pohonů svých aut zapomněli nejen na zákazníka, ale i na jedno staré dobré heslo vývojářů: „Keep it simple.” Tedy na slova ...
22.3.2025 | Petr Miler
Finis coronat opus, chce se říci. Nic neukazuje nemohoucnost německé značky tak jasně. Už fakt, že si chce hledat cestu k zákazníkům tímto způsobem, j...
22.3.2025 | Petr Prokopec
V Evropě postupem času začalo převládat vnímání, že nové auto pod nějakých 300 tisíc korun už může přežívat jen na vypůjčený čas. Tohle ale nestojí an...
22.3.2025 | Petr Prokopec
Audi se v posledních letech hodně změnilo a zažívá nebývalý odliv zákazníků. Těmi nejsou jen lidé či firmy používající jeho vozy, ale také automobilky...
21.3.2025 | Petr Prokopec
Nečekejte, že to Němci někdy otevřeně řeknou, je třeba si všímat toho, co dělají. Mediálně dál tlačí na elektrickou strunu, v Číně ale přichystali brz...
21.3.2025 | Petr Prokopec
Chápeme, že jde o výjimečné zboží, ale je tak výjimečné, aby za něj někdo dal tolik jako za otevřené Porsche 911? Jsme si skoro jisti, že rozprodat fi...
20.3.2025 | Petr Miler
Upřímně řečeno nás nikdy moc nebral, přesto jsme přesvědčeni, že na něj za pár let budeme vzpomínat jako na malý zázrak, který byl a není. Zatím je. A...
20.3.2025 | Petr Prokopec
Kolik let nesmyslných výkřiků jsme museli strpět, než jsme se dopracovali k momentu, který od počátku musel tak jako tak přijít? Ale buďme rádi aspoň ...
20.3.2025 | Petr Miler
Drahým značkám se tak dlouho dařilo prodávat skoro cokoli, co nabídly, až došly k přesvědčení, že si mohou dovolit nabízet libovolný nesmysl za libovo...
19.3.2025 | Petr Prokopec
Nazvat jeho vzhled odvážným je snad už i slabé slovo, tohle je velmi extravagantní auto. Ale to nutně nemusí vadit, pokud nabízí spoustu praktického p...
19.3.2025 | Petr Miler
Už i nejzatvrzelejší z příznivců značky se ptají, proč musí čtyři kruhy měnit řešení, která byla dlouhodobě zdrojem spokojenosti jeho klientů? A když ...
19.3.2025 | Petr Prokopec
Je neuvěřitelné, kolik automobilek má dnes před očima, jak jejich dosavadní investice do elektromobilů odjíždí do kanálu, přesto je nenapadne nic lepš...
19.3.2025 | Petr Miler
Kolik prodaných aut určitého modelu je dost na to, aby pro výrobce zůstal relevantní? Ani desetina veškerého odbytu na kontinentu, ze kterého Mercedes...
19.3.2025 | Petr Miler
Po všem, čeho se Audi v uplynulých letech dopustilo, to nepřichází jako překvapení, přesto je pozoruhodné, že je na tom drahých německých značek tak j...
18.3.2025 | Petr Prokopec
Už jeho jméno dává vzpomenout na časy, kdy byl Nissan v kurzu a jeho auta vyvolávala touhu obyčejných uživatelů i náruživějších řidičů. Vrátit do nabí...
18.3.2025 | Petr Prokopec
Žijeme v opravdu bizarní době, když je člověku vyčítáno ekonomicky racionální jednání vycházející vstříc zákazníkům. Ale zjevně je pořád možné takový ...
18.3.2025 | Petr Miler
Naděje na návrat některých věcí do normálu pořád nevymřela. Nějakou chvíli to zvlášť v případě určitých značek vypadalo, že s čím větším nesmyslem při...