Home > Rubriky a sekce > Ostatní > Článek
Autoforum 2/2016 je v prodeji, s 11 testy a exkluzivní jízdou v Peugeotu pro Dakar
25.4.2016 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Nové číslo tištěného magazínu je nabité zajímavostmi k prasknutí. Testy novinek, přehled nejočekávanějších SUV a tentokrát navíc časopis Caravan k vyzkoušení.
Druhé letošní vydání ryze českého dvouměsíčníku - věnovaného nejnáročnější motoristické klientele - dorazilo na stánky, čerpací stanice a k dalším prodejcům tiskovin. Na 98 obsahově i graficky mimořádných stranách se tak můžete opět těšit na maximum zajímavostí o aktuálních novinkách i historii ze světa čtyř (a také dvou) kol, o událostech, technice, zajímavé destinaci... Je toho více. To vše si užijete v unikátním podání, které u nás v ČR nemá obdoby - ať už atraktivním stylem autorských textů nebo parádními fotografiemi, které najdete i na vloženému oboustrannému plakátu. Co jsme si pro vás připravili tentokrát?
V čísle 2/2016 vám servírujeme podrobně představíme ve všech ohledech mimořádného Bugatti Chiron, jakožto výkladní skříň automobilových nej, dále pak kontroverzní Lamborghini Centenario, řidičskou baštu nejvyšší kvality v podobě Porsche 911 R či novou generaci populární japonské ikony - modelu Subaru Impreza. Novinkovou sekci jsme dále obohatili o velký přehled nejočekávanějších novinek kategorie SUV pro letošní rok, včetně podrobnějšího rozboru dvou z nich - Seatu Ateca a Audi SQ7 TDI.
Úvodní redakční prověrkou prošla dvojice Volkswagenů Alltrack, a sice Golf i Passat. Dále k nám zavítala dvojice kupé od trojcípé hvězdy, konkrétněji vlajkové třídy S a zbrusu nové třídy C. Dále jsme pro vás otestovali Peugeot 208 GTi, nový Renault Mégane i Opel Astra ST nebo paradoxně tříválcové BMW řady 1, které prošlo modernizací. Roli málo vídané speciality tohoto vydání supluje Mercedes G500 4x4 v zatím nejdražší verzi se světlou výškou dosahující 450 milimetrů. Kromě toho jsme s dlouhodobě testovanou Škodou Yeti zamířili na servisní prohlídku.
Jako jediná redakce z České republiky jsme měli tu čest svézt se v závodním speciálu automobilky Peugeot pro dakarské závody, rovnou s velmistrem Stéphanem Peterhanselem. Kromě toho jsme vyrazili do Norska, ovšem nikoliv na lyže, ale vyzkoušet si v extrémních podmínkách vozy značky Subaru. Pro zajímavost jsme bok po boku postavili dva okřídlené 300koňové Japonce s odlišnými koncepcemi, abyste viděli rozdíly mezi nejrychlejším hatchbackem současnosti a rallyovou legendou, která nepotřebuje delšího představování.
Podívali jsme se i do Jižní Afriky za dechberoucími scenériemi a okomentovali úvodní závod letošního podniku Formule 1. Ohlédnutí jsme věnovali také závodům Moto GP a WorldSBK. Motocyklovou sekci také obohacují prověrky modelu Honda CRF1000L Africa Twin DCT s dvouspojkovou převodovkou i skútru Kawasaki J125 nebo představení KTM Super Duke GT. V rámci pohledu do historie se pak v závěru podrobně zabýváme legendou Tatra 700 a Alfou Romeo 1900. Spolu s druhým číslem dostanete k prozkoumání také časopis Caravan, na českém trhu zcela ojedinělý titul věnovaný stále populárnějšímu způsobu cestování a relaxace. Věříme, že se vám bude zatím poslední Autoforum líbit.

Proč si přečíst magazín Autoforum?
Již 18. rokem při přípravě magazínu dbáme na to, abychom čtenářům přinášeli nejzajímavější materiály, abychom servírovali témata a reportáže, která jsou pro Autoforum.cz nevhodná. Kromě novinek, testů a autosalonových příloh, kterým je naopak web Autoforum.cz nakloněn, přinášíme především rozbory novinek na poli automobilů, ne zcela obvykle pojaté recenze nových aut, cestopisy a pohledy do historie. Jako jedni z mála se věnujeme i motoristickým sportům, částečně motocyklům, nově také karavanům a vlastně všemu, co by mohl náročný čtenář žádat a užít.
Výrazným specifikem tohoto média je fakt, že obsahuje jen a pouze český obsah od uznávaných českých motoristických novinářů (jakož i dalších odborníků), při jeho čtení tak není čtenář narušován nepřesností či neúplností běžně plynoucí z překladů zahraničních materiálů. To vše pro vás děláme, protože nás to baví.
Neusínáme na vavřínech a dále pracujeme na zdokonalování obsahové i grafické části, aby bylo na co nového koukat, k čemu se s radostí pravidelně vracet. Dále zavádíme i změny, které mají potenciál zvyšovat váhu média Autoforum obecně (jak tištěného, tak i internetového). Můžete se tak těšit na jejich rostoucí vzájemnou interaktivitu. Kvalitou se tím chceme přiblížit nejlepším médiím zahraniční produkce, ovšem bez nutnosti či snahy je jakkoliv napodobovat. Snad nás tedy podpoříte a doplníte či alespoň občas vyměníte monitor kvalitním časopisem tištěném na neméně kvalitní papíry.
Magazín Autoforum, který najdete na čerpacích stanicích, v trafikách, na letišti i u dalších prodejců tiskovin. Aktuální vydání či předplatné (půlroční i roční) si kromě toho můžete za zvýhodněnou cenu v on-line verzi zakoupit pod tímto odkazem.
První číslo zdarma, předplatné snadno i rychle
Pokud nevěříte v kvality našeho dvouměsíčníku, rádi vám jedno číslo v tradiční tištěné podobě zcela zdarma zašleme až k vám domů. Pokud byste chtěli Autoforum dostávat pravidelně poštou, stačí si objednat jeho zvýhodněné celoroční předplatné. Více o něm najdete na webu časopisu Autoforum v sekci objednavací kupón.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Chystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
před 9 hodinamiStartování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025BMW zdevastovalo vrcholnou verzi řady 1 tak moc, že dostává nakopáno od VW Golf, je o hodně horší úplně ve všem
18.2.2025
Nejnovější články
Další automobilka říká, že dokončuje revoluční baterie. Už načasování jejich údajného příchodu vzbuzuje pochybnosti
před 2 hodinamiExperti vybrali auta, která jsou největšími „držáky” za peníze, vzhledem k ceně prostě vydrží nejvíc
před 3 hodinamiBugatti rozjelo dodávky svého posledního modelu s 1600koňovým motorem W16, je to konec jedné éry
před 5 hodinamiKončící německý kancléř to zabil: „Elektromobilita funguje, průlomu bude dosaženo do roku 2030!” říká
před 6 hodinamiNeslavně slavná jugoslávská automobilka se pokouší vrátit mezi živé, nevzala to za špatný konec
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- Chlubítko univerzální 02.21. 16:45 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 02.21. 16:17 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 02.21. 14:15 - řidičBOB
- Za kolik jezdíte s dieselem? 02.21. 11:53 - Brus
- Onboard videa 02.20. 20:29 - Truck Daškam
- Lampárna (stěžovatelna) 02.20. 11:47 - petr_riha
- Politický koutek 02.20. 05:20 - Stepan
- Další zajímavá autovidea 02.20. 00:02 - Jaggie