Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Změní Škoda Yeti skutečně své jméno? Automobilka dává zvláštní odpovědi
18.4.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Už už se zdálo, že nástupce Škody Yeti jistě přistane v showroomech s novým jménem Karoq. Nemusí to tak být, chápeme-li odpovědi Škody správně.
Před nedávnem si mladoboleslavská automobilka u úřadu průmyslového vlastnictví zaregistrovala označení „Karoq“. Sice přímo nepotvrdila, že jej ponese druhá generace Škody Yeti, veškeré nitky však vedly pouze jedním směrem. Podle Karla Neuholda, který má u Škody na starosti design exteriéru, jsou ale tyto spekulace předčasné, o názvu vozu ještě nebylo rozhodnuto.
„V této chvíli rozhodnutí ještě nepadlo. Stále vše plánujeme a vedeme o všem diskuze, a tak tomu nejspíše bude až do nejzazšího možného konce,“ popsal aktuální situaci Neuhold. Můžeme se jen dohadovat, zda to tak opravdu je nebo jde o kouřovou clonu zakrývající chystanou změnu. Stávající generace si prodejně vede nadmíru dobře, jiné jméno prodejnost stěží pohřbí, roli ale hraje.
Na druhou stranu, nové Yeti - či respektive nové SUV jakéhokoliv názvu - bude diametrálně odlišným vozem než stávající provedení, jak říká sám Neuhold. „Nové bude naprosto vše, počínaje platformou. K přejmenování je proto důvod. Vůz bude sice odvozen od modelu Kodiaq, dostane však i svůj unikátní charakter.“ Označení Karoq by tak bylo logickým krokem.
Tiskový mluvčí značky k tomu dodává: „Název vozu nemůžeme potvrdit, protože se možná změní. Ale momentálně to vlastně není v plánu.“ To zní opravdu svérázně. Škoda tedy buď opravdu stále vybírá, zda je pro ni lepší setrvat u starého označení či přivést do hry to nové, nebo vážné důkladně mlží. Tak či onak na rozuzlení mnoho času nezbývá, novinka se představí už příští měsíc, přesně 18. května ve Stockholmu.
Druhá generace kompaktního mladoboleslavského SUV sice nemá jistý název, vzhled je ale hotový...
...ačkoliv prototypy nafocené v Číně to příliš najevo nedávaly
Zdroj: Auto Express
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 7 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
před 9 hodinami - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
před 10 hodinami - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 01.18. 22:26 - HondaMan
- Řidiči, co to mají v ruce... 01.18. 16:22 - abgx1
- IT poradna 01.18. 14:49 - pavproch
- WAZE 01.17. 19:56 - abgx1
- Policejní kontroly a měření 01.17. 19:37 - řidičBOB
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 01.17. 13:31 - řidičBOB
- Rychlodotazy 01.17. 11:42 - Jaggie
- Fiat a vše kolem nich 01.17. 00:55 - Jaggie