Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Phaeton 2015: nová generace se má představit už v lednu v Detroitu
18.7.2013 | Mirek Brokeš | Přidat příspěvek
VW stále doufá, že s Phaetonem uspěje. Dokonce ho hodlá poslat zpět za velkou louži a uspořádat tam i jeho světovou premiéru - v lednu 2014.
Jedno naše přísloví říká, že nelze vstoupit dvakrát do téže řeky. Ve Wolfsburgu jej asi neznají. Nejen že do ní chtějí opravdu podruhé vstoupit, oni si v ní chtějí přímo zaplavat. Však jak jinak si lze vyložit plány na znovuuvedení Phaetonu na trh, dokonce i ten americký? Na tom se Volkswagenu tradičně příliš nedaří a ani velká lidová limuzína na tom svého času nic nezměnila. Ani Američanům se totiž nechce platit spousta peněz za auto, které je sice technicky na výši, ale nemá tu správnou image. Když už VW, tak raději Audi, zaznívá z tamních motoristických kruhů.
Na Phaeton je ale ve VW pohlíženo z jiného úhlu. Jednoduše to není jen tak nějaký model, je to vrchol nabídky, který má být výkladní skříní. Potvrzují to i slova Martina Winterkorna, šéfa VW v rozhovoru pro agenturu Bloomberg. „Značka tak velká jako je Volkswagen musí mít 'haló-projekt' ve vyšším segmentu,” prohlásil. Aniž by zmínil, koho má na mysli, řekl dále: „Viděli jsme, co se stane se značkami, které takový projekt nemají.”
Více neprozradil, od jiných zasvěcenců ale Bloomberg zjistil, že nový Phaeton si má premiéru odbýt už za nějakých pět měsíců, jako naschvál na detroitském autosalonu. Vůz postavený na platformě MLB bude sdílet techniku s novým Audi A8, kterému samozřejmě bude také do jisté míry konkurovat. Skoro bychom řekli, že jsou si u VW vědomi toho, že ani nový Phaeton díru do světa neudělá. Jeho hlavní poslání bude jinde. Bude výkladní skříní podobně, jako je třída S u Mercedesu a současně bude udávat designový trend nižším modelům.
Phaeton byl čistě z prodejního hlediska propadák, zejména pak v USA. Volkswagen si je ale vědom také jeho jiných hodnot a chce jej nabízet i nadále
Zdroj: Bloomberg přes WorldCarFans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
včera - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
17.1.2025 - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku včera 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders 17.1.2025
- Startovní listina NTC 2025 17.1.2025
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku 17.1.2025
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 11 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
včera - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
včera - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
včera - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva