Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Passat GTE na nových fotkách, odhalil i detaily o hybridní technice
27.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Hybridní verze bude na českém trhu k mání na začátku příštího roku. S výkonem 218 koní dá stovku za 7,4 s, v průměru si prý řekne pouze o 1,6 l/100 km.
České zastoupení německé automobilky koncem minulého týdne oznámilo cenu nového průhledového displeje, který se v nabídce Volkswagenu objevuje vůbec poprvé. Od září jím budou vybaveny obě karosářské varianty modelu Passat, přičemž zájemci za plastové sklíčko s rozlišením 480 na 240 pixelů dají 13 400 Kč. Mimo standardní verze přitom bude možné tímto doplňkem ozdobit také hybridní provedení GTE, které bude na tuzemském trhu k dispozici od začátku roku 2016.
S ohledem na několikaměsíční absenci tedy nepřekvapí, že stále ještě nemáme k dispozici ceny. Místo nich ovšem můžeme posloužit další sadou fotek. Zatímco ta předchozí se soustředila hlavně na exteriér, tentokráte si můžeme posvítit na interiér. Jak je přitom ze snímků patrné, změny se týkají jak přístrojového štítu, tak i centrálního displeje. V obou případech mohou být vyobrazena data o toku energie, spotřeba či možnost úspory paliva, a to i za pomoci navigace.
Nic bližšího nám ovšem již nová sada neprozrazuje, zopakovat tedy můžeme již známá fakta. Tedy že Passat GTE dostal do vínku 1,4litrový přeplňovaný čtyřválec TSI o výkonu 156 koní, jemuž asistuje 115koňový elektromotor. Celkově dává hybridní souprava k dobru 218 koní a 400 Nm, což sedanu stačí ke zrychlení z klidu na stovku za 7,4 sekundy. Nejvyšší rychlost pak vrcholí hodnotou 225 km/h.
Zatímco přitom tyto údaje jsou vcelku uvěřitelné, v rámci spotřeby již Volkswagen vychází z normovaného měření v amperovském stylu. Máme tu tedy 1,6litrový až 1,7litrový průměr u obou karosářských verzí, k čemuž přispěla hlavně možnost 50kilometrového dojezdu čistě na elektřinu. V té chvíli přitom Passat GTE zvládá maximálně tempo 130 km/h.












Volkswagen na nových fotkách odhalil zejména interiérové detaily nového Passatu GTE
Mimo to můžeme přispět i předchozí sadou, která mapuje hlavně exteriér hybridního provedení
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
včeraHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025Starý dobrý osmiválec ve srovnání rozstřílel novou Teslu Model 3 Performance. Nechal ji v prachu úplně ve všem
30.3.2025
Nejnovější články
Zájem Němců o elektromobily zůstává u dna, jejich nařizování odmítají úplně. Jsou si velmi dobře vědomi jejich nedostatků
před 2 hodinamiBrusel už vám jde i po řidičáku. Chce celoevropské zákazy řízení, smysl to nedává z podstaty
včeraTakhle VW reaguje na svůj úpadek? Chce, aby sama řídila i jeho spalovací auta, to ho opravdu nespasí
včeraPokud máte dost odvahy a aspoň 2 miliony, můžete si pořídit poslední Ferrari dostupné s manuálem a motorem uprostřed. Charisma má
včeraGiugiaro vyškolil Teslu, takhle se dělá hranaté auto s nelakovanou karoserií. Vše platil mexický miliardář
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva