Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Passat B8 přijde již v roce 2014 a to i ve verzích kupé a kabriolet
20.5.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Ikona automobilové střední třídy bojuje v posledních dekádách o přízeň zákazníků pouze v provedeních sedan a kombi. Tento stav se má s příchodem další generace zásadně změnit a to již za pár let.
Volkswagen sice říká nedávno inovovanému Passatu „nový” a dal mu označení B7, je ale jasné, že jde pouze o velký facelift a tento vůz nečeká životní dráha skutečně nového modelu. Německý Autobild tak vyrazil pátrat po tom, co bude po B7 následovat a nevrátil se s prázdnou.
Že to bude Passat s označením B8 až tak objevné není, zajímavé ale je, že připraven má být již pro modelový rok 2014. Nedokážeme si ostatně představit, že by současný faceliftovaný model, někdy zlomyslně nazývaný B6,5, vydržel na trhu okolo sedmi let, jak je u skutečně nových generací toho či onoho vozu obvyklé. Automobilka jím pouze prodloužila život předchozího provedení.
Zajímavosti ale nekončí u data příchodu na trh. Není až takovým překvapením, že skutečně nový Passat má stát na nové podvozkové platformě, pozoruhodné ale jistě je, že má být nabídnut i v několika dalších karosářských provedení. Vedle tradičního sedanu a kombi se s příchodem B8 objeví i nový Passat CC (tomu současnému se loňský megafacelift vyhnul, byl představen později), jen pár měsíců po premiéře novinky má ale svět poznat další variantu Passatu, skutečné kupé se dvěma dveřmi. A aby toho nebylo málo, následovat jej má také kabriolet.
Může to znít trochu zvláštně, neboť Volkswagen jakožto koncern dnes nabízí řadu kupé a kabrioletů, ale k cíli firmy stát se do roku 2018 největším světovým výrobcem automobilů jiná cesta než přes neustálé rozšiřování portfolia nevede. Věříme tedy i tomu, jméno Passat prodává a řada zákazníků by po něm jistě sáhla také v dalších provedeních.
Tip: Přečtěte si náš test současného Passatu Variant B7 2,0 TDI.






Dnešní Passat B7 podle všeho dlouhý život nečeká
Zdroj: Autobild
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
včeraHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025Starý dobrý osmiválec ve srovnání rozstřílel novou Teslu Model 3 Performance. Nechal ji v prachu úplně ve všem
30.3.2025
Nejčtenější články
Smutný rekordman Formule 1 si „na důchod” pořídil nové bydlení, nešetřil na sobě ani trochu
3.3.2025Nekupujte si elektromobily, stejně už je nebudete mít jak nabíjet, zní z Nizozemska. Dosáhly 5 procent podílu na autech v provozu
3.3.2025K mání je „nákupní taška” od BMW, která na semaforech znejistí i frajery s Bugatti. Za cenu dvou výměn oleje v jejich autech
3.3.2025EU je definitivně k smíchu. Její „úleva” automobilovému průmyslu je ještě trapnější, než kohokoli soudného napadlo
4.3.2025VW představil svou obdobu nejlevnější Škody. A to před pěti léty říkal, že s takovými auty končí
4.3.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva