Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Golf VIII by nemusel být jiný, pokud půjde ve stopách posledních novinek (ilustrace)
1.9.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vize ztvárnění nové generace notoricky nejprodávanějšího auta Evropy počítá zvenčí jen s evolucí, která přinese ostřeji laděné čelní partie.
Životní osudy sedmé generace Volkswagenu Golf byly v poslední době obestřeny nemalým tajemstvím. Již hezky dlouho totiž čekáme na facelift, který ne a ne přijít. Na pařížském autosalonu by nejspíše naše trápení mělo být ukončeno, třebaže německá automobilka doposud jakkoliv nepotvrdila, že se tak stane. Náznaků jsme tu ovšem již měli bezpočet, kromě toho stávající provedení nemládne, ale naopak - aktuálně již má na krku čtyři léta.
Mohlo by se tak pomalu zdát, že Volkswagen namísto jemné modernizace vyrukuje rovnou se zcela novou generací, zvláště když již dříve Němci zmiňovali pětileté životní cykly. Do těch ale nemalým způsobem zasáhla kauza Dieselgate, která automobilku přiměla ke změně strategie. Neznamená to ovšem, že by jeden z nejúspěšnějších vozů všech dob a skoro neporazitelný král evropských prodejů byl zapomenut a ponechán ladem.
Ať se tedy již facelift v Paříži objeví či nikoliv, na trhu pobude maximálně do roku 2019. V ten moment sedmou generaci nahradí Golf s pořadovým číslem osm, který bude taktéž používat platformu MQB. Půjde však o evoluční verzi, se kterou by měl dorazit lehce protažený rozvor a méně kilogramů. Novinka by tak měla nabídnout více prostoru i lepší ovladatelnost.
Po stránce vzhledové půjde o evoluci současného stylu, která dle Remca Meulendijka počítá s detaily inspirovanými posledním modely VW, jako jsou Tiguan či Teramont. Dorazí tedy nová světla, více chromu na čelní masce či agresivnější nárazník. Tak nám alespoň Golf VIII maluje nová neoficiální ilustrace. Zda jde ale o střelu přímo doprostřed terče, to ještě nějaký čas nezjistíme, úplně nesmyslný se nám ale tento výstřel nezdá.
Chystaná osmá generace Volkswagenu Golf se ukázala na další neoficiální ilustraci
Ilustrace: RM.Design
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
22.11.2024 - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- WorldSSP 2025: Stále je 5 volných míst včera 10:58
- Zajímavá čísla WorldSBK 2024 23.11.2024
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den 22.11.2024
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
Nejčtenější články
- Jaguar znovu vyrábí nová spalovací auta, ale jen na zvláštní přání pro ty nejbohatší
27.10.2024 - Porsche před 25 léty potají postavilo desetiválcový závoďák. Zařízlo ho před dokončením, teď se ukázal v ostré akci
27.10.2024 - Doba obrovských slev na nová auta začíná, říká dealer. Lidi ale spíš naštve, spoustu z nich připraví o spoustu peněz
27.10.2024 - Ferrari vyrábí auta docela jinak než téměř všichni ostatní, díky neobvyklému řešení chce své vozy udržet na silnicích navěky
27.10.2024 - Nový vrcholný McLaren je rozpačitý, záblesky výjimečnosti se ale najdou. Revoluční řešení podvozku mění zažitá pravidla
27.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva