Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Golf VII Variant jde do prodeje, za kombi připlatíte 26 tisíc Kč
16.4.2013 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Nový kombík si zatím můžete objednat jen v Německu, z prostého rozdílu cen mezi ním a hatchbackem si ale české ceny můžeme poskládat velmi snadno.
Na webu českého zastoupení Volskwagenu zatím ceník nové generace Golfu Variant nenajdete, v Německu ale novinka už k mání je. To je z našeho pohledu zdánlivě irelevantní informace, neboť cenové nabídky jednotlivých aut jsou u našich západních sousedů mnohdy postaveny trochu jinak, stačí se ale zamyslet a český ceník si představíte v podobě, která se od budoucí reality jen těžko výrazně odchýlí.
Pro úplnost můžeme říci, že německé ceny nejnovějšího Variantu začínají na 20 325 Eur za provedení 1,2 TSI 85 ve výbavě Trendline a končí na 30 850 Eur za verzi 2,0 TDI CR 150 s automatem DSG a výbavou Highline. To v přepočtu vytváří rozmezí mezi cca 525 a 798 tisíci Kč, za což by u nás asi VW mnoho aut neprodal. Porovnáním německých ceníků ale dojdeme k závěru, že příplatek za trochu karoserie navíc činí okolo 1 000 Eur (liší se v závislosti na motorizaci) a v tomto případě si troufneme říci, že se český a německý přístup k věci příliš lišit nebudou.
Ceny Golfu VII Variant si tak snadno můžete sestavit, pokud si k aktualizovanému ceníku hatchbacku připočtete cca 26 tisíc Kč. V takovém případě by u nás základní provedení s motorem 1,2 TSI 85 a výbavou Trendline přišel na cca 376 tisíc Kč, vrcholný 2,0 TDI CR 150 s DSG pak přibližně na 622 tisíc Kč.
Jestli jsou to atraktivní ceny, budete nejlépe vědět sami, jak si Golf vede ve srovnání s konkurencí můžete zjistit v našem srovnávacím testu. Po cenové stránce pak jistě bude zajímavá přímá konfrontace s novou Octavií Combi, kterou už u nás objednat lze. Jakmile bude Golf VII Variant oficiálně k mání i u nás, informace o cenách pochopitelně upřesníme.
Nový Golf kombi je v prodeji, jeho specifika vaši peněženku příliš nezatíží
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024 - Kontroverzní Ferrari, které teď má i Leclerc, je dokonce horší než předchůdce, ač se pyšní slavným označením
18.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
- Augusto Fernandez bude testovacím pilotem Yamaha MotoGP 20.11.2024
- Testu vévodil Alex Marquez 19.11.2024
Nejčtenější články
- Designér „spravil” vzhled nového vrcholného Ferrari. Stačilo pár tahů myší a největší kontroverze jsou pryč
23.10.2024 - K mání je dodnes zánovní auto, které vás vrátí do dob, kdy byl Opel králem Evropy, zastavila ho až rez a poruchovost
23.10.2024 - Dobíjecí hybridy měly být tím nejlepším z obou světů, nakonec jsou tím nejhorším, spojují nevýhody obou koncepcí
23.10.2024 - Pokus VW o elektrické MPV a dodávku v jednom nechce skoro nikdo, prodaná auta s minimálním nájezdem ztratila na ceně až 600 tisíc
24.10.2024 - Šéf Fordu už půl roku jezdí čínským autem a říká, že je fantastické. „Nechci se ho vzdát,” praví
24.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva