Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Golf VII od Eibachu: jiné tlumiče, pružiny a stabilizátory pro nový Golf
19.11.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Funkční tuning možná není vidět, pro jízdní vlastnosti je ale nejdůležitější. S komponenty Eibach tak zamezíte náklonům karoserie a podvozek snížíte až o 70 mm.
V poslední době se vše točí okolo Volkswagenu Golf sedmé generace. Ale to by nikoho nemělo překvapit, dozajista brzy půjde o nejprodávanější vůz v Evropě. Díky tomu zde máme oficiální doplňky i první tuningové programy. Ten poslední představila německá společnost Eibach, která se specializuje na úpravy podvozku. Díky tomu nečekejte nějaké polepy, zběsilé modifikace karoserie či jakékoliv křiklavé doplňky, na první pohled totiž pružiny, tlumiče, rozšiřující podložky a stabilizátory nejsou vidět.
Na výběr je přitom několik možností. Tou první je koupě základní sady pružin Pro-Kit, které snižují podvozek o 40 mm. V rámci sady B12 Pro-Kit je ovšem můžete doprovodit také plynovými tlumiči Bilstein. Další modifikací je set Pro-Street-S, který zkrácené pružiny doplňuje sportovními tlumiči. Snížit podvozek v takovém případě lze o 20 až 70 mm, stejně jako je nastavitelný komfortní nebo naopak dynamický režim.
Pro minimalizaci náklonu karoserie je poté k dispozici stabilizátor, rozšíření mají na starosti podložky vyrobené z vysokopevnostní oceli a hliníku. Díky tomu je zaručena ochrana v zimním prostředí, zvláště před solí. Ceny bohužel Eibach nezveřejnil, veškeré komponenty ale prý budou k dostání i mimo specializované tuningové obchody. Tedy v běžných dealerstvích Volkswagenu.
Pro Volkswagen Golf sedmé generace je nyní k dispozici celá sada komponentů značky Eibach, s nimiž je možné snížit a přitvrdit podvozek
Zdroj: Eibach
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
před 6 hodinami - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den včera 22:28
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
Nejčtenější články
- K mání je dodnes zánovní auto, které vás vrátí do dob, kdy byl Opel králem Evropy, zastavila ho až rez a poruchovost
23.10.2024 - Dobíjecí hybridy měly být tím nejlepším z obou světů, nakonec jsou tím nejhorším, spojují nevýhody obou koncepcí
23.10.2024 - Pokus VW o elektrické MPV a dodávku v jednom nechce skoro nikdo, prodaná auta s minimálním nájezdem ztratila na ceně až 600 tisíc
24.10.2024 - Šéf Fordu už půl roku jezdí čínským autem a říká, že je fantastické. „Nechci se ho vzdát,” praví
24.10.2024 - Audi potichu zbavilo dieselovou S6 falešných výfuků ještě před jejím skonem, náhrada je snad ještě horší
24.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva