Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Golf R400 dorazí až za dva roky, jako striktně limitovaná edice
24.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Vrcholný model máme nově očekávat příští rok na podzim v Paříži spolu s faceliftem Golfu jako takového. Do prodeje pak má zamířit až na počátku roku 2017.
Podle původních informací se produkční verze Volkswagenu Golf R400 měla ukázat již v letošním roce. Tomu napovídalo i květnové načapání nejsilnějšího wolfsburgského hatchbacku na Ringu. Nicméně nové informace našich francouzských kolegů naznačují, že extrémně výkonný speciál se docela zpozdí. Debutovat by totiž měl až souběžně s faceliftem standardního Volkswagenu Golf, který se ukáže příští rok na podzim v Paříži.
Na jednu stranu by přitom takový krok dával logiku. Verze R400 by ke stánku německé automobilky přilákala mnohem více lidí, z čehož by nepochybně profitovaly i běžnější modely. Nicméně na druhou stranu si říkáme, že daleko větší vzpruhu bude potřebovat právě stávající provedení. Jistě, i příští rok bude Golf nadále evropskou jedničkou, nicméně i tak se dá očekávat, že jeho prodeje nejspíše půjdou zvolna dolů.
Bude tedy zajímavé sledovat, jak se celá situace vyvrbí. Jasno bychom přitom mohli mít již za pár týdnů ve Frankfurtu, nejpozději pak asi příští rok v Ženevě. Pokud se ovšem nové informace potvrdí, pak čekání na Golf R400 bude ještě pořádně zdlouhavé. Ačkoliv by totiž debut proběhl za nějakých 14 měsíců, do prodeje by se vrcholný model Volkswagenu podíval až někdy zkraje roku 2017.
Nic bližšího již momentálně dodat nemůžeme, snad kromě zopakování dostupných dat. Dle nich Golf R400 ve výsledku nabídne dokonce 420 koní, přičemž k mání bude jako striktně limitovaná edice za nějakých 50 000 až 60 000 Eur (cca 1,35 až 1,62 milionu korun). Zda ale daný výkon bude produkovat dvoulitrový čtyřválec či 2,5litrový pětiválec, to je stejná záhada jako ono datum debutu.









Produkční verze Volkswagenu Golf R400 by podle nových informací měla dorazit až příští rok do Paříže, v prodeji pak bude o pár měsíců později
Zdroj: L'Automobile Sportive
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nechvalně proslulý silniční pirát znovu udeřil, po 7 letech se ve Švýcarsku znovu prohnal před radarem skoro dvojnásobnou rychlostí
včeraNepovedené nové BMW M5 dostalo znovu nakopáno od svého vlastního předchůdce, ránu z milosti mu přidal Mercedes
13.5.2025Srovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
11.5.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Kia po kritice zkusila napravit vzhled jednoho z nejošklivějších aut posledních let novou verzí, neměla na výběr
před hodinou„Rychlé” dobíjení vám zničí vaše elektrické auto, varuje nová studie, zkrácení životnosti baterií je ohromné
včeraČínské Porsche za cenu Octavie se začíná stávat obětí svého vlastního úspěchu, zákazníci hrozí žalobou kvůli relativní prkotině
včeraNěmecko je odsouzeno ke zkáze, lidi tam vyrábí auta nejdráž na světě, i Česko a Slovensko jsou superlevný kraj
včeraNechvalně proslulý silniční pirát znovu udeřil, po 7 letech se ve Švýcarsku znovu prohnal před radarem skoro dvojnásobnou rychlostí
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva