Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Golf II s 1 233 k znovu ukazuje své zrychlení, 0-250 km/h dá pod 8 sekund (videa)
25.2.2016 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Víc než tisíc koní má Veyron, Rimac Concept One - a Golfy Boby Kettlera. Ten nejnovější má turbo schopné tlaku 4,4 baru a akceleruje stále lépe.
Německou firmu Boba Motoring a jejího majitele Bobu Kettlera asi nemusíme příliš připomínat. Je to stavitel extrémně výkonných a rychlých aut a sám je majitelem tří z nejrychlejších Golfů na světě. Jednak jsou tu dvě „jedničky” - silniční s výkonem 1 056 koní a ten určený pro sprinty, který je zejména lehčí a pravděpodobně se jedná o vůbec nejrychlejší Golf světa. Jeho možná nejzajímavější kreací je ale ta nejnovější - černý Golf II s pohonem všech kol, převodovkou DSG - a s 1 233 koňmi při nejvyšším tlaku turba 4,4 baru.
O tomto voze jsme poprvé psali už loni v červenci a slibovali brzy více, jenže tehdy měl motor s tak vysokým tlakem turba problémy. Nebyl schopný mu odolat déle než než chvíli a byla nutná větší oprava motoru. Pod kapotou totiž není objemná V8, nýbrž dvoulitrový čtyřválec z produkce VW Group, takže litrový výkon tu je přes 600 koní. Později jsme se k tomuto autu vrátili a ukázali vám celou jeho akceleraci, dnes se k němu ale vrátíme ještě jednou.
Boba totiž zveřejnil nové video, na kterém ukazuje dosud nejlepší zrychlení tohoto stroje. Nevidíme čas na čtvrtmíli lepší než 8,99 vteřiny, který jsme znali už v září, je tu ale akcelerace z 0 na 250 km/h pod 8 sekund. To je vážně kalup, uvážíte-li, že většina auta by byla ráda, kdyby za takovou dobu jede stovkou. Tady jsme na 250 km/h a ve starém Golfu.
Podívejte se na to a na dalším snímku si připomeňte celý rok 2015 tohoto auta a jeho kousky. Maestro Kettler na autě pochopitelně dále pracuje a dá se očekávat, že se letos máme opět na co těšit...




















Vzhled se oproti těmto starším fotkám nezměnil
Kam tento vůz svým dynamickým potenciálem spadá, naznačuje sám Boba...
Zdroj: Boba Motoring@YouTube
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Řízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
včeraHybridní Porsche 911 je znovu zdrojem zklamání, v klání s tuctovějším BMW neexcelovalo ani v tom, v čem mělo
31.3.2025Starý dobrý osmiválec ve srovnání rozstřílel novou Teslu Model 3 Performance. Nechal ji v prachu úplně ve všem
30.3.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Ze symbolu znovuzrození symbolem úpadku. Nissan GT-R končí bez nástupce, Japonci s ním nedokázali přijít dlouhých 18 let
3.3.2025Provokace: Porsche zajelo rekord okruhu mezi silničními auty s vozem, který už 6 let nevyrábí
3.3.2025Smutný rekordman Formule 1 si „na důchod” pořídil nové bydlení, nešetřil na sobě ani trochu
3.3.2025Nekupujte si elektromobily, stejně už je nebudete mít jak nabíjet, zní z Nizozemska. Dosáhly 5 procent podílu na autech v provozu
3.3.2025K mání je „nákupní taška” od BMW, která na semaforech znejistí i frajery s Bugatti. Za cenu dvou výměn oleje v jejich autech
3.3.2025
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 04.01. 21:35 - jerry
- databáze radarů v ČR (a jeden konkrétní v Krchlebích) 04.01. 21:21 - řidičBOB
- Rychlodotazy 04.01. 20:46 - řidičBOB
- Onboard videa 04.01. 20:28 - řidičBOB
- Jednostopé okénko 04.01. 20:20 - řidičBOB
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 04.01. 17:05 - řidičBOB
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.01. 13:15 - řidičBOB
- Genesis 04.01. 04:52 - lyly19