Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Golf GTI 2013: nové GTI jako pétidvířko v akci na 38 čerstvých fotkách
24.4.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
VW odhalilo praktičtější podobu své stálice, za kterou si připlatíte 28 000 Kč. Mezi výkonem 220 a 230 koní lze volit i nadále.
Sedmou generaci legendárního Volkswagenu Golf GTI jsme vám již ukázali prakticky do posledního šroubku. Neutekl nám ani loňský pařížský trapas s upínacími pásy, ani oznámení příznivých českých cen. Dalo by se tedy říci, že jakýkoliv další příspěvek na téma německého hot hatche by byl jen příslovečným nošením dříví do lesa. Přesto se k letošní novince ještě jednou vracíme, přičemž důvod vidíte na obrázcích. Na 38 nových fotografiích se ve většině případů představuje dosud neukázaná pětidveřová verze.
Samotnými fotografiemi ale veškeré novinky v podstatě končí. Mezi oběma verzemi není jediného rozdílu v pohonném ústrojí, očekávat tak ve všech případech můžete přeplňovaný dvoulitr. Ten však, jak je již dobře známo, může být naladěn na 220 nebo 230 koní (dle volby standardní verze nebo modelu GTI Performance). S tím samozřejmě souvisí zrychlení z klidu na stovku za 6,5 nebo 6,4 sekundy a nejvyšší rychlost 246 či 250 km/h.
V rámci cen pak u pětidveřového Volkswagenu Golf GTI můžete počítat s nárůstem o 28 000 Kč. V showroomu značky tak za základní model s manuální převodovkou necháte 641 900 Kč, automat DSG je o 60 tisíc dražší a verze GTI Performance vysaje z vašeho bankovního účtu v závislosti na volbě převodovky 667 900, respektive 727 900 Kč. To tedy jen za předpokladu, že nesáhnete po dalších příplatcích.






































Volkswagen Golf GTI sedmé generace se nově ukázal tak, jak jsme ho ještě neviděli. Tedy v pětidveřové variantě
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Němec si udělal zjevně legrační napodobeninu policejního vozu s nápisem Folizei, udělali u něj domovní prohlídku a auto mu sebrali
včeraVW se pokusil vylepšit svůj obraz obšlehnutím slavné Gymkhany, dosáhl ale přesného opaku toho, o co dnes usiluje
15.9.2025BMW začalo s poslední novinkou potichu používat nové logo, nevšiml si toho skoro nikdo
13.9.2025
Nové na MotoForum.cz
- Testy WSBK - Jerez 1. den včera 22:03
- Test MotoGP v Misanu 15.9.2025
- Ducati Diavel V4 RS a Multistrada V4 RS 2026: absolutní vášeň 15.9.2025
- Hlavní změny pro Moto2 a Moto3 podle nových pravidel Liberty 15.9.2025
- Marquez a Bezzecchi jak z jiného světa 14.9.2025
Nejnovější články
SsangYongu v novém se vrací ke spalovacím motorům, jeho novinka by mohla být v Česku neopakovatelnou nabídkou
před hodinouSázka Fordu na elektromobily nese své ovoce, v Kolíně firma propouští dalších tisíc lidí
před 3 hodinamiLand Rover nemůže najít 40 tisíc vyrobených aut, kvůli trvajícím problémům má prodělávat až 280 milionů každý den
před 4 hodinamiPo léta nejdražší nové auto světa je znovu na prodej. Ponurý přízrak silnic si miliardáři prodají skoro potají
před 5 hodinamiČas na bojkot: Šéf Audi i po všech selháních aktivně bojuje za to, aby vám zakázali koupit si auto, které ve skutečnosti chcete
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- Fiat a vše kolem nich 09.16. 15:35 - pavproch
- Řidiči, co to mají v ruce... 09.16. 15:06 - řidičBOB
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 09.16. 13:16 - tommas
- Rychlodotazy 09.15. 21:09 - HondaMan
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 09.15. 18:48 - řidičBOB
- S větrem ve vlasech.... 09.15. 14:11 - pavproch
- IT poradna 09.15. 11:37 - pavproch
- Výběr navigace do auta 09.15. 09:08 - killerbring