Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Golf GTI 2013: nové GTI jako pétidvířko v akci na 38 čerstvých fotkách
24.4.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
VW odhalilo praktičtější podobu své stálice, za kterou si připlatíte 28 000 Kč. Mezi výkonem 220 a 230 koní lze volit i nadále.
Sedmou generaci legendárního Volkswagenu Golf GTI jsme vám již ukázali prakticky do posledního šroubku. Neutekl nám ani loňský pařížský trapas s upínacími pásy, ani oznámení příznivých českých cen. Dalo by se tedy říci, že jakýkoliv další příspěvek na téma německého hot hatche by byl jen příslovečným nošením dříví do lesa. Přesto se k letošní novince ještě jednou vracíme, přičemž důvod vidíte na obrázcích. Na 38 nových fotografiích se ve většině případů představuje dosud neukázaná pětidveřová verze.
Samotnými fotografiemi ale veškeré novinky v podstatě končí. Mezi oběma verzemi není jediného rozdílu v pohonném ústrojí, očekávat tak ve všech případech můžete přeplňovaný dvoulitr. Ten však, jak je již dobře známo, může být naladěn na 220 nebo 230 koní (dle volby standardní verze nebo modelu GTI Performance). S tím samozřejmě souvisí zrychlení z klidu na stovku za 6,5 nebo 6,4 sekundy a nejvyšší rychlost 246 či 250 km/h.
V rámci cen pak u pětidveřového Volkswagenu Golf GTI můžete počítat s nárůstem o 28 000 Kč. V showroomu značky tak za základní model s manuální převodovkou necháte 641 900 Kč, automat DSG je o 60 tisíc dražší a verze GTI Performance vysaje z vašeho bankovního účtu v závislosti na volbě převodovky 667 900, respektive 727 900 Kč. To tedy jen za předpokladu, že nesáhnete po dalších příplatcích.
Volkswagen Golf GTI sedmé generace se nově ukázal tak, jak jsme ho ještě neviděli. Tedy v pětidveřové variantě
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024 - Kontroverzní Ferrari, které teď má i Leclerc, je dokonce horší než předchůdce, ač se pyšní slavným označením
18.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
- Augusto Fernandez bude testovacím pilotem Yamaha MotoGP 20.11.2024
- Testu vévodil Alex Marquez 19.11.2024
Nejnovější články
- Brabus stvořil skutečný pojízdný palác luxusu, cena ale odpovídá jeho noblese a výjimečnosti
před 6 hodinami - Šetření ukázalo, jaký průšvih je výroba baterií elektromobilů v Evropě, hotové pakety ve velkém bez užitku míří do šrotu
před 7 hodinami - Dealera Mercedesu už nebavilo omezovat zákazníky při testovacích jízdách, a tak si pro ně koupil celé letiště
před 9 hodinami - Nezájem o elektromobily je tak velký, že Ford musel zvýšit jejich už tak vysoké slevy. Jde teď o úplně nejlevnější auta
před 10 hodinami - Nevídané, sami odboráři přiznali, že si zaměstnanci VW žijí nad poměry. Navrhují snížení platů, aby firma mohla přežít
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva