Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Golf GTI 2013: nové GTI jako pétidvířko v akci na 38 čerstvých fotkách
24.4.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
VW odhalilo praktičtější podobu své stálice, za kterou si připlatíte 28 000 Kč. Mezi výkonem 220 a 230 koní lze volit i nadále.
Sedmou generaci legendárního Volkswagenu Golf GTI jsme vám již ukázali prakticky do posledního šroubku. Neutekl nám ani loňský pařížský trapas s upínacími pásy, ani oznámení příznivých českých cen. Dalo by se tedy říci, že jakýkoliv další příspěvek na téma německého hot hatche by byl jen příslovečným nošením dříví do lesa. Přesto se k letošní novince ještě jednou vracíme, přičemž důvod vidíte na obrázcích. Na 38 nových fotografiích se ve většině případů představuje dosud neukázaná pětidveřová verze.
Samotnými fotografiemi ale veškeré novinky v podstatě končí. Mezi oběma verzemi není jediného rozdílu v pohonném ústrojí, očekávat tak ve všech případech můžete přeplňovaný dvoulitr. Ten však, jak je již dobře známo, může být naladěn na 220 nebo 230 koní (dle volby standardní verze nebo modelu GTI Performance). S tím samozřejmě souvisí zrychlení z klidu na stovku za 6,5 nebo 6,4 sekundy a nejvyšší rychlost 246 či 250 km/h.
V rámci cen pak u pětidveřového Volkswagenu Golf GTI můžete počítat s nárůstem o 28 000 Kč. V showroomu značky tak za základní model s manuální převodovkou necháte 641 900 Kč, automat DSG je o 60 tisíc dražší a verze GTI Performance vysaje z vašeho bankovního účtu v závislosti na volbě převodovky 667 900, respektive 727 900 Kč. To tedy jen za předpokladu, že nesáhnete po dalších příplatcích.






































Volkswagen Golf GTI sedmé generace se nově ukázal tak, jak jsme ho ještě neviděli. Tedy v pětidveřové variantě
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Stačí skutečně velmi, velmi málo, aby nejnovější Ferrari vypadalo dokonale věrohodně jako nová Toyota
dnesBMW se hlásí o rekord z nejnáročnějšího okruhu světa. Pomalé jeho auto není, vše ostatní je ale diskutabilní
včeraČínskému SUV Ferrari za cenu Škody začaly při ostré jízdě hořet brzdy, výrobce říká, že je to úplně normální
2.7.2025
Nejnovější články
Fiasko kdysi převratného motoru Nissanu přichází pro firmu v nejhorší možný čas, může ji přivést až do záhuby
před 6 hodinamiVědci popsali, proč se tolika lidem dělá z elektrických aut fyzicky špatně
před 8 hodinamiAž komicky silný Ariel Atom je tu po 25 letech od zrodu proto, aby vám zdeformoval obličej jako Clarksonovi. Vypadá i jede jako malá F1
před 9 hodinamiProdeje elektrických Fordů se dál mohutně propadají, sportovní spalovací Mustang už v USA dokonce překonává rodinný Mach-E
před 11 hodinamiPorsche je nepoučitelné a znovu opakuje 12 let starou chybu, tentokrát v ještě větším měřítku
dnes
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 07.05. 20:36 - Truck Daškam
- Porsche - vse o sportovnich modelech 07.05. 18:05 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 07.05. 13:46 - Stepan
- Cyklistické vlákno 07.04. 13:49 - HondaMan
- Dříve M135i, nyní ///M2 07.04. 13:31 - Vrooom
- Výběr navigace do auta 07.04. 11:40 - Josef1
- Policejní kontroly a měření 07.03. 16:53 - řidičBOB
- VZKAZY 07.03. 16:38 - řidičBOB