VW Golf 2017 se ukázal jako GTD a GTD Variant, známe i cenu GTE

VW faceliftovaný Golf odhalil už dávno, nabízí jej ale v tolika verzích, že by s vypouštěním fotek těch dalších mohl pokračovat ještě rok. Tady jsou GTD a GTE.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

VW Golf 2017 se ukázal jako GTD a GTD Variant, známe i cenu GTE

20.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

VW Golf 2017 se ukázal jako GTD a GTD Variant, známe i cenu GTE

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

VW faceliftovaný Golf odhalil už dávno, nabízí jej ale v tolika verzích, že by s vypouštěním fotek těch dalších mohl pokračovat ještě rok. Tady jsou GTD a GTE.

Ceny faceliftované Škody Octavia známe již nějaký ten pátek, a nejinak je tomu také v případě modernizovaného Seatu Leon. O poznání jinak je tomu u Volkswagenu Golf. České zastoupení jej stále ještě neuvedlo na trh a neudělá to dříve než v pondělí 23. ledna. My vám brzy český ceník přiblížíme s předstihem i s několika překvapeními, teď se ale podržíme toho, co automobilka odhalila v oficiální rovině. A podíváme se i na to, co v českém ceníku nenajdete.

V druhém případě se jedná o hybridní provedení GTE, které vstoupilo do prodeje v Německu. Tam startuje na sumě 36 900 Eur (cca 997 100 Kč) a ve srovnání se základem je tak více než dvakrát dražší, pod kapotou nicméně neodvádí svou práci litrový tříválec o výkonu 85 koní. Jeho místo zaujala přeplňovaná jedna-čtyřka naladěná na 150 koní, jíž společnost dělá 102koňový elektromotor.

Součástí hnacího ústrojí je rovněž šestistupňová dvouspojková automatická převodovka, přičemž spotřeba byla dle norem vypočítána na vtipných 1,6 l/100 km. Že jde o hodnotu v reálném světě nedosažitelnou nejspíše nemusíme zdůrazňovat. Mimo mísu je tedy také udávaný dojezd okolo 880 km. V ryze elektrickém režimu by přitom Golf GTE měl zvládnout 50 km.

Ve standardu má 16palcová litá kola, čelní LEDky, elektronický diferenciál XDS či dvouzónovou automatickou klimatizaci. K tomu audio systém s osmi reproduktory, látkové čalounění, kůží obšitý volant nebo parkovací senzory vpředu i vzadu. Se stejnými položkami bude nabízen i v ČR, cena ale nejspíše bude o trochu nižší.

Přesunout se můžeme k variantě GTD, která ke svému pohonu používá dvoulitrový turbodiesel naladěný na 184 koní a 380 Nm točivého momentu. Sprint na stovku zabere hatchbacku 7,5 sekundy, kombík Variant je o čtyři desetiny pomalejší. Jeho průměrná spotřeba je 4,7 l/100 km, hatchback je pro změnu o tři desetiny litru paliva úspornější. Ta už v České republice k mání bude, zatím vám ji ukážeme na nových fotkách. S kompletními českými cenami se vrátíme ještě během dnešního odpoledne.


VW Golf 2017 se ukázal jako GTD a GTD Variant, známe i cenu GTE - 1 - VW Golf GTD 2017 facelift nova sada 01VW Golf 2017 se ukázal jako GTD a GTD Variant, známe i cenu GTE - 2 - VW Golf GTD 2017 facelift nova sada 02VW Golf 2017 se ukázal jako GTD a GTD Variant, známe i cenu GTE - 3 - VW Golf GTD 2017 facelift nova sada 03VW Golf 2017 se ukázal jako GTD a GTD Variant, známe i cenu GTE - 4 - VW Golf GTD 2017 facelift nova sada 04VW Golf 2017 se ukázal jako GTD a GTD Variant, známe i cenu GTE - 5 - VW Golf GTD 2017 facelift nova sada 05VW Golf 2017 se ukázal jako GTD a GTD Variant, známe i cenu GTE - 6 - VW Golf GTD 2017 facelift nova sada 06
VW Golf GTD se ukázal na nových fotkách, na německém trhu startuje na 832 tisících korun

VW Golf 2017 se ukázal jako GTD a GTD Variant, známe i cenu GTE - 7 - VW Golf 2017 facelift prvni oficialni sada 45VW Golf 2017 se ukázal jako GTD a GTD Variant, známe i cenu GTE - 8 - VW Golf 2017 facelift prvni oficialni sada 46VW Golf 2017 se ukázal jako GTD a GTD Variant, známe i cenu GTE - 9 - VW Golf 2017 facelift prvni oficialni sada 47VW Golf 2017 se ukázal jako GTD a GTD Variant, známe i cenu GTE - 10 - VW Golf 2017 facelift prvni oficialni sada 48VW Golf 2017 se ukázal jako GTD a GTD Variant, známe i cenu GTE - 11 - VW Golf 2017 facelift prvni oficialni sada 49VW Golf 2017 se ukázal jako GTD a GTD Variant, známe i cenu GTE - 12 - VW Golf 2017 facelift prvni oficialni sada 50
Provedení GTE je k dispozici takřka za milion korun

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.