Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Amarok 2017 dostal i off-roadovou verzi Canyon a 204 dieselových koní
12.9.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Méně potentní verze šestiválce 3,0 TDI dostane speciální výbavu, jenž kombinuje oranžový lak s černými doplňky. Cena přeleze milion korun.
O faceliftovaném Volkswagenu Amarok se zmiňujeme mnohem častěji než o verzi před faceliftem. To má své opodstatnění především v motorovém prostoru, kde se namísto dvoulitrového čtyřválcového turbodieselu objevil třílitrový šestiválec TDI. A v dnešní době plné downsizingu, který pobil i většinu nejsilnější motorů TDI, je zkrátka třeba jakémukoliv upsizingu aplaudovat.
Pick-up je tedy nově k dispozici s motorem V6 3,0 TDI, který byl naladěn na 163, 204 nebo 224 koní. První zmíněná motorizace dosud není k mání, po druhých dvou ovšem již sáhnout můžete, a to dokonce také na českém trhu. Ceny přitom startují těsně pod milionem korun, za což dostáváte méně potentní provedení s výbavou Comfortline. Vrcholem je pak provedení Aventura s 224 koňmi, které vychází na nemalých 1 393 990 Kč.
Je přitom otázkou, kam přesně se zařadí nové provedení Canyon, které značka momentálně odhalila. Spíše však počítáme s „lidovější“ částí nabídky, neboť má stavět na zmiňované výbavě Comfortline. Standardem tak bude 204 koní a pohon všech kol 4Motion, mimo to ovšem dorazí také specifická 17palcová litá kola nebo v matné černi vyvedené boční prahy, lemy blatníků, střešní světelná rampa nebo stylová lišta pro korbu.
Uvnitř lze čekat polokožené čalounění a kontrastní švy, nic bližšího ale již Volkswagen neuvedl. Tedy stran faktu, že nové provedení Canyon bude debutovat na veletrhu užitkových vozů v Hannoveru. Ten startuje již příští týden, podrobné informace tedy můžeme očekávat záhy. Stejně tak počítáme s rychlým zahájením prodeje, déle se asi bude čekat na základní model s oněmi 163 koňmi a manuální převodovkou.
Tak jako před faceliftem bude i po něm Volkswagen Amarok k dispozici ve výbavě Canyon
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Kamera zachytila, jak mechanik naboural unikátní Ferrari F40, byla to ještě větší rána, než se zdálo z fotek
dnes - Blbý den v práci? Tento mechanik měl horší, na kousky rozsekal vzácné Ferrari za desítky milionů s unikátní historií
včera - Majitel obětoval Teslu, aby zachránil vzácné Porsche před ohněm. Sám si pomohl, ostatním zkomplikoval život kvůli baterce
16.1.2025
Nové na MotoForum.cz
- Test Espargara a Nakagamiho v Thajsku 19:33
- Vítězem Dakaru 2025 Daniel Sanders včera 09:58
- Startovní listina NTC 2025 včera 08:49
- Test Agados VZ 27: ideální přívěs pro čtyřkolku včera 08:00
- Startovni listina Moto E 2025 16.1.2025
Nejnovější články
- Může vzniknout druhý ráj elektromobilů podobný Norsku? Nemají na to ani Němci, natož pak Češi
před 7 hodinami - K mání je zapomenuté dakarské monstrum. Soutěž chtělo ovládnout s karoserií luxusní limuzíny, je dodnes plně funkční
před 8 hodinami - Japonci se začali loučit se svými osmiválcovými motory bez turba, další takové asi už nevzniknou
před 10 hodinami - Porsche jako první pochopilo „pravidla elektrické hry”, proto má skutečně vrátit Macanu spalovací motor
před 11 hodinami - Radikální slovinský supersport pro zahrádkáře ohromuje kombinací praktičnosti, výkonu a designu jako z jiné planety
dnes
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 01.18. 22:26 - HondaMan
- Řidiči, co to mají v ruce... 01.18. 16:22 - abgx1
- IT poradna 01.18. 14:49 - pavproch
- WAZE 01.17. 19:56 - abgx1
- Policejní kontroly a měření 01.17. 19:37 - řidičBOB
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 01.17. 13:31 - řidičBOB
- Rychlodotazy 01.17. 11:42 - Jaggie
- Fiat a vše kolem nich 01.17. 00:55 - Jaggie