Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Volkswagen Vento 2015: indické Polo sedan dostalo facelift, přibyl motor TDI
24.9.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Volkswagen v Indii pod názvem Vento prodává model Polo ve verzi sedan. Pro rok 2015 dostalo facelift, přibylo i 1,5litrové TDI. V Evropě tento vůz nečekejme.
Není to tak dávno co vozy jménem Volkswagen Vento byly k mání i u nás. Nyní z nich jsou Jetty a jméno Vento dala wolfsburská automobilka ještě menším sedanům, založeným na hatchbacku Polo a prodávaným na indickém trhu. Tři čtvrtě roku po faceliftu evropského Pola, které nám sebralo třídveřovou variantu, se podobné změny dostaly i na indické Vento.
Hlavními novinkami jsou tedy redesignovaná světla, oba nové nárazníky a také jiná litá kola. Ani uvnitř není facelift oproti Polu jiný - středová konzole je totožná, jen zrcadlově obrácená a se stříbrným obložením, a cestu do Indie si našel i nový tříramenný volant s koženým potahem.
Standardní výbava všech variant obsahuje čelní airbagy, elektrická přední okna a výškově nastavitelné sedadlo řidiče. V základu pro výbavu Highline a jako příplatky pro nižší verze se ve Ventu objeví 15palcová litá kola, rádio s připojením mobilu pomocí bluetooth a ovládáním na volantu, samočinné zamykání dveří po rozjezdu a automatická klimatizace.
Pod kapotou přibude nový 1,5litrový diesel, který nabídne 105 koní a 250 Nm a pošle je na přední kola přes manuální pětikvalt nebo sedmistupňové DSG. Z benzínových motorů budou k mání dva - atmosférická šestnáctistovka o 105 koních a 153 Nm, spojená s manuálem, a přeplňované TSI o objemu 1,2 litru a síle 105 koní a 175 Nm, které bude k mání s DSG.
Ceny VW Vento se budou pohybovat od 744 tisíc rupií (261 tisíc korun) za základní šestnáctistovku do téměř 1,1 milionu rupií (387 tisíc korun) za TDI s převodovkou DSG. Že by se tento vůz objevil v nabídce i v Evropě, neočekávejme.
Indické VW Vento dostalo facelift podle evropského Pola. Na posledním snímku jej vidíme při odhalení
Zdroj: WorldCarFans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den včera 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejčtenější články
- Bentley po zrušení přechodu jen na elektromobily zkouší jinou cestu, i se spalovacími motory eliminuje 93 procent emisí
25.10.2024 - VW se překonal a vytáhl dvě stylové novinky znovuzrozené značky, jejich technika je ale pořád stejně marná
25.10.2024 - I v pekle občas sněží, Nizozemsko pod tlakem ruší denní povinná hlášení zaměstnanců o tom, čím jezdí do práce
25.10.2024 - Elon Musk odpískal plány na příchod levné Tesly, byla by podle něj „zbytečná a hloupá”
25.10.2024 - Automobilka založená mistrem světa Formule 1 vyhlásila bankrot, její prvotina asi ohromila jen nás
25.10.2024
Živá témata na fóru
- Toyota obecně 11.23. 14:33 - M.Z.
- Onboard videa 11.23. 11:48 - řidičBOB
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.23. 11:02 - Truck Daškam
- Výběr grafické karty do počítače 11.23. 00:03 - redicisfollows
- Pneu koutek 11.22. 15:11 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 11.22. 13:40 - pavproch
- Mercedes - auto pro masy 11.22. 12:47 - mattonecz
- Co se stalo, děje a chystá na Autoforum.cz 11.22. 10:55 - denis