Volkswagen Polo GTI: česká cena začíná na necelém půl milionu Kč

Na český trh přichází nový Volkswagen Polo GTI, který za 491 700 Kč slibuje sportovní zážitky za volantem díky motoru 1.4 TSI o výkonu 132 kW dodávanému výhradně v kombinaci se sedmistupňovou samočinnou převodovkou DSG a sportovním podvozkem.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Volkswagen Polo GTI: česká cena začíná na necelém půl milionu Kč

14.6.2010 | Roman Kalina | Přidat příspěvek

Volkswagen Polo GTI: česká cena začíná na necelém půl milionu Kč

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Na český trh přichází nový Volkswagen Polo GTI, který za 491 700 Kč slibuje sportovní zážitky za volantem díky motoru 1.4 TSI o výkonu 132 kW dodávanému výhradně v kombinaci se sedmistupňovou samočinnou převodovkou DSG a sportovním podvozkem.

S délkou karoserie necelé čtyři metry a pohotovostní hmotností 1194 kg nabízí Polo GTI přesvědčivé jízdní výkony, což dokumentuje zrychlení z klidu na 100 km/h za 6,9 s a nejvyšší rychlost 229 km/h při kombinované spotřebě paliva 5,9 l/100 km. Největší zásluhu na tom má turbodmychadlem a kompresorem přeplňovaný čtyřválec 1.4 TSI, který dosahuje největšího výkonu 132 kW (180 k) při otáčkách 6200 1/min a točivého momentu 250 N.m v rozpětí otáček 2000 až 4500 1/min. Stejným motorem a převodovkou mimochodem disponuje jak Seat Ibiza Cupra, tak Škoda Fabia RS, kterou jsme již otestovali.

Od svých sourozenců se Polo GTI odlišuje zadním střešním spoilerem, chromovanou koncovkou výfuku, rozšířenými prahy, mlhovými světlomety a 17palcovými koly „Denver” s pneumatikami 215/40 R17. O 15 mm snížený sportovní podvozek je doplněn funkcí elektronické uzávěrky diferenciálu XDS, která částečně potlačuje vrozenou nedotáčivost automobilu s poháněnou přední nápravou. V interiéru najdete sportovní sedadla, hliníkové pedály a kůží obšitý tříramenný volant s pádly řazení.

Standardní výbava dále zahrnuje stabilizační systém ESP, ABS, brzdový asistent, ASR, EDS a MSR, čtyři airbagy, manuální klimatizaci, audiosystém se 4 reproduktory, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, asistenta pro rozjezd do kopce a elektrohydraulický posilovač řízení. Za příplatek 16 500 Kč můžete mít pětidveřovou variantu se samočinnou klimatizací, chlazenou přihrádkou před spolujezdcem a elektricky ovládanými okny vzadu. Z další nabídky stojí za připomenutí navigační systém RNS 310 s barevným dotykovým displejem, hlavové airbagy, čalounění sportovních sedadel v kombinaci Alcantary a imitace kůže nebo bi-xenonové světlomety.


Volkswagen Polo GTI: česká cena začíná na necelém půl milionu Kč - 1 - VW_Polo_1Volkswagen Polo GTI: česká cena začíná na necelém půl milionu Kč - 2 - VW_Polo_2Volkswagen Polo GTI: česká cena začíná na necelém půl milionu Kč - 3 - VW_Polo_4Volkswagen Polo GTI: česká cena začíná na necelém půl milionu Kč - 4 - VW_Polo_5Volkswagen Polo GTI: česká cena začíná na necelém půl milionu Kč - 5 - VW_Polo_6Volkswagen Polo GTI: česká cena začíná na necelém půl milionu Kč - 6 - VW_Polo_7Volkswagen Polo GTI: česká cena začíná na necelém půl milionu Kč - 7 - VW_Polo_10Volkswagen Polo GTI: česká cena začíná na necelém půl milionu Kč - 8 - VW_Polo_11Volkswagen Polo GTI: česká cena začíná na necelém půl milionu Kč - 9 - VW_Polo_8Volkswagen Polo GTI: česká cena začíná na necelém půl milionu Kč - 10 - VW_Polo_9

Roman Kalina

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.