Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Volkswagen Polo GTI: česká cena začíná na necelém půl milionu Kč
14.6.2010 | Roman Kalina | Přidat příspěvek
Na český trh přichází nový Volkswagen Polo GTI, který za 491 700 Kč slibuje sportovní zážitky za volantem díky motoru 1.4 TSI o výkonu 132 kW dodávanému výhradně v kombinaci se sedmistupňovou samočinnou převodovkou DSG a sportovním podvozkem.
S délkou karoserie necelé čtyři metry a pohotovostní hmotností 1194 kg nabízí Polo GTI přesvědčivé jízdní výkony, což dokumentuje zrychlení z klidu na 100 km/h za 6,9 s a nejvyšší rychlost 229 km/h při kombinované spotřebě paliva 5,9 l/100 km. Největší zásluhu na tom má turbodmychadlem a kompresorem přeplňovaný čtyřválec 1.4 TSI, který dosahuje největšího výkonu 132 kW (180 k) při otáčkách 6200 1/min a točivého momentu 250 N.m v rozpětí otáček 2000 až 4500 1/min. Stejným motorem a převodovkou mimochodem disponuje jak Seat Ibiza Cupra, tak Škoda Fabia RS, kterou jsme již otestovali.
Od svých sourozenců se Polo GTI odlišuje zadním střešním spoilerem, chromovanou koncovkou výfuku, rozšířenými prahy, mlhovými světlomety a 17palcovými koly „Denver” s pneumatikami 215/40 R17. O 15 mm snížený sportovní podvozek je doplněn funkcí elektronické uzávěrky diferenciálu XDS, která částečně potlačuje vrozenou nedotáčivost automobilu s poháněnou přední nápravou. V interiéru najdete sportovní sedadla, hliníkové pedály a kůží obšitý tříramenný volant s pádly řazení.
Standardní výbava dále zahrnuje stabilizační systém ESP, ABS, brzdový asistent, ASR, EDS a MSR, čtyři airbagy, manuální klimatizaci, audiosystém se 4 reproduktory, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, asistenta pro rozjezd do kopce a elektrohydraulický posilovač řízení. Za příplatek 16 500 Kč můžete mít pětidveřovou variantu se samočinnou klimatizací, chlazenou přihrádkou před spolujezdcem a elektricky ovládanými okny vzadu. Z další nabídky stojí za připomenutí navigační systém RNS 310 s barevným dotykovým displejem, hlavové airbagy, čalounění sportovních sedadel v kombinaci Alcantary a imitace kůže nebo bi-xenonové světlomety.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
včera - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024 - Kontroverzní Ferrari, které teď má i Leclerc, je dokonce horší než předchůdce, ač se pyšní slavným označením
18.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- V Brně 2025 bez MotoE včera 17:00
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem včera 13:30
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 včera 12:00
- Augusto Fernandez bude testovacím pilotem Yamaha MotoGP 20.11.2024
- Testu vévodil Alex Marquez 19.11.2024
Nejčtenější články
- Pokus VW o elektrické MPV a dodávku v jednom nechce skoro nikdo, prodaná auta s minimálním nájezdem ztratila na ceně až 600 tisíc
24.10.2024 - Šéf Fordu už půl roku jezdí čínským autem a říká, že je fantastické. „Nechci se ho vzdát,” praví
24.10.2024 - Audi potichu zbavilo dieselovou S6 falešných výfuků ještě před jejím skonem, náhrada je snad ještě horší
24.10.2024 - Marketingový šéf VW a autor sloganu Das Auto to asi přehnal s propagací Phaetonu, vyhostili ho z Číny po testu na drogy
24.10.2024 - Britové srovnali dvě vrcholná sportovní Audi sázející na úplně jiné koncepce. Vyhrál papírový outsider ze staré školy
24.10.2024
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva