Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Vážně jsou tak jiná? Staré a nové Audi R8 v bílé vedle sebe hned tak neuvidíte
17.5.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Původní Audi R8 je obvykle chváleno pro svůj nadčasový design, to nové body za vzhled dostává jen zřídka. Tady si můžete srovnat obě pěkně vedle sebe.
Některé vozy zastarávají pomalu, jiné rychleji. A některé mohou zubu času odolávat tak vehementně, že je za nové budete považovat i pár let poté, co dojde k ukončení jejich výroby. Často ovšem pouze do chvíle, než se potkají se svými nástupci - v tu chvíli bývá evidentní, že již mají na svém krku několik křížků a auta jejich někdejší přitažlivosti rázem začne blednout.
Bývá to tak opravdu často, jestli to ovšem platí i o Audi R8, musíte posoudit sami. První generace se začala vyrábět v roce 2007 a na montážních linkách vydržela po osm let. Přesto se jí ani po tak dlouhou dobu nepovedlo zastarat, o čemž svědčí i pohled na registrace. Ty totiž třeba v roce 2014 dosáhly 2 216 exemplářů, což je lepší výsledek než třeba v roce 2009.
Něco takového bývá pro auto dar, pro supersport Audi je to ale i trochu prokletí. Už když byla poprvé odhalena nová generace, nesetkalo se to s nadšením a dodnes málokoho slýcháte říkat, že je nová R8 vizuálně působivá nebo dokonce působivější než ta předchozí. Bývá označována za ošklivější a docela jinak pojatou.
Je to skutečně tak? Je něco jiného vidět dva podobné vozy na dvou fotkách a spatřit je přímo vedle sebe v prakticky totožné specifikaci. Přesně to se podařilo nafotit a snímky si můžete prohlédnout níže. My jsme proti nové R8 nikdy mnoho nenamítali, vypadá moderněji a otázkou je snad jen to, jestli její agresivnější tvary rychleji nezastarají. Možná to ale uvidíte jinak. A možná také budete mít problém rozeznat jeden vůz od druhého...
Původní i nové Audi R8 vypadají zdálky i díky takřka stejné specifikaci téměř identicky. Jakmile ale přistoupíte blíže, objevíte celou řadu rozdílů
Zdroj: Autojunk
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nejnovější články
- Prodej nepoužitého, omylem objednaného obřího motoru 8,0 V10 pro Viper svádí k myšlence, do čeho jej nacpat
před hodinou - Firma na výrobu baterií ovládaná VW zkrachovala. Dluží 142 miliard, zbylo jí z toho půl procenta, i na platy si musela půjčit
před 2 hodinami - Bez technika po ruce se mu v bazarech rovnou vyhněte, radí Němci po testu ojetého elektrického Golfu
včera - Další automobilka odpískala plán prodávat jen elektrická auta, v jejím případě to byl totální nesmysl
včera - Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva