Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Už víme, proč Porsche 911 GT3 s manuálem nebylo v Ženevě, nezná ho ceník ani konfigurátor
25.3.2017 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Byla to jedna z největších a nejvřeleji přijatých novinek letošní Ženevy, a tak jsme se divili, že tam vůz fyzicky není. A neznají ho ani oficiální materiály.
Letošní ženevský autosalon je minulostí, na některé z jeho více jak 100 novinek ale svět hned tak nezapomene. Jednou z těch nejsledovanějších byl veřejný posyp hlavy ze strany Porsche, které uznalo, že eliminací manuálního řazení v jednom ze svých nejvíce řidičských modelů udělalo chybu a 911 GT3 po faceliftu vrátilo manuální řazení. Aleluja, chce se zvolat, ale hned v Ženevě začal úsměv na tváři trochu tuhnout.
Automobilka totiž 911 GT3 s manuálem do Ženevy vůbec nepřivezla a když jsme se lidí z firmy na stánku ptali, kdy ji uvidíme, nebyli schopni říci nic konkrétního. Přidejte si k tomu, avizovaný, až absurdně delší čas zrychlení na stovku 3,8 sekundy místo 3,2 s u PDK (u všech ostatních modelů značky je to obvykle 0,1 s, zřídka 0,2, tady najednou tolik) a není divu, že někteří začali být skeptičtí k tomu, že Porsche vůbec něco takového nabídne. Paranoici začali říkat, že Porsche manuál nabídlo jen na oko a za pár měsíců řekne: „Už ho nenabízíme, protože ho nikdo nechtěl.” A fakt, že ceníky i konfigurátor už znají 911 GT3 2017 jako takovou, ale neznají verzi s manuálním řazením, je v této teorii jen podporoval.
Začali jsme se tedy pídit, jak to vlastně je a až v ústředí automobilky jsme se dopídili - verze s manuálním řazením vstoupí do výroby až koncem září 2017 a první kusy budou dodány zákazníkům až v říjnu. Pokud byste tedy o faceliftovanou 911 GT3 měli zájem, s automatem ji můžete mít prakticky hned, první kusy budou dodány ještě před létem, s manuálem ale až na podzim. Co za tímto prostojem vězí, netušíme, paranoici to ale jistě budou vnímat jako diskriminaci...
Už z dřívějška víme, že manuál bude v 911 GT3 nabízen jako volba bez příplatku, což někteří vítají jako že Porsche hodné a manuál je „zdarma”. Jistě, mohlo za něj chtít připlatit a většina zájemců by to udělala, ani takto ale „zdarma” není - je za 100 tisíc Kč. Tolik se totiž jinak běžně připlácí za automat PDK u jiných modelů, které mají manuál (také?) ve standardu...










Porsche 911 GT3 se ukázalo v Ženevě, ale jen s automatem. A manuál v něm vám neukáže ani konfigurátor, ceník, nic
Jak bude vypadat, dává tušit starší verze 911 R
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Chystaný přelomový Jaguar, který nahradí všechny dosavadní modely, natočili při testech. Marnost z něj čiší od pohledu
včeraStartování auta s asi nejlepším čtyřválcem bez turba v historii je zážitek samo sobě, tohle v jiném autě nezažijete
19.2.2025BMW zdevastovalo vrcholnou verzi řady 1 tak moc, že dostává nakopáno od VW Golf, je o hodně horší úplně ve všem
18.2.2025
Nejnovější články
Toyota oznámila, že skončí s výrobou 4,4metrového auta, které nabízí od 260 tisíc Kč, takové auto se dá pořád koupit
včeraDalší automobilka říká, že dokončuje revoluční baterie. Už načasování jejich údajného příchodu vzbuzuje pochybnosti
včeraBugatti rozjelo dodávky svého posledního modelu s 1600koňovým motorem W16, je to konec jedné éry
včeraKončící německý kancléř to zabil: „Elektromobilita funguje, průlomu bude dosaženo do roku 2030!” říká
včeraNeslavně slavná jugoslávská automobilka se pokouší vrátit mezi živé, nevzala to za špatný konec
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva