Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Toyota Camry 2015: facelift evropské verze míří do Moskvy, bude mírnější než v USA
19.8.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonský sedan se dočká nových světel, menší čelní masky nebo většího loga. Čtyřválce a šestiválce by se ale modernizace týkat neměla.
Toyota Camry patří mezi nejprodávanější modely na severoamerickém trhu. Asi bychom se proto neměli divit japonské automobilce, že sedanu věnuje velkou pozornost prakticky každým rokem. Ačkoliv stávající generace s kódovým označením XV50 byla představena před necelými třemi léty, dočkali jsme se letos v dubnu na autosalonu v New Yorku zásadního faceliftu. Ten sice ponechal pohonné jednotky nedotčené, v rámci exteriéru však pozměnil veškeré panely karoserie s výjimkou střechy. Jelikož modernizace doznal také interiér, mohli bychom pomalu hovořit o zcela novém modelu. Tak daleko však marketingové oddělení značky na rozdíl od mnohé konkurence nezašlo.
Na Starém kontinentu ovšem takřka pětimetrový sedan v takové oblibě publika není, proto není jisté, zda evropská verze Toyoty Camry bude rovněž tak výrazně modernizována. V tomto směru nám přitom nápovědou není ani první odhalený snímek, z nějž patrná jsou pouze přepracovaná světla. Všimnout si můžeme také nové čelní masky, jež doznala zmenšení, nebo loga značky, které je naopak prominentnější.
Tím ale informace spojené s faceliftem končí, pohonných jednotek by se však modernizace stejně jako v případě americké verze dotknout neměla. Pod kapotou tedy nadále můžeme počítat s 2,5litrovým čtyřválcem a 3,5litrovým šestiválcem. Více nám Toyota řekne za týden na autosalonu v Moskvě, kde bude vylepšený sedan Camry debutovat. Toto místo přitom není náhodné, neboť v rámci Evropy a tohoto modelu je ruský trh tím nejzásadnějším. V Petrohradu má navíc japonská automobilka továrnu, na výstaviště to tedy s faceliftem nebude mít daleko...
Facelift evropské verze Toyoty Camry bude debutovat v Moskvě. Oproti americkému modelu má být umírněnější
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Charles Leclerc s Carlosem Sainzem si vyzkoušeli nové 1200koňové Ferrari, jejich chvála jistě překvapí
včera - Extrémní silniční hypersport legendárního konstruktéra F1 zajel rekord Silverstone, všechna ostatní auta za sebou nechal o parník
21.11.2024 - Slavného hudebníka štve stav silnic tak moc, že se chce zbavit své sbírky nejlepších Ferrari
19.11.2024
Nové na MotoForum.cz
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 2. den včera 18:31
- Testy Moto2- a Moto3- v Jerezu 1. den 21.11.2024
- V Brně 2025 bez MotoE 21.11.2024
- Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem 21.11.2024
- Oficiální startovní listiny na rok 2025 21.11.2024
Nejnovější články
- Venku je nový Jaguar, po kterém zase zatoužíte, má motor 5,6 V12 a manuální převodovkou
před 2 hodinami - Vtip týdne: Abarth v Evropě skončil se spalovacími auty, i když jeho elektrické novinky nikdo nechce ani s velkými slevami
před 3 hodinami - K mání je auto, které snadno přežije vás i konec světa. Tento skoro nezničitelný Mercedes je dodnes zánovní
před 5 hodinami - Únik odhalil první auto Rosatomu. Jaderný reaktor ho pohánět nebude, karbonu ale dostane hromadu
před 6 hodinami - Potvrzeno: Stávky zaměstnanců VW začnou v prosinci. „Lidé ve všech továrnách jsou připraveni na konflikt,” říkají odbory
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva